Inpa ei ole koodaukseen vaan NCS. Sieltä parametrejä muuttelemaan. Justiinsa viime viikolla laitoin yhteen e46:seen.
Mulle ei tuon toiminta oikein käytännössä auennut.
Miten se toimii lukkona?
Tossa omassa farkussa on nyt niin että se pudottaa "tehoja"/jarruttaa sutivaa pyörää ja liikkeelle lähtö on hidas. Sellaista tilannetta ei pääse tulemaan että molemmat pyörät pyörisi tyhjää yhtä aikaa.
sigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella [email protected]
Mulle ei tuon toiminta oikein käytännössä auennut.
Miten se toimii lukkona?
Tossa omassa farkussa on nyt niin että se pudottaa "tehoja"/jarruttaa sutivaa pyörää ja liikkeelle lähtö on hidas. Sellaista tilannetta ei pääse tulemaan että molemmat pyörät pyörisi tyhjää yhtä aikaa.
Se jää siis päälle kun kaikki avustimet otetaan pois käytöstä. Jarruttaa vaan sutivaa pyörää, ei leikkaa tehoa. Tällä viimeisellä e46:sella sen huomasi selkeästi kun keli oli sopiva. ennen koodausta pyörä vaan suti, koodauksen jälkeen paikaltaan lähtiessä tunki perää heti sivulle.
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET! tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan. Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu! AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Tämä kyllä pitäis ehdottomasti testata. En ole vielä tähän mennessä yhdessäkään lukottomassa bemarissa saanu millään sähköisellä avustimella hyötyä talvi liukkailla nopempaan etenemiseen esim. liikennevaloista lähtiessä, verraten kaikki avustimet pois päällä ajaessa.
Ymmärrän toki jos haluaa pyrkiä siihen ettei pyörä sudi yhtään, niin vakio avustimet ajaa siinä asiansa.
Löytyykös jostakin jenkki foorumilta ohjeet tähän koodaukseen?
Kaikista Pierburgin tuotteista tulee iän myötä paskaa!
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET! tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan. Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu! AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET! tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan. Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu! AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Oliko jollain heittää ohjeita / tarjota koodauspalvelua tälle "sähkölukolle"?
Voin koodata, tai siis katsoa että löytyykö parametrit ja sitten koodata. Mahdollisesti kaikista autoista ei parametreja löydy, tämä asia tarkentuu jatkossa .
EDIT2: Katsottiin itse, mutta MK60-moduulista ei ihan heti löytynyt mitään tuohon suuntaan, tai sitten olen puusilmä. Onko tämä jonkinmoinen miljoonabisnes, vai miten tarkemmat tiedot on niin vaikea kertoa? Toki moduleita on erilaisia, mutta topicikin on E9x, eikä niissä nyt aivan hirveästi eri DSC:tä ole.
Pari epäselvää funktiota tuolla kyllä on, GMK, sekä BB_RAB?
JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET! tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
huollot/korjaukset!
BMW E&F sarjaan. Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu! AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!
Yksi uusi "sähkölukon" käyttäjä ilmoittautuu! Eilen nimimerkki Supparin kanssa koodailtiin sigun ysikakkoseen tuo ominaisuus aktiiviseksi ja hyvin pelaa! Ihan normi lukkoperän oloinen käytännössä, kuten täällä jo aiemminkin on kirjoiteltu ja osaavalta mieheltä ei vienyt kauaakaan näpytellä toimintaan! Kiitokset vielä Supparille!
Comment