DPF:n poisto / E9x Diesel viritys

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Time
  • Show
Clear All
new posts

• Supra^
    replied
    Originally posted by AK-87 View Post
    Tuohon uutiseen liittyen ja muutenkin: näkeekö jostain datasta, milloin auton softaa on " käsitelty"?
    Eikai sinne mitään sen kummempaa jälkeä jää ainakaan tuossa EDC16-purkissa (esim. INPAlla näkyvä DDE:n ohjelmointipäivämäärä pysyy samana vaikka flässäilee menemään).

En mä ainakaan tosta ottaisi mitään stressiä, pelottelua vaan.
    Jos ensi vuonna tulee leimalla hylsy koska DPF:n tilalla on suora putki, laitan suodattimen takaisin leimaa varten, ja matka jatkuu.

Originally posted by jone1993 View Post
    luulen että näkyy ja helposti kun omaa autoa aloitettiin ohjelmoimaan nii meni tyyliin 3min kun kaveri sanos et sitä on jo muokattu..
    Jaa, no ehkä sieltä sitten näkyy. Voitko tarkentaa?

Leave a comment:

• jone1993
    replied
    Originally posted by AK-87 View Post
    Tuohon uutiseen liittyen ja muutenkin: näkeekö jostain datasta, milloin auton softaa on " käsitelty"?
    luulen että näkyy ja helposti kun omaa autoa aloitettiin ohjelmoimaan nii meni tyyliin 3min kun kaveri sanos et sitä on jo muokattu..

Leave a comment:

• AK-87
    replied

Leave a comment:

• Rikardo
    replied
    Joo-o, olispa hauska tietää nuo valvontakeinot. DPF:n tyhjennys perinteisellä rautakangella ja softan muokkaus. Alkaako ne purkamaan autoa tai jollain endoskoopilla putkistoa tiirailemaan...

Leave a comment:

• TM3
    replied
    Isoveli valvoo ja puristaa pillistä...

Leave a comment:

Working...
X