Ensilumien testeissä 335i DSP poiskytkettynä oli just sellainen kuin lukoton sierra joskus menneisyydessä.
Eli suoralla kun antaa kaasua ,niin perä yrittää sivulle liukkaalla. Ja luistonestolla nykii ja pätkii ,ku pitoa ei ole yhtään.
Cossun viskolukolla tuli talvella ajettua lähes kymmenen vuotta ja se oli kyllä ehdoton talvella. Pito oli aivan eri luokkaa ,kuin vakio lukottomalla perällä.
Bemariin on myös pakko saada pitoa taakse ,kun kesälläkin luistonesto nytkyttää ja vilkkuu kojetaulussa ärsyttävästi.
Quaifen lukon tohon meinasin hankkia ja tos ei ole hitsattu isoratas ,eli pulteilla kiinni. Asennus ominpäin onnistuis,mutta rankkaa (vanhal) äijäl tallin lattial repiä kipiäl niskal ni vois kai sitä joskus nöyrtyy korjaamolle.
Sen takia kyselenkin ,millä hinnalla korjaamot homman tekis. Eli koitan vähän kartottaa hintoja ,kun ei mitään käsitystä niitten hinnoista.
Eli suoralla kun antaa kaasua ,niin perä yrittää sivulle liukkaalla. Ja luistonestolla nykii ja pätkii ,ku pitoa ei ole yhtään.
Cossun viskolukolla tuli talvella ajettua lähes kymmenen vuotta ja se oli kyllä ehdoton talvella. Pito oli aivan eri luokkaa ,kuin vakio lukottomalla perällä.
Bemariin on myös pakko saada pitoa taakse ,kun kesälläkin luistonesto nytkyttää ja vilkkuu kojetaulussa ärsyttävästi.
Quaifen lukon tohon meinasin hankkia ja tos ei ole hitsattu isoratas ,eli pulteilla kiinni. Asennus ominpäin onnistuis,mutta rankkaa (vanhal) äijäl tallin lattial repiä kipiäl niskal ni vois kai sitä joskus nöyrtyy korjaamolle.
Sen takia kyselenkin ,millä hinnalla korjaamot homman tekis. Eli koitan vähän kartottaa hintoja ,kun ei mitään käsitystä niitten hinnoista.
Comment