Kysytään täälläkin:
Tästä on keskusteltu aiemminkin, ja monessa paikkaa. Siksi tiedot jota olen saanut, ovat kaikki ristiriitaisia.
- Osa sanoo että vuoden 2013 jälkeen hihnat on korjattu, eli 2014 mallin kelpaisi jo ostaa.
- Osa sanoo että ei, 2014 ovat vielä vanhalla jakohihnalla, osta 2015.
- Sitten sanotaan että pitää olla 2015 syksyn malli, osa sanoo että maaliskuun malli riittää. Onko tämä siis katsottava ensirekisteröintiajankohdasta?
Nyt olen siis jo vuodessa 2016 ja budjetti sen kun kasvaa. Mikä näistä nyt on oikeasti se malli jossa tuo vika on korjattu? Ilmeisesti vaatii sen B20-moottorin? Onko se nyt siis 2015/3, vai 2015/9, vai 2016/1?
Budjetti on n. 35 000 euroa ja hakusessa on tosiaan 328, 428 tai suurinpiirtein samantehoinen auto.
Jos tuollaisen 2014-2015 mallin löytää jolla on ajettu 100tkm, onko todennäköistä että tuo jakohihna on jo korjattu? Meneekö se uudelleen rikki, vai onko korjaus pysyvä?
Tästä on keskusteltu aiemminkin, ja monessa paikkaa. Siksi tiedot jota olen saanut, ovat kaikki ristiriitaisia.
- Osa sanoo että vuoden 2013 jälkeen hihnat on korjattu, eli 2014 mallin kelpaisi jo ostaa.
- Osa sanoo että ei, 2014 ovat vielä vanhalla jakohihnalla, osta 2015.
- Sitten sanotaan että pitää olla 2015 syksyn malli, osa sanoo että maaliskuun malli riittää. Onko tämä siis katsottava ensirekisteröintiajankohdasta?
Nyt olen siis jo vuodessa 2016 ja budjetti sen kun kasvaa. Mikä näistä nyt on oikeasti se malli jossa tuo vika on korjattu? Ilmeisesti vaatii sen B20-moottorin? Onko se nyt siis 2015/3, vai 2015/9, vai 2016/1?
Budjetti on n. 35 000 euroa ja hakusessa on tosiaan 328, 428 tai suurinpiirtein samantehoinen auto.
Jos tuollaisen 2014-2015 mallin löytää jolla on ajettu 100tkm, onko todennäköistä että tuo jakohihna on jo korjattu? Meneekö se uudelleen rikki, vai onko korjaus pysyvä?
Comment