Valvetronic akselin puolikuuratas kulunut?
F31, n20, limp mode
Collapse
X
-
Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
-
Originally posted by Be-ma-ri View Post
Silmämääräisesti ei ole kulunut, ja jos se ei toimis kunnolla niin eiks siitä pitäis tulla vikakoodeja.Käyttis: G31 530e xDrive LCI pappa edition
Oma harraste: F82: 580 hv, 712 Nm täällä: ///M4
ex:t: F20: M135i xDrive 445 hv E93: 335i E92: 610 hv, 748 NmE60: 535DA LCI, E61 535DA, E34: 530i
Missfireä, puolimoottorivaloa ja harrastamisen riemua jo vuodesta 2006
Comment
-
Tässä nyt hukataan aikaa tuohon valvetronickiin, ei sen topselin irroittelu taida tätä ratkaista. Se kun ei voi toimia oikein jos alla oleva onglelma päällä:
130F11
Exhaust camshaft sensor: signal implausible
296159
Tuo tarkoittaa että nokka-akselin tunnistin saa sekavaa tietoa verrattaessa kampiakselin tunnistimeen:
Last edited by VilleP; Yesterday, 14:27.F11 530xd LCI
S2 Avant
Comment
-
Kyllä väittäisin että mekaanisesti ei kaikki kohdillaan. Ei mikään sähkövika saa tuommoista vikakoodi sotkua aikaan.F11 530xd LCI
S2 Avant
Comment
Comment