mutterit irti vaan ja letkua sen verta mitä tarttee, tuki raudat imusarjan alla muistaakseni kahdella kiinni. Helppo ja nopea homma eikä mitään saa hajalle edes yrittämällä
Tarviis jelppiä kun akku tyhjeni ja ovet jäi lukkoon. Ja autona on e34 525 touring. Ainut käypänen avain on kuskin oveen mutta eihän sekään aukea kun akku tyhjä. Löysin netistä videon miten saa apukuskin oven auki akun ollessa tyhjä mutta siihen oveen ei satu avainta olemaan.. niin onko kellään tiedossa jotain kikkaa kuinka päästä sisään särkemättä mitään?:think
Tarviis jelppiä kun akku tyhjeni ja ovet jäi lukkoon. Ja autona on e34 525 touring. Ainut käypänen avain on kuskin oveen mutta eihän sekään aukea kun akku tyhjä. Löysin netistä videon miten saa apukuskin oven auki akun ollessa tyhjä mutta siihen oveen ei satu avainta olemaan.. niin onko kellään tiedossa jotain kikkaa kuinka päästä sisään särkemättä mitään?:think
Tuolla faq osiossa on kuvalliset ohjeet miten konepellin saa auki ruuvimeisselillä ja sitten apuvirtaa.
Eli käännät avaimella ovia auki mutta et palauta avainta vaan nostat kahvaa samalla kun avain käännettynä. Kahvan noston jälkeen avain kääntyy vielä hetken matkaa pidemmälle ja tsädää, ovi auki.
Mitenkäs hoituu nahkapenkkien istutus normi kangaspenkkien tilalle E34:een?
Vanhat kangaspenkit ovat ilman sähkösäätöä. Löytyykö penkin alta valmis liitin, mihin taas nahkapenkin liitin vain torppastaan kiinni vai pitääkö itse vetää virta penkeille akulta?
Mitenkäs hoituu nahkapenkkien istutus normi kangaspenkkien tilalle E34:een?
Vanhat kangaspenkit ovat ilman sähkösäätöä. Löytyykö penkin alta valmis liitin, mihin taas nahkapenkin liitin vain torppastaan kiinni vai pitääkö itse vetää virta penkeille akulta?
Helposti. Ainakin mulla oli liitin valmiina lattiamaton alla. Tosin muistilliseen penkkiin joutu sitäkin modaamaan, mutta akulta asti ei tarvi mitään vetää.
Polttoainesuodattimen meinasin vaihtaa niin mistäs saadaan nopeasti paineet järjestelmästä pois..? ja onko mitään ongelmia ilman suhteen kun vaihtaa?
M50B20 Vanos kone.
Joskus muinoin sain E30:in kanssa bensat silmille eikä tuntunut mukavalta.
Ei pitäis tulla bensat silmille jos auto on sammuksissa ja virrat on pois päältä. Vaihdettiin kaverin kanssa mun E34:seen bensafiltteri puolitoista vuotta sitten (sama kone kun sulla), ja sieltä tuli vaan muutama tippa, eikä me edes kiristelty letkuja kiinni. Tosin parasta olisi tietenkin hommata asialliset letkunipparit ja laittaa bensaletkut niillä umpeen ennen vaihtoa.
Elikkä omaan e34 520 i tarttis saada ilmamassamittari ja olisis tossa saatavilla käytetty ilmamassamittari romuttamolta mutta se on 3 litrasen v8:n . Eli mahtaakohan pelittää yhtään vai pitääkö olla samanlaisesta vehkeestä luovuttaja ?:think
Elikkä omaan e34 520 i tarttis saada ilmamassamittari ja olisis tossa saatavilla käytetty ilmamassamittari romuttamolta mutta se on 3 litrasen v8:n . Eli mahtaakohan pelittää yhtään vai pitääkö olla samanlaisesta vehkeestä luovuttaja ?:think
Comment