Originally posted by Supra^
View Post
DPF:n poisto / E9x Diesel viritys
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oukkei, no sitten se on ollut 177hv tehtaaltaOriginally posted by Mikae91 View PostTankkaamalla täyteen, ja laskettuna taskulaskimella seuraavan tankkauksen jälkeen. (Hki-Tre välillä keskinopeus 121km/h kulutus 4,5l/100 km . Auton mittari näytti samoin. Jyväskylä - Tampere keskinopeus 88km/h kulutus 3.9l/100 km
Vin koodilla haettuna kone on N47 ja valmistettu 2008 maaliskuussa.
Ja ihan kohtuullisilta kuulostaa lukemat. Tuo vanhempi 163hv M47 vie vähimmillään litran enemmän.
Leave a comment:
-
Dynotuloksia 320d ?
Tankkaamalla täyteen, ja laskettuna taskulaskimella seuraavan tankkauksen jälkeen. (Hki-Tre välillä keskinopeus 121km/h kulutus 4,5l/100 km . Auton mittari näytti samoin. Jyväskylä - Tampere keskinopeus 88km/h kulutus 3.9l/100 kmOriginally posted by Supra^ View PostMikä on naurettavan pieni kulutus, ja millä mitattuna? Tuo M47 kuitenkin on tunnetusti aika syöppö verrattuna N47:aan. :think
Vin koodilla haettuna kone on N47 ja valmistettu 2008 maaliskuussa.
Leave a comment:
-
.
Ihan hyvät lukemat.
Tärkeintä loppupelissä on, että toimiiko se vai ei.
Penkeissä on eroja, ohjelmissa on eroja ja vieläpä autoissakin on eroja.
Noin 75mg syötöillä toteutuu sellainen ~400/200 taso, siihen asti on aika paljon vakio-ohjelmassa jo valmiina täyttöjä.
Suutinkartta noissa on kalibroitu vakiona 85mg asti.
Sillä saa suunnilleen se 450/210-220 syöttöjen toteutuessa.
Kaikki riippuu tieten auton kunnostakin.
Minun mielestäni ei kannata murehtia - ajelet nyt vaan, jokainen heppa lähemmäs maksimia myös kuluttaa tekniikkaa enemmän, tässä lajissa kun ei oikein tule sellaista win-win tilannetta.
Leave a comment:
-
Dynotuloksia 320d ?
Millaisia teholukemia olette saaneet 2-litran diisseleistä? Omaan e91 320d ja vakio 163hv, laitettiin karalan lastu + dpf tyhjäksi ja egr off. = harisen penkissä 197hv 4250rpm 390.6Nm 2750rpm. Onkohan penkeissä paljon eroja? :think
Leave a comment:
-
Laatikkokeskustelu lähti samantien automaattiraiteille. Itsellä huolena ollut nimenomaan kytkin, koska (manuaali)laatikko GS6-53DZ ollut käytössä Ruotsin puolella jopa >1000nm vehkeissä.
Mutta jos kerran on 680 väännöillä piesty 100tkm, niin toivotaan ettei ole paljon eroa näiden vehkeiden kytkimissä.
Leave a comment:
-
Originally posted by -J-T-A- View PostOliko jollakulla 330da LCI ohjelmoinnin tuloksia dpf paikallaan ja missä?
Tuossa ainakin ketjun aloittajalta yhdet tulokset.
Ei se ehjä DPF hirveästi saatuihin tehoihin vaikuta.
Leave a comment:
-
Koputtelemalla ja alareiästä kampeamalla irtoaa loputkin sisuskalut. Kun pienemmän elementin jättää pois, toiselta elementiltä häviää tukipiste, jota vasten avautua. Kasatessa muistaa laittaa sen muoviholkin niin, että ilmausura jää yläreunaan.Originally posted by joko View PostPurkasin termarin mutta en nyt kyllä hoksaa että minkä osan poistaminen tukkii termostaatin? Eikös se termarin päällä suoraan ylöspäin oleva pultti ole vain ilmaamista varten? Sitä en avannut vaan purkasin termarin sieltä päästä mihin tulee se letkulähtö sokalla kiinni. Nyt minilla on käsissään se letkulähtö, jousi ja pitkä kara. loput helyt jäi sinne runkoon sisälle vielä. Pitäiskö niidenkin irrota ja mikä osa poistetaan?
Leave a comment:
-
Oliko jollakulla 330da LCI ohjelmoinnin tuloksia dpf paikallaan ja missä?
Leave a comment:
-
Purkasin termarin mutta en nyt kyllä hoksaa että minkä osan poistaminen tukkii termostaatin? Eikös se termarin päällä suoraan ylöspäin oleva pultti ole vain ilmaamista varten? Sitä en avannut vaan purkasin termarin sieltä päästä mihin tulee se letkulähtö sokalla kiinni. Nyt minilla on käsissään se letkulähtö, jousi ja pitkä kara. loput helyt jäi sinne runkoon sisälle vielä. Pitäiskö niidenkin irrota ja mikä osa poistetaan?Originally posted by Clavurion View PostPurkaa termarin ja poistaa sen pienemmän elementin, niin ei enää aukea.
Leave a comment:
-
Tuo ei pidä aivan sokkona paikkaa.Originally posted by janne30 View PostTuikun tekstistä kopioitu
"All 4-cylinder diesel (no matter what BMW) and the 325d / 525d have a 6HP21"
Pre lci 525d mikä on 2,5 koneella on 6hp26 laatikolla. Samalla ku litratilavuus nousi 3.0 niin laatikko vaihtui 6hp19 tai tässä mainittuun 21:een
Leave a comment:

Leave a comment: