Originally posted by TeemuM
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
F30 330e
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Onkos foorumilaisilla jo G20 korimallisia hybrideitä?
Itsellä ollut nyt tuollainen kohta 2kk ja olen kyllä todella tyytyväinen ollut. Latauksella pääsee noin 50km, vaikka ajaisi jonkun verran motariakin.
Aiemmat autot olleet suurimmaksi osaksi isokoneisia bensoja ja silti olen nyt tykästynyt tähän sähköllä päästelyyn. Toki jossain M3:ssa on paljon enemmän fiilistä kuin tässä.
Omat ajot nyt sattuu olemaan sellaisia, että 90% pääsee sähköllä, niin tämä on aika järkeväkin vaihtoehto tai ainakin sillä saa itseään huijattuaF01 740d xdrive M-sport LCI & e60 530i
Tilattu i4 M50
Exät:
e46 320i, G20 330e Msport, F30 320d xdrive LCI, e46 M3 cabrio, e92 M3, F30 320d, e92 335i-07, e90 325i-06, e32 750i -89,X5 4.4 M-sport -01,e38 740i M-sport -01, e36 325i caprio-94, e39 523i -98, e38 740ia -99, e34 535i M-tech, e38 740ia -95, e36 328i caprio -96, e30 320i 2d-84, e30 320ia 4d-84
Comment
-
-
Onko kukaan vaihdattanut öljyjä hybridin vaihdelaatikkoon?
TIS sanoo:
"The 8-speed automatic gearbox is equipped with a life-time oil filling. During the entire running time the 8-speed automatic gearbox does not require an oil change."
ZF sanoo yleisesti zf8hp laatikoille:
ZF automatic transmissions are filled with specially developed semi-synthetic oils.
At very high operating temperatures, the oil ages faster than under normal conditions.
Examples:
Many trips at high speeds
Many trips while towing a trailer
Sporty driving
Depending on the driving style, ZF recommends a transmission oil change every 80,000 to
120,000 km or after eight years at the latest.
Mitä mieltä olette asiasta, onko edes tarpeen?
Onko riskejä?
Mitä mahtaa maksaa?
Comment
-
-
Originally posted by TJK View PostMulla on 25-27km taulussa kun lähden ja sen verran tolla myös pääsee kun kiertää motarit..
Minulla siis nyt uusimmat 2020 softat autossa ja vakiona.
Comment
-
-
Originally posted by puerco View PostVeikkaan että mulla auttoi kun laakkosella päivitettiin auton kaikki softat uusiin, jokaisesta ohjainlaitteesta, uskoisin että 2016 vs 2020 softallakin on jo eroa miten käyttää virtaa.
Minulla siis nyt uusimmat 2020 softat autossa ja vakiona.BMW G20 330e M-Sport -20
Comment
-
-
Originally posted by TJK View PostMulla tehtii viime vuonna sama homma, mut nyt kun kävi huollossa, niin papereista näkyy että siellä olis ilmeisesti taas uusi päivitys tyrkyllä. Mutta tohon kyllä vaikuttaa tosi moni asia muutenkin, että kilometrin tai kahden heitto voi tulla jo ihan käyttö eroistakin. Itse en ecoile, vaan ajan aika reippaasti koska akku riittää joka tapauksessa aina helposti koko työmatkan ja esim ilmastointikin on usein melko kovalla näillä keleillä.
Laitoin jopa bimmercodella oletukseksi että eco mode on päällä startissa
Toki ilmastointi saa olla täysillä kokoajan jos niikseen tulee.
Nyt 2vk loman jälkeen töissä ja kertaakaan ei ole bensa moottori auton puolesta käynnistynyt, itse olen käynnistänyt välillä hetkeksi ettei nyt ruostu koko motti. :P
Comment
-
-
Originally posted by TeemuM View PostMillaista rangea muilla on näin kesäisin? Katsoin vaan, kun Puerco oli topicissaan kirjoittanut tollaisista lukemista, mutta itsellä on aina lähtiessä 20-21km.
Oletteko asentanut moottorilämmitintä/sisätilalämmitintä näihin? Itsellähän on sellainen tilanne että en saa ladata ainakaan vielä lämmitystolpasta niin mietin jos olisi asentanut sisähaaran ja lämmittimen niin ei olisi tarvinnut käyttää auton omaa akkua lämmitykseen?
Comment
-
-
Originally posted by Juri87 View PostNäyttäisi itselläkin olevan luokkaa 23-27km. En ole mitännut miten tarkkaa tuo pitää paikkaansa.
Oletteko asentanut moottorilämmitintä/sisätilalämmitintä näihin? Itsellähän on sellainen tilanne että en saa ladata ainakaan vielä lämmitystolpasta niin mietin jos olisi asentanut sisähaaran ja lämmittimen niin ei olisi tarvinnut käyttää auton omaa akkua lämmitykseen?
Niin tykki lämmitin näissä etten ainakaan itse ole edes harkinnut, sieltähän tulee lämmintä noin about heti kun laittaa virrat päälle kovillakin pakkasilla.
Tämä muuten on vähän outo juttu, miksi sähköautoja ei saa lämmittää latausjohdon kautta talvisin? Joo, se lataa sitä samalla mutta sähkönkulutus on sama verrattuna porukkaan joiden autot roikkuu lämmitysjohdon päässä läpi talven.BMW i4 M50 -23
BMW 330e M-sport -17
BMW 120d M-sport -14
MINI JCW -09
Comment
-
-
Originally posted by jobo View PostNiin tykki lämmitin näissä etten ainakaan itse ole edes harkinnut, sieltähän tulee lämmintä noin about heti kun laittaa virrat päälle kovillakin pakkasilla.
Tämä muuten on vähän outo juttu, miksi sähköautoja ei saa lämmittää latausjohdon kautta talvisin? Joo, se lataa sitä samalla mutta sähkönkulutus on sama verrattuna porukkaan joiden autot roikkuu lämmitysjohdon päässä läpi talven.
Tolpasta lataukseen liittyy taas ainakin turvallisuusasiat vaikkakin tehokkaampi sisätilalämppäri imaisee enemmän tehoa kun mitä lataus. Mutta se, että muutaman tunnin lataus olisi jotenkin vaarallisempaa kuin parin tunnin lämmitys on nyt jossain keksitty ja yhtiön sääntöjen mukaan pitää pelata jos se siellä kielletään. Toinen asia, mikä saattaa vaikuttaa on se, että aina löytyy joku joka vetää herneen nokkaan siitä, että hänen maksamilla sähköillä toiset ajelee ilmaiseksi. Jos siis ladataan (ja lämmitetään) siitä lämmityspistokkeesta.
Comment
-
-
Iltaa. Ongelmana connected drive turvakoodi joka ei tule autoon. Koittanut nyt kaikki kikat, ei tule sovelluksen kautta eikä bmw: n sivuilta mistä koittanut myös rekisteröityä. Turvakoodia ei näy eikä kuulu vaikka lähettänyt koodin monta kertaa ja odotellut jos tulisi näkymään mutta ei. Oonko vaan niin tyhmä etten osaa.
Comment
-
-
Originally posted by tonkka alpina b3 3.3 View PostIltaa. Ongelmana connected drive turvakoodi joka ei tule autoon. Koittanut nyt kaikki kikat, ei tule sovelluksen kautta eikä bmw: n sivuilta mistä koittanut myös rekisteröityä. Turvakoodia ei näy eikä kuulu vaikka lähettänyt koodin monta kertaa ja odotellut jos tulisi näkymään mutta ei. Oonko vaan niin tyhmä etten osaa.Myllytykset, vahaukset ja pinnoitteet, kysy lisää privalla!
G08 LCI iX3 M-sport -22
ex e90 LCI M3 Competition Individual -11
ex f30 LCI 330e iPerformance M-Sport -16
ex e91 LCI ALPINA D3 BITURBO TOURING #115 -09
ex e90 LCI 320d M-Sport -09
ex e36 328is M-Sport -95
Comment
-
Comment