DPF:n poisto / E9x Diesel viritys

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Supra^
    replied
    Originally posted by Romppis View Post
    Perskele kun tuo paljon kehuttu ajtech kiinostaisi kun sielläpäin tuntuu jotain velhoja asustelevan kun noita teholukemia kattelee mitä porukka käynyt siellä penkittämässä mutta 4h ajomatka suuntaansa ei oikein miellytä.
    BMW - ajamisen tuskaa.



    Olihan ne duraatiokartat kuutiomilleissä...

    Leave a comment:


  • jannmann
    replied
    Originally posted by Romppis View Post
    mutta 4h ajomatka suuntaansa ei oikein miellytä.
    ot..
    Millaista kerma perseilyä. :think

    Leave a comment:


  • Tuoppo
    replied
    Entäpä 2/2009 325d?:think


    Originally posted by arben View Post
    auto 325d 3/2007,pitäisikö tässä olla pietzo suuttimet?
    Originally posted by arska86 View Post
    Ei ole

    Leave a comment:


  • Romppis
    replied
    Motorbitilta tänään vastasivat sähköpostiini ja 270 hv / 610 Nm teholukemia lupailisivat :think EGR kierrätys minimoituna ja dpf paikoillaan, tiedä sitten paljonko dpf poisto tehoja lisäisi.

    Perskele kun tuo paljon kehuttu ajtech kiinostaisi kun sielläpäin tuntuu jotain velhoja asustelevan kun noita teholukemia kattelee mitä porukka käynyt siellä penkittämässä mutta 4h ajomatka suuntaansa ei oikein miellytä.

    nooh kesälle tämä projekti kuitenkin menee niin kerkee fiilistellä ja vertailla

    Leave a comment:


  • arska86
    replied
    Originally posted by arben View Post
    auto 325d 3/2007,pitäisikö tässä olla pietzo suuttimet?
    Ei ole

    Leave a comment:


  • arben
    replied
    auto 325d 3/2007,pitäisikö tässä olla pietzo suuttimet?

    Leave a comment:


  • Supra^
    replied
    Originally posted by hatemi View Post
    Tähän mennessä kaikissa Damoksissa ne on aina ollut kuutiomilleinä.
    Itse uskoin pitkään että ovat milligrammoina, mutta oman Audin kohdalla tulin siihen tulokseen että ovat siinäkin kuutiomillejä, sillä 106mg pyynnillä seurattiin kivasti duraatiokartan maksimi aikaa joka oli 130mm3 akselilla.
    No, pitää käydä vetämässä logi jossa näkyy nuo.

    Leave a comment:


  • hatemi
    replied
    Tähän mennessä kaikissa Damoksissa ne on aina ollut kuutiomilleinä.
    Itse uskoin pitkään että ovat milligrammoina, mutta oman Audin kohdalla tulin siihen tulokseen että ovat siinäkin kuutiomillejä, sillä 106mg pyynnillä seurattiin kivasti duraatiokartan maksimi aikaa joka oli 130mm3 akselilla.

    Leave a comment:


  • Supra^
    replied
    Oliko duraatiokartat näissä EDC16-vehkeissä nyt mm3 vaiko mg? Todella monessa mappackissa on mg, muttamutta.... Oli homma miten vaan niin puuttuu vielä palasia.

    Leave a comment:


  • Jalluton
    replied
    Originally posted by tepabmw View Post
    Komiat lukemat!

    Tässä teho,suhteessa vääntöön sillä oikealla alueella,mistä joku sivu taakseppäin koitin tuloksetta vääntää

    Paljonko oli syöttöä ja painetta?
    Ahdot oli muistaakseni 2.5 vai 2.6. Syötöstä ei ole harmainta hajuakaan.
    Wagnerilla lämmöt pahimmallaa tais olla 65 asteessa.

    Leave a comment:


  • tepabmw
    replied
    Originally posted by Jalluton View Post
    Tänään oli päiväreissu seinäjoelle ja 335d puuttuvien hevosten metsästys.
    Vakiona(ilman dpf,wagner ic) autosta irtosi 287hv/587nm

    Autossa odotti lappu 409hv/825nm. Vähä stressasin aikasemmin jos ei ihan tappiin vedettäs... Vähän huonot kelit testailla menohaluja, mutta tuntu valot vilkkuvan herkemmin jos ei muuta.

    Muutokset wagner ic, dpf tyhjennys ja ajtech softa.
    Komiat lukemat!

    Tässä teho,suhteessa vääntöön sillä oikealla alueella,mistä joku sivu taakseppäin koitin tuloksetta vääntää

    Paljonko oli syöttöä ja painetta?

    Leave a comment:


  • Jacques
    replied
    Juurikin näin, Motorbitillä en usko että tätä ruvetaan tekemään.

    Leave a comment:


  • Supra^
    replied
    Originally posted by _Sylin_teri_ View Post
    Eikös tuo penkitys ainakin keltanokan korvaan luulis toimivan ihan silleen että jakolaatikolta sulake pois tai jotenkin muuten vikatilaan se Hyvin ainakin mulla liikku takavetona kun oli jakolaatikossa häikkää
    Aikaisemmin oli puhetta että etukardaani pitää ottaa irti, mutta onnistuu tosiaan suhtkoht helposti.

    Leave a comment:


  • _Sylin_teri_
    replied
    Originally posted by JP-76 View Post
    Eipä Antillakaan nelivetopenkkiä ole, mutta tekijämiehiä kun ovat niin onnistuu pienellä kikkailulla nelarin penkitys
    Eikös tuo penkitys ainakin keltanokan korvaan luulis toimivan ihan silleen että jakolaatikolta sulake pois tai jotenkin muuten vikatilaan se Hyvin ainakin mulla liikku takavetona kun oli jakolaatikossa häikkää

    Leave a comment:


  • JP-76
    replied
    Eipä Antillakaan nelivetopenkkiä ole, mutta tekijämiehiä kun ovat niin onnistuu pienellä kikkailulla nelarin penkitys

    Leave a comment:

Working...
X