Originally posted by juuhha
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 Kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Onks jollain tietoo pystyyks moottorin lämpömittaria testaamaan mitenkä? Omalla ku ajaa lämmöt normaaliks nii sen jälkee alkaa näyttään ihmeellisiä. Esim normiajos nousi ihan tappiin ja sit taas laski puoleen ja sitä rataa. Tuskin voi paikkaansa pitää ku luulis et ois keittäny jo Joten saako tuota mitenkään korjattua vai pitääks hommata letkujen väliin joku anturisysteemi
Comment
-
-
Originally posted by Worldfuture View PostOnks jollain tietoo pystyyks moottorin lämpömittaria testaamaan mitenkä? Omalla ku ajaa lämmöt normaaliks nii sen jälkee alkaa näyttään ihmeellisiä. Esim normiajos nousi ihan tappiin ja sit taas laski puoleen ja sitä rataa. Tuskin voi paikkaansa pitää ku luulis et ois keittäny jo Joten saako tuota mitenkään korjattua vai pitääks hommata letkujen väliin joku anturisysteemi
Olethan varma ettei siellä järjestelmässä ole ilmaa?
Silläkin saa aikaan outoa lämpöjen pomppimista.
Comment
-
-
Originally posted by Worldfuture View PostOnks jollain tietoo pystyyks moottorin lämpömittaria testaamaan mitenkä? Omalla ku ajaa lämmöt normaaliks nii sen jälkee alkaa näyttään ihmeellisiä. Esim normiajos nousi ihan tappiin ja sit taas laski puoleen ja sitä rataa. Tuskin voi paikkaansa pitää ku luulis et ois keittäny jo Joten saako tuota mitenkään korjattua vai pitääks hommata letkujen väliin joku anturisysteemi
Comment
-
-
Originally posted by Joppexxi View PostEi kelään tietoo olisi että mikä e34 520i 92vm. Meni kun ainoat vilkut mitkä toimii on hätävilkut, ja kaikki sulakkeet ovat ehjät eikä suuntavikuilla pala edes nittaristossa valo eikä kuulu mitään ääntä vaikka hätävilkuilla palaa mittaristossakin valo?:thinkF11 535d xDrive M-Sport -13
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostDiagnostiikasta näkee lämmöt.
Olethan varma ettei siellä järjestelmässä ole ilmaa?
Silläkin saa aikaan outoa lämpöjen pomppimista.
Comment
-
-
Tuota noin.
Ei mennyt ihan päästöt läpi, todettiin että putki fuskaa melko monestakin kohtaa. Ajateltiin että järkevämpää olisi tehdä kokonaan uusi putkisto kolmenelkkuun, tällänen visio oli että kateilta taaksepäin muuttas Y haaralla yhdeksi 3'' putkeksi ja loppuun laittas vaimentimen.
Mistä löytäs järkevän hintasen vaimentimen 3'' sisäänmenolla, ebaysta löytyy mutta suomesta ei taho löytyä mistään. :think
Alle 3'' tuumasessa ei varmaan virtaukset ole riittävät, ja 2x2 putken tekeminen on työlästä.
Comment
-
-
Ostin tuon ta Technixin säädettävän alustasarjan.. Alettiin sitten tänään laittamaan alustaa kiinni, mutta etutolppien ylätukilaakeri on eri kokoinen mitä alkuperäisessä. Ta- n 16mm ja alkuperäisen 14mm. Pitääkö mun vaihtaa koko yläpää vai saako pelkkää laakeria vaihdettua ja mistä sen mahtaa löytää
Comment
-
-
Originally posted by Juxeyy View PostOstin tuon ta Technixin säädettävän alustasarjan.. Alettiin sitten tänään laittamaan alustaa kiinni, mutta etutolppien ylätukilaakeri on eri kokoinen mitä alkuperäisessä. Ta- n 16mm ja alkuperäisen 14mm. Pitääkö mun vaihtaa koko yläpää vai saako pelkkää laakeria vaihdettua ja mistä sen mahtaa löytää
Edit: hinta pompannu näköjään, ite joskus ostin 80 euroa kpl.
Edit2: sitähän sää et kysyny, pitäs opetella lukemaanLast edited by Roisto; 23-04-2015, 15:50.2001 E39 525iA
1992 E34 "540i/5"
Comment
-
-
Originally posted by Worldfuture View PostMitähän tommonen diagnostiikka niinku noin käytännössä tarkottaa? ja ei oo kauaa ku vaihettii nesteet ja ilmattii, mut voihan sinne ilmaa jostain ilmestyä:think ihmettelin vaa ku luulis et ois keittäny jo jos ihan tapis oli. Tarvis kai päivittää toi flektikin sähköseen
Jos siellä on ilmaa niin mittari ei pelaa ihan niin kuin pitäisi. Ei välttämättä keitä vielä kauheammin jos ilmakuplia menee anturin ohi ja ei kannata päivittää sähköflektiin. Viskolla tuo hoituu ihan hyvin ja ilmastoiduissa on jo sähköflektit jäähdyttimen edessä.
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostSopivan testerin töpseli siis kiinni niin pystyy lukemaan lämmöt moottorin ohjaukselta. Sitä tarkoitin.
Jos siellä on ilmaa niin mittari ei pelaa ihan niin kuin pitäisi. Ei välttämättä keitä vielä kauheammin jos ilmakuplia menee anturin ohi ja ei kannata päivittää sähköflektiin. Viskolla tuo hoituu ihan hyvin ja ilmastoiduissa on jo sähköflektit jäähdyttimen edessä.
Comment
-
Comment