Itseä olisi tosiaan kiinnostanut, (kuten Hemikin varmaan ajaa takaa) saada se tieto missä kunnossa laatikon öljyt on vaikkapa 200tkm:in kohdalla.(tai miljoonan kohdalla)
Jos öljyn kunto on edelleen voitelutarkoitukseen riittävä, ei vaihtamiseen ole tarvetta.
Faktatietoa tuskin saadaan kysymykseen koskaan... johtuen siitä että zf ja bmw haluaa myydä maksimaalisen määrän tuotteita ja varaosia... joten heidän intresseissä ei ole antaa kehotuksia öljyjen vaihtoon vaikka aihetta olisikin jossain vaiheessa...
Onko suunnittelijalla käynyt edes mielessä että joku hurjan autoveron kourissa kärvistelevä suomalainen edes ajaisi miljoona kilometriä ajetulla autolla... onko laatikko täyttänyt tehtävänsä kun se on kestänyt edes 200tkm?
Jos öljyn kunto on edelleen voitelutarkoitukseen riittävä, ei vaihtamiseen ole tarvetta.
Faktatietoa tuskin saadaan kysymykseen koskaan... johtuen siitä että zf ja bmw haluaa myydä maksimaalisen määrän tuotteita ja varaosia... joten heidän intresseissä ei ole antaa kehotuksia öljyjen vaihtoon vaikka aihetta olisikin jossain vaiheessa...
Onko suunnittelijalla käynyt edes mielessä että joku hurjan autoveron kourissa kärvistelevä suomalainen edes ajaisi miljoona kilometriä ajetulla autolla... onko laatikko täyttänyt tehtävänsä kun se on kestänyt edes 200tkm?
Comment