Täällä onkin tullut mukavasti juttua. Oli hieman hässäkkää tuossa niin kerennyt tänne tulla tarkistamaan.
Tosiaan tuo 330D e90 lci kulkee omaan makuun mukavasti yhtään tuo hitaampi/vaivattomampi ei tartte olla kulultaan, muuten ei kyllä iske ollenkaan
Tottakai perille pääsee paikasta a paikkaan b vaikka 100hp, mutta varmaankin tulis myös ajettua jotain toista merkkiäkin jos se olisi auton ainoa kriteeri 
Nuo 320iA lukemat toki on kyllä yllättävän kovia, toki siellä varmasti häviää tuon 1100rpm --> eteenpäin lähtevän voiman ilman vaihteen vaihtoja
Turbo bensaa tuli ajettua vuosia, joka kyllä iästään johtuen käytännössä toimi siellä 3000rpm --> Sitä alempana käytännössä perus vapari moottori 
Hyvä kirjoitus kyllä Petteriltä. Tilavaatimukset itsellä sellaiset ettei F10 oikein innosta lähteä ja jotenkin tuo E90/F30 kokoluokka tuntuu enempi omalta. Onkos F30 ollut 2012-2016 320iA eri moottori tyypeillä vai onko ollut sama revisio moottorista aina pellin alla?
Onkos neloskone bensoissa jotain robleemia mihin pitäisi henkisesti varautua
Kutoskoneet on melkosen huolettomia ollut, nelos koneissa on ainakin diiseleissä kaikkien tietämät ketju hommat ja jotain ohi puheita olen kuullut että nelos bensoissakin olisi jotain robleemia?
335i kanssa täysin samaa mieltä, E90 pitäisi tyytyä jos 335i haluaisi mutta ei oikein saman ikäiseen/vanhempaan mielisi vaihtaa.
edit: Löytyykös näistä miten varusteita ja mitkä on "must have" juttuja mitä mielestänne pitäisi katsella.
Omat mielessä olevat:
- keyless go (onko jo kaikissa f:ssä?)
- paremmat penkit lieneekö sportit edelleen vai onko jotain muita vaihtoehtoja näissä F:ssä?
- Musiikki puoli saisi olla edes E-sarjan HIFI paketin tasolla. Löytyykö näistä edelleen samat basic, hifi, logig7 tasot?
- Sähkökoukku ei haitaksi, mutta ei pakollista.
- Melko pakollista olla kääntyvät takapenkit. Tämä vieläkin lisävarusteena niinkun e-sarjassa vai löytyykö jo vakiona? (sedan siis silmäyksen alla).
- vakkari toki, mutta toivottavasti jo vakiovaruste.
- Kaikki muu plussaa (nykyisessä näiden lisäksi bi-xenon, sadetutka, automaattiset himmentyvät peilit), niitä ilman ei mielellään enää menisi
Tosiaan tuo 330D e90 lci kulkee omaan makuun mukavasti yhtään tuo hitaampi/vaivattomampi ei tartte olla kulultaan, muuten ei kyllä iske ollenkaan


Nuo 320iA lukemat toki on kyllä yllättävän kovia, toki siellä varmasti häviää tuon 1100rpm --> eteenpäin lähtevän voiman ilman vaihteen vaihtoja


Hyvä kirjoitus kyllä Petteriltä. Tilavaatimukset itsellä sellaiset ettei F10 oikein innosta lähteä ja jotenkin tuo E90/F30 kokoluokka tuntuu enempi omalta. Onkos F30 ollut 2012-2016 320iA eri moottori tyypeillä vai onko ollut sama revisio moottorista aina pellin alla?
Onkos neloskone bensoissa jotain robleemia mihin pitäisi henkisesti varautua

335i kanssa täysin samaa mieltä, E90 pitäisi tyytyä jos 335i haluaisi mutta ei oikein saman ikäiseen/vanhempaan mielisi vaihtaa.
edit: Löytyykös näistä miten varusteita ja mitkä on "must have" juttuja mitä mielestänne pitäisi katsella.
Omat mielessä olevat:
- keyless go (onko jo kaikissa f:ssä?)
- paremmat penkit lieneekö sportit edelleen vai onko jotain muita vaihtoehtoja näissä F:ssä?
- Musiikki puoli saisi olla edes E-sarjan HIFI paketin tasolla. Löytyykö näistä edelleen samat basic, hifi, logig7 tasot?
- Sähkökoukku ei haitaksi, mutta ei pakollista.
- Melko pakollista olla kääntyvät takapenkit. Tämä vieläkin lisävarusteena niinkun e-sarjassa vai löytyykö jo vakiona? (sedan siis silmäyksen alla).
- vakkari toki, mutta toivottavasti jo vakiovaruste.
- Kaikki muu plussaa (nykyisessä näiden lisäksi bi-xenon, sadetutka, automaattiset himmentyvät peilit), niitä ilman ei mielellään enää menisi

Comment