Announcement

Collapse
No announcement yet.

335i ja JB4

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • brainsurgery
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2011
    • 1355
    • Helsinki

    Originally posted by bemmeri View Post
    Olikohan missä vika eilen? Ei toiminu logitus.
    Tänään toimii normaalisti. Menu 4/4 ja valkea liitin "stock".


    Tuossa pieni pätkä logia pintakaasulla kun en sillon tienny mikä vikana (vaikka auto toimi normaalisti)

    http://datazap.me/u/bemmeri/log-1465...25-26-27-28-29
    Tuosta näkee että last safety on 1. Eli sulla on boost safety liian alhaalla ahtoihin nähden. Onko jäänyt siihen 18psi? Nosta se vaikka 21.

    Comment

    • bemmeri
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2006
      • 4181

      Originally posted by brainsurgery View Post
      Tuosta näkee että last safety on 1. Eli sulla on boost safety liian alhaalla ahtoihin nähden. Onko jäänyt siihen 18psi? Nosta se vaikka 21.
      20 sen pitäisi olla, mitä keväällä nostin. Tänäänkin ahto yli 20 kun kävin kokeilee että vehkeet pelaa, eikä tullut yliahdosta mitään koodia, tms..
      Jos katot tuota eillistä logia niin moni muukin arvo oli 1, 0, 2 tai jotain ihmeellistä ja ei muutu kaasua kun kaasua vähän pumppasin. Paine, iat ja jokin muu arvo oli oikein.
      Siitähän tuo eilen lähti kun matkalla ajattelin ottaa logia, mutta ihmettelin/säikähdin kun afr on 20 ja ennakot nollassa (kuin moottorijarrulla).


      Tänään siis pelasi oikein. Lähinnä mistä moinen johtuu? Oliko vika puhelimessa, jb4-purkissa vai johdossa, en osaa sanoa. Tänään login otto toimii kuten ennenkin. Mitään en ole tehny/päivittänyt tai muuttanut asetuksia.
      Tuossa joku tältä aamulta:


      edit kärsisköhän laittaa enemmän viinaa tuon MHD 40-flashin kanssa? Tai onko enää mitään hyötyä? Nyt tais olla E55 (ehkä vähän yli,)
      Last edited by bemmeri; 12-06-2016, 12:30.
      EVERYTHING | WORKS

      Comment

      • ster
        Bimmer Fanatic
        • Jan 2014
        • 344
        • Tku

        Jospa se bluetooth-kikkare tulisi, niin pääsisi ihmettelemään mitä sinne logeihin on jäänyt.(Tai joku fiksumpi pääsee ihmettelemään). Tulppien vaihdosta on varmaan jotain 5-7k km aikaa. Puolista ei ole mitään hajua koska vaihdettu tai onko koskaan. Itekki epäilen et ne on förtti ströpö.
        F06 640i GC M-sport.
        F22 M235i.
        F32 428i xDrive M-sport.
        E92 M3.
        E82 135i M-sport.
        E91 320D M-sport.

        Comment

        • brainsurgery
          Bimmer Enthusiast
          • Aug 2011
          • 1355
          • Helsinki

          Originally posted by bemmeri View Post
          20 sen pitäisi olla, mitä keväällä nostin. Tänäänkin ahto yli 20 kun kävin kokeilee että vehkeet pelaa, eikä tullut yliahdosta mitään koodia, tms..
          Jos katot tuota eillistä logia niin moni muukin arvo oli 1, 0, 2 tai jotain ihmeellistä ja ei muutu kaasua kun kaasua vähän pumppasin. Paine, iat ja jokin muu arvo oli oikein.
          Siitähän tuo eilen lähti kun matkalla ajattelin ottaa logia, mutta ihmettelin/säikähdin kun afr on 20 ja ennakot nollassa (kuin moottorijarrulla).


          Tänään siis pelasi oikein. Lähinnä mistä moinen johtuu? Oliko vika puhelimessa, jb4-purkissa vai johdossa, en osaa sanoa. Tänään login otto toimii kuten ennenkin. Mitään en ole tehny/päivittänyt tai muuttanut asetuksia.
          Tuossa joku tältä aamulta:


          edit kärsisköhän laittaa enemmän viinaa tuon MHD 40-flashin kanssa? Tai onko enää mitään hyötyä? Nyt tais olla E55 (ehkä vähän yli,)
          Sulla kuulostais sit olevan kaksi ongelmaa, boost safety liian alhaalla ja misfireä.

          Jos käytät sitä backend flashia sellaisenaan niin siitähän on koodattu osa vikakoodeista pois.

          Comment

          • bemmeri
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2006
            • 4181

            Originally posted by brainsurgery View Post
            Sulla kuulostais sit olevan kaksi ongelmaa, boost safety liian alhaalla ja misfireä.

            Jos käytät sitä backend flashia sellaisenaan niin siitähän on koodattu osa vikakoodeista pois.
            Ei oo BEF, vaan ihan MHDn lisenssillä ostettu E40 flash nyt käytössä. Jb4 ottaa vaan logia, eikä säädä mitään tai kuittaa vikakoodeja. Käsittääkseni boost savetylläkään ei olisi merkitystä, kun jb ei ohjaa painetta.

            Sen takia laitoin tähän ketjuun kun jbn kautta login ottaminen ei onnistunut eilen oikein. Mistä näkee että misfireä tullu? Ei oo koodeja siitä.
            EVERYTHING | WORKS

            Comment

            • brainsurgery
              Bimmer Enthusiast
              • Aug 2011
              • 1355
              • Helsinki

              Originally posted by bemmeri View Post
              Ei oo BEF, vaan ihan MHDn lisenssillä ostettu E40 flash nyt käytössä. Jb4 ottaa vaan logia, eikä säädä mitään tai kuittaa vikakoodeja. Käsittääkseni boost savetylläkään ei olisi merkitystä, kun jb ei ohjaa painetta.

              Sen takia laitoin tähän ketjuun kun jbn kautta login ottaminen ei onnistunut eilen oikein. Mistä näkee että misfireä tullu? Ei oo koodeja siitä.
              Sorisorisori, sekoitin sun ja sterin viestit jossain vaiheessa

              Comment

              • bemmeri
                Bimmer Enthusiast
                • Jul 2006
                • 4181

                Originally posted by brainsurgery View Post
                Sorisorisori, sekoitin sun ja sterin viestit jossain vaiheessa
                Niin vähän arvelinkin.
                EVERYTHING | WORKS

                Comment

                • brainsurgery
                  Bimmer Enthusiast
                  • Aug 2011
                  • 1355
                  • Helsinki

                  Originally posted by bemmeri View Post
                  Niin vähän arvelinkin.
                  Tuntuiko se auto ihan normaalilta vaikka arvot oli mitä sattuu?

                  Comment

                  • Tommix
                    BTCF Member
                    • Dec 2006
                    • 5425
                    • S:t Karins

                    Originally posted by ster View Post
                    Jospa se bluetooth-kikkare tulisi, niin pääsisi ihmettelemään mitä sinne logeihin on jäänyt.(Tai joku fiksumpi pääsee ihmettelemään). Tulppien vaihdosta on varmaan jotain 5-7k km aikaa. Puolista ei ole mitään hajua koska vaihdettu tai onko koskaan. Itekki epäilen et ne on förtti ströpö.
                    Paketti on maannut Helsingissä tiistai aamusta saakka...
                    Ja puolat ei kestä virikäytössä kovin pitkään. Kannatta vaihtaa. Mutta logia/vikakoodit sitten kun saadaan nuo osat käteen.
                    Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
                    Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
                    ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
                    Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

                    Comment

                    • bemmeri
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jul 2006
                      • 4181

                      Originally posted by brainsurgery View Post
                      Tuntuiko se auto ihan normaalilta vaikka arvot oli mitä sattuu?
                      Juu. Ihan normaalisti pelasi. Varmaan tuo mosa olisi sulanut jos afr oli ajossa 20 (ajelin n. 50km matkan kotiin). Eli auto kyllä toimi, mutta joku mätti jb4, johdossa tai kännyssä.
                      EVERYTHING | WORKS

                      Comment

                      • brainsurgery
                        Bimmer Enthusiast
                        • Aug 2011
                        • 1355
                        • Helsinki

                        Originally posted by bemmeri View Post
                        Juu. Ihan normaalisti pelasi. Varmaan tuo mosa olisi sulanut jos afr oli ajossa 20 (ajelin n. 50km matkan kotiin). Eli auto kyllä toimi, mutta joku mätti jb4, johdossa tai kännyssä.
                        Mulla on kyllä käynyt joskus samalla tavalla että numerot on jääneet ruutuun eikä ole välttämättä huomannut että eivät liiku mihinkään. En sitten muista, että olenko sammuttanut auton ja laittanut uudelleen käyntiin niin kännykkä ei ole tuota tajunnut.

                        Comment

                        • ster
                          Bimmer Fanatic
                          • Jan 2014
                          • 344
                          • Tku

                          Aattelin tuon jb4 mobileappsin ladata. Ylläripylläri et se maksaa 28€..
                          On se bt kikkarekkin niin kallis et luulis tollasen pakollisen appsin nyt saavan muutamalla eurolla. Ei auta ku maksaa, perkele.
                          F06 640i GC M-sport.
                          F22 M235i.
                          F32 428i xDrive M-sport.
                          E92 M3.
                          E82 135i M-sport.
                          E91 320D M-sport.

                          Comment

                          • Pohjoisen Poika
                            Bimmer Fanatic
                            • May 2014
                            • 464
                            • Lappi

                            Originally posted by ster View Post
                            Aattelin tuon jb4 mobileappsin ladata. Ylläripylläri et se maksaa 28€..
                            On se bt kikkarekkin niin kallis et luulis tollasen pakollisen appsin nyt saavan muutamalla eurolla. Ei auta ku maksaa, perkele.
                            Kikkareen mukana tulee ilmainen lataus kuponki.

                            Comment

                            • rodpe
                              Bimmer Rookie
                              • May 2016
                              • 83
                              • Kokkola

                              On varmasti sanottukkin useampaan kertaan mut kysytään vielä kerran. Tilasin tuon jb4 boksin burgerilta ja nyt olen tilaamassa vrsf downpipejä. Eikö toi jb4 poista vikakoodit vai tarvitsenko vielä tuon "catless downpipe fix" johdon, missä on ilmeisesti joku vastus kikka? Ei tullut tuon boksin mukana tilattua suodattimia mut vrsf kauppaa vastaavia, ne olisi varmaan syytä tilata putkien mukana:think

                              Comment

                              • Tommix
                                BTCF Member
                                • Dec 2006
                                • 5425
                                • S:t Karins

                                Jb4 poistaa haluttaessa vikakoodit automaattisesti, eli et tarvitse mitään erillistä osaa.
                                Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
                                Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
                                ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
                                Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎