E34 Kysymyksiä ja vastauksia VI
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Järjestelmä on muuten tyhjä (lue: purettu/tyhjennetty) paitsi mitä nyt simpukassa on hieman atf:ää sisällä.Originally posted by zener View PostAuto on kerta vain kesäkäytössä ja ATF:ää oli, niin sitä laittasin. Toki CHF:t voi vaihtaa ku huuhtelee.
Taidan laittaa sitä CHF 7:aa
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & F11 520dA M-Sport
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
Kannattaa siltikin kierrättää ne vähäsetkin ATF:t pois.Originally posted by duuk View PostJärjestelmä on muuten tyhjä (lue: purettu/tyhjennetty) paitsi mitä nyt simpukassa on hieman atf:ää sisällä.
Taidan laittaa sitä CHF 7:aa
Comment
-
-
Joo lääkeruiskulla imin sieltä loppuja pois, en kyllä erityisemmin edes etsinyt tyhjennysproppua simpukasta onko sellaista.Originally posted by zener View PostKannattaa siltikin kierrättää ne vähäsetkin ATF:t pois.
Juu katoinkin morkain postausta aiheesta. Motonetista näyttää saavan.Originally posted by Bmw Master View PostFebi M6162, täysin yhteensopiva ja sitä omaani laitoin. CHF 7.1:sen saatavuus aika heikko.
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & F11 520dA M-Sport
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
-
Puhaltimen etuvastuksen toiminta? Siellä on kärjet ja ne kun painaa meisselillä kiinni niin kaikki nopeudet toimii. Voiko ne laittaa pysyvästi kiinni esim. ruuvilla?
Comment
-
Se on bi-metallista tehty lämpösuoja.Originally posted by Bmw Master View PostPuhaltimen etuvastuksen toiminta? Siellä on kärjet ja ne kun painaa meisselillä kiinni niin kaikki nopeudet toimii. Voiko ne laittaa pysyvästi kiinni esim. ruuvilla?
Niitä voi koittaa taivuttaa takaisin muotoonsa. Kiinteästi yhdistellyillä sitten ihan omalla vastuulla.
L4isk4m4t0 osaa varmaan kertoa miten homma pelasi taivutelluilla.
Comment
-
Esimerkiksi hiacen lämppärin esivastuksessa on ne peltilipareet/johtimet, tinattu toisiinsa, kun lämpeää "liikaa" niin tina sulaa ja johdin lävähtää irti toisesta jolloin lämppäri herkiää toimimasta, eräänlainen lämpösuoja siis.
eikun taivuttelet muotoonsa taas ja varmistat että puhallin itsessään pyörii herkästi ettei pala mitään muuta
Comment
-
-
Olithan tuota jo ehostanut säästämättä, niin kai se tuokin menee samaan kassaan.Originally posted by Bmw Master View PostJoo niin sen tajusinkin, ei sitä parane viritellä ettei pala koko auto.
Comment
-
Taivuttelulla toimi jonku aikaa niinku pitää, nyt tahtoo enimmän aikaa pätkiä ja joutuu käyttään nelosnopeudella että muutki nopeudet toimii, luoja tietää tänki logiikan
Oon aatellu ite ottaa ja pakottaa liittimet kiinni toisiinsa jolloin ei lämpökään, eikä mikään muu, niitä toisistaan erota... Kuha jaksaa taas kaivautua sinne etuvastuksen kohille
Team E34
Opel Zafira 1.8 1999
Comment
-

Comment