Laitoin ite samalla lyhyemmät iskarit. Tilasin paketin, jossa oli jotkut GTS:n halpisiskarit. Ihan hyvin on normiajossa pelannu, mutta tiedä sitten miten pitkään Eiköhän iskarit ole aina jonkun muun valmistajan. Liekkö KAW:lla edes omia...
EDIT: entäs sitten takaiskarit. Eihän niitä tietenkään madalluksen takia (20 mm) tartte vaihtaa, mutta iskari pitää kuitenkin kaivaa esille ja alapään pultti osaa olla tiukassa. Entäs, jos ei lähde ehjänä irti
Search:lla pengoin kuvia ja aika nopeasti muodostui käsitys onko se nyt sitten 60/20 vai 80/20
Toivottavasti sais vaan muutoskatsastettua
Oletan, että tarkoitat jälkimmäisiä
Mutta miettisin vielä itse, jos autoa on tarkoitus normaaliajossa pitää. 60/20 on sekin matala, ja etukeno silläkin tulee. Ohessa vielä kuva 60/20 setillä pmtk:n autosta. Lisäksi jos vaihdat setin itse, voit saada samanlaiset vatsalihakset ja hauikset kuin takana näkyvällä herrasmiehellä.
Niin no, jotkut vaan osaa ja toiset ei Ihan omista kokemuksista...
Kuulostaa hyvältä vinkiltä. En kyllä tiputtais keulaa 80 mm. Rengas menee varmaan lokarin sisään, eikä oo enää niin siisti.
GTS sarjoissa on kawin jouset ja kybin iskarit. Tuo 60/20- sarja on mun mielestä todella hyvä ajaa ihan päivittäisessä ajossa. 80/20:kin menee, mutta on sitten matala, eli ptää vähän katsoa mihin ajaa.
Kuulostaa hyvältä vinkiltä. En kyllä tiputtais keulaa 80 mm. Rengas menee varmaan lokarin sisään, eikä oo enää niin siisti.
No, makuasioita. Jos tuo 60/20 satsi tosiaan tiputtaa siihen 330 mm mittaan, niin ilmeisesti 80/20 menee sinne 305 mm osastoon, joka tuossa omassakin E34:ssa oli. Maavaraa oli sen verran että nyrkki meni suht väljästi M-Tech etupuskurin lipan alle, pari kertaa joutu töyssyissä täällä suomi-Leningradissa peruuttelemaan ja tekemään uukkarin kun nappas heti lippaan kiinni. Samoin saa olla jo parkkihalleissa, laivoilla jne aika tarkkana.
Tuossa vielä pari parempaa kuvaa miltä näyttää mitoilla ~305 edessä, ~300 tjsp takana:
Ootko jo BMW saanut noi 80/20 jouset? Kuinka paljon madaltaa todellisuudessa? Etäisyys pyörännavasta lokarinkaareen? Maavara vakiopuskurilla?:think
Ite oon tilaamassa jousia ja iskareita tuolta saksasta, niin mietin nyt että kaw 60/20 vai 80/20. Kun tota on nyt kaiketi 40mm tiputettu tota autoa, ja etäisyys pyörännavasta kaareen on edessä muhkeat 350mm, takana 330mm. Mutta kun tossa on toi M sport etupuskurin lisäys, niin tollakin madalluksella on etuspoilerista maahan 11cm, meneeköhän 80mm jousilla mahdottomaks Sitten että mahtuuko noilla 80mm jousilla pyörä kääntymään normaalisti? Mulla edessä 9x17 et8, 225/45 renkaalla.
Muutkin saa toki vastailla jos on jotain tietoa
Kuvaa autosta ja maavarasta: Kannattaako tohon enää -80 jousia iskee?:think
Ootko jo BMW saanut noi 80/20 jouset? Kuinka paljon madaltaa todellisuudessa? Etäisyys pyörännavasta lokarinkaareen? Maavara vakiopuskurilla?:think
Ite oon tilaamassa jousia ja iskareita tuolta saksasta, niin mietin nyt että kaw 60/20 vai 80/20. Kun tota on nyt kaiketi 40mm tiputettu tota autoa, ja etäisyys pyörännavasta kaareen on edessä muhkeat 350mm, takana 330mm. Mutta kun tossa on toi M sport etupuskurin lisäys, niin tollakin madalluksella on etuspoilerista maahan 11cm, meneeköhän 80mm jousilla mahdottomaks Sitten että mahtuuko noilla 80mm jousilla pyörä kääntymään normaalisti? Mulla edessä 9x17 et8, 225/45 renkaalla.
No voithan ne laittaa, mutta etulippa on sen jälkeen ekassa töyssyssä. Mulla on käsitys että KAW:n tavarat madaltaa jokseenkin tarkasti sen mitä lupaa. Varsinkin kun kyseessä on mörkömoottori M30 niin edessä keskiöstä kaareen jäänee ~310mm.
Moro, tänään tuli kiepautettua 60/20 jouset alle. Otan tällä viikolla kuvia miltä auto näyttää noilla. Jäi nuo 80/20 tilaamatta kun on huonoja kokemuksia liikaa madalletusta autosta.
Tämän illan ajokokemuksista sanon sen verran, että siinä missä mutkaominaisuudet paranivat isolla kädellä, vetopito surkeni aika paljonkin.
Ennen tuolla mun 540i (manuaali askilla) oli hyvin ykkös vaihteella pitoa ja kakkoselle ripesti vaihdettaessa suti ihan hetken. Nyt sitten tekee niin että kierrokset kun nousee yli 4000rpm ykkös vaihteella, lyö takarenkaat sutia joka kerta. Kakkoselle vaihdettaessa sutii paljon pidemmän matkaa kuin ennen. Huonolla ja vanhalla asfaltilla melkein koko kierrosalueen verran.
Nyt on alla 205/60 saksan kitkat, ehkä meno rauhottuu kun alle tulee 235/45 semi sliksit.
Jep, ite hautasin tän KAW jutun, ja tilasin tänään D2 coiloverit! Saa ainakin sopivasti tonttiin jne. Mutta laita kuvia
Kyllä ne pito ongelmat ratkee kun laitat kunnon renkaat, kyllä se 535:kin suti kakkosen loppuun märällä huonoilla saksankitkoilla, kuivallakin ykkösen..
Comment