Originally posted by drifter
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Lukkoperä E9X sarjalaiseen
Collapse
X
-
Originally posted by Tommix View PostM3 lukko tuskin toimii sinulla , lienee sähköohjattu?
Comment
-
-
Originally posted by Pasi_K View PostEipä kyllä perään mene mitään sähköjä. Yhteen -07 M3 olen perän vaihtanut.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82 : 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 Nm E60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
-
Mistähän tuollaista oikeaa lukkoperää kannattaisi kysellä?Helkama S3000
Myydään kutosen alustaosia
This message has been deleted by Dualfun. Reason: doni sanoi että topikki rönsyilee ja poistin oman viestin hardilla
Turvasana on sitten "PEHMEÄ JÄNIS"
Comment
-
-
Originally posted by Veeksi View PostM3-perän laittaminen normi E9x-sarjalaiseen vaati nettipuheiden mukaan vetarien tai kardaanin muokkaamista (en muista kumpi). Muistikuvat kallistuu vetareihin. Ei mene siis heittämällä.
Comment
-
-
Originally posted by bemmeri View PostAikaisemmin tässä keskustelussa mainittu että uudemman mallin abs-boksiin onnistuu tämä koodaus.
Pitääkö paikkansa? Kyseessä e46 330i facelifti?
Ei viittis turhaan ajella reilua sataa km suuntaansa lähimmälle koodaajalle ja todeta ettei onnistu. :thinksigpic
M-B Vito -22
Transit Custom -18
Yamaha vx ho cruiser -22
Kodin kylpytilojen saneeraus ja rakennustyöt V-S aluella
[email protected]
Comment
-
-
Hankkia vaiko ei... tässä oon pyöritellyt mielessäni oikean lsd hankkimista. Vähän osittain mennään aiheen sivusta mutta vaikutti ehkä parhaalta topicilta koska itse kallistun ehkä eniten lukon hankkimiseen tässävaiheessa.
Sigun auto, olen koittanut panostaa autossa siihen että olisi hyvät pohjat tehojen ottamiselle, kaikki suuttimet vaihdeltu, puolat-tulpat, asennettu occ ja parempi pcv, stage 1 lpfp, dci.
Laatikkoon xhp ja ecuun mhd.
Tällähetkellä ajelen E50 stage 1+ kartalla (tehot pitäisi olla jossain n.380hp tienoilla) ja tuntuu siltä ettei alusta/voimansiirto oikein pysy perässä enään näilläkään tehoilla.
Nyt kysymys onkin että mitä seuraavaksi, vaihtoehtoina fbo setti (ei varsin fiksu idea ainakaan tehoja ottaa enempää)
Alustaa kuntoon ( koni-sportit + eibachit ja ehkä jotain muita herkkuja vielä )
Vaiko lukkoperä, ja samalla takakelkan puslat ja ehkäpä lockdown kitti ? (tutun kautta saisin wavetracin kohtuurahaan )
...vai tungetaanko puuharahat suosiolla säästöpossuun (varmasti järkevin vaitoehto )
Tuo e-"lsd":n toiminta ei kyllä itseä juuri vakuuta. Varmasti parempi kuin ei mitään mutta ei juurikaan muistuta minusta aidon lukon toimintaa ainakaan kuivalla asfaltilla. Ehkä tätäkin voisi hieman parantaa koodaamalla joitain DSC:n ominaisuuksia pois.
Comment
-
Comment