Originally posted by isoR
View Post
E28 Kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
sattuisko joku tietää mistä sais m535 kannentiivisteen? tai yläpääntiivistesarjan?
ja tietäiskö joku käykö e34 535 tiivisteet?-e30 cabriolet m20b25 -86
-e30 2d m50b25 turbo -85
-e82 123d m57n2 "135d" m-sport -08
-e36 325i sedan -94
-e90 320d -06
http://instagram.com/jmarjatsalo/
Comment
-
-
Mikäs voisi olla kun 520i pomputtaa käynnistyksen jälkeen tyhjäkäynnillä noin 10 sekuntia? Tämän jälkeen jos lähtee heti ajamaan niin auto nykii muutaman kerran, mutta toimii sen jälkeen hyvin. Mikäli auton antaa kuitenkin käydä hetken ennen liikkeelle lähtöä, nykimistä ei ole. Sinänsä se ei haittaa sillä yleensä autoa tulee käytettyä ennen liikkeelle lähtöä, mutta olisiko se ilmiö jostakin ongelmasta?
Olen myös huomannut, että konehuoneesta tuleva sihinä viittaisi imuvuotoon ja joistakin letkuista pieniä halkeamia löytänytkin. Starttisprayta suihkutellessa käynti ei ole kuitenkaan muuttunut ja ääni tuntuisi enemmän kuuluvan imusarjan alta. Mitäs tuumaatte?Last edited by Fahrenheit; 17-04-2013, 00:47.sigpic
Comment
-
-
TUULILASI E28:iin
Mistä E28:iin yläosasta tummennettu tuulilasi?
Miksi E28 M5:ssa on tuulilasilla eri varaosanumero?
Halkesi talvella alareunasta lämppärin kuumentaessa.
Yläosasta tummennettua tuulilasin toimittajaa ei löydy.
"Kaikiin" mainostavat ovat hiljaa, entä teettäminen?
Voiko pitkän halkeaman "TAIKOA" näkymättömäksi?Last edited by tsbmw; 17-04-2013, 05:22.- kiva kun 90% bimmeristeistä parantaa mun mainetta -
- E28 528i, 528i+, M5
Comment
-
-
Originally posted by tsbmw View PostMistä E28:iin yläosasta tummennettu tuulilasi?
Miksi E28 M5:ssa on tuulilasilla eri varaosanumero?
Halkesi talvella alareunasta lämppärin kuumentaessa.
Yläosasta tummennettua tuulilasin toimittajaa ei löydy.
"Kaikiin" mainostavat ovat hiljaa, entä teettäminen?
Voiko pitkän halkeaman "TAIKOA" näkymättömäksi?
Itse ajattelin tilata uuden vaikka sitten marmoritiskiltä, jos ei muualta saa..
-Timo
Comment
-
-
Originally posted by tsbmw View PostMistä E28:iin yläosasta tummennettu tuulilasi?
Miksi E28 M5:ssa on tuulilasilla eri varaosanumero?
Halkesi talvella alareunasta lämppärin kuumentaessa.
Yläosasta tummennettua tuulilasin toimittajaa ei löydy.
"Kaikiin" mainostavat ovat hiljaa, entä teettäminen?
Voiko pitkän halkeaman "TAIKOA" näkymättömäksi?
Yläreunastaan tummennettu vihreä tuulilasi 51311848431 ja esim. bmw-merkkiliikkeet toimittavat. Hinta lienee n.300€.
Comment
-
-
Originally posted by tsbmw View PostHaloo... 300€ kun vakiolasi asennettuna on alle 150€!
Tilaus jigillä (omana hommana) - on hintana alle 300€!
Eikö noita enää vakiona tehdä sarjatuotantona missään?
Comment
-
-
isoR
Ajettavuuden kans hieman ongelmia vuoden -85 520ia:n kanssa.
Eli nopeus 60-80km/h, auto haluaa kulkea suoraan, joutuu kääntämään "kovasti" että lähtee kääntymään, Ja ei kyllä jää uratkaan löytymättä. Onko nyt vikaa autossa, pyöräkulmissa vai renkaissa? Eilen käytin pyöräsuuntauksessa sieltä arvoja
ETU
camber V -0.57
O -0.59
ohjea. -0.20 +-0.30 Ei alueella, mutta toisiinsa nähden hyvät
auraus V + 0.09
O + 0.09
ohjea. + 0.09 +-0.02 Alueella
setback 0.10
ohjea. 0.00 +- 0.15 Alueella
TAKA
camber V -1.24
O -1.46
ohjea. -2.20 +-0.30 Ei alueella
auraus V +0.03
O +0.08
ohjea. +0.09 +-0.03 Oikea puoli alueella
Alustaan on uusittu keulaan kaikki tukivarret, ohjaus varret, koiranluut, jouset ja iskarit, takapäässä on vanhaa mutta kunnossa olevaa. Renkaat on uudet goodyearit, koot 205/55 16, 7x16 et11, ja takana 225/50 16, 8x16 et 24.Last edited by Guest; 20-04-2013, 22:48.
Comment
-
Originally posted by Soiled View PostJarruprobleemaa 535:n kanssa. Auton ollessa käynnissä jarrupoljin painuu lattiaan asti ja ajossa jarrua pumpaten saa hetkeksi ne pelaamaan. Sitten taas auto sammuksissa, kun polkee niin jarrupolkimen saa kovaksi, mutta muutaman hetken päästä se menee taas lattiaan asti. Sitten jännä efekti tulee, kun pumppailee jarrua tarpeeksi pitkään niin alkaa työntämään ohjaustehostinsäiliöstä öljyä pihalle :think Jarrunestettä myös on ehkä hävinnyt jonkin verran, mutta lattialle ei ole valunut, pientä epäilystä jopa siitä, että nestettä sekoittunut ohjaustehostimen öljyjen sekaan. Jarruja ilmattu runsaasti, mutta vain hetkellistä hyötyä.
Olisiko tehostin tiensä päässä vai pääsylinteri?Tiivisteet vaan vuoti, pitää laittaa korjaussarja paikalleen niin onpahan yksi sylkky sitten varalle.
Mystinen.Fi @ FB
IG @tarmohanninen
http://www.facebook.com/pages/Mystin...66319770141043
Käyttöautot: E61 530xd lci, E92 330xd
Harrasteet:E30 M3, E24 636csi, 2xE34 M5, E36 M3 N54, E30 M50 Cabrio, E46 330ci V8, E30 3xx, E32 735, E34 525i mtech
Ex. E28 530 2JZ Haimobiili, E30 M50tt, E30 S54 TIC, E46 330TIC yms.
Comment
-
-
Uusin hankinta arveluttaa taas. Kylmällä koneella tyhjäkäynti tasan 1000rpm, mutta koneen lämmetessä se nousee sinne 1500rpm ja pysyy siellä. Suurinosa alipaineletkuista vaihdettu uusiin ja kaasuläppä putsattu. Lisäilmaluisti jumittaa vai mikä? Potilas tosiaan e28 520 m20b20 -84.e38 740d '99 Sahara-beige
e65 730d ’07 Black-sapphire
f01 730d '09 sophisto-grau
Comment
-
-
Ei jaksa luurilla ettiä enempää ja loppu viikonlopusta tunnit kun töihin piti viikoks taas lähteä.. Onks 518n ja 520i:n perä-kardaani kiinnityksellä eroa? Menin tyhmänä pulttaamaan 518:n takakelkan kardaaneineen ja nyt on kardaani liian pitkä m20b20 perään. En olis kysyny mutta 520:n perä on kempattu lukkoon ja pitäs leimalle päästä.
Laittaka vaikka privalla jos on jotain ihan faktaa esittää niin ei jää huomaamatta.
E: perän tumpin vaihtamalla sai 520 kardaanin paikalleen.Last edited by Mikk-; 09-05-2013, 02:13.Tig hitsausta Tku/lähialueet
RST/HST/Musta/Alu
0449736706
IG @mikkommmmm
Comment
-
-
Mikäs kaksi napainen liitin löytyy mittariston takaa, teipattuna johtosarjaan? Löytyi myös mittaristosta paikka sille samoilta paikkeilta.. Olisiko ollut liittimen värinä musta vielä..
Kuva liittimestäLast edited by Elementti; 08-05-2013, 10:44.e38 740d '99 Sahara-beige
e65 730d ’07 Black-sapphire
f01 730d '09 sophisto-grau
Comment
-
Comment