Originally posted by zener
View Post
E34 alustaremontti
Collapse
X
-
mä olen ymmärtänyt että lemföder = orkkis :thinkF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
-
Niihän ne puhuu. En oo henkilökohtasesti päässy koskaan näkemään, että onko se tiskiltä tilattu varsi tosiaan lemmiä.Originally posted by peto2 View Postmä olen ymmärtänyt että lemföder = orkkis :think
Comment
-
En tiiä mitä marmoritiskiltä antavat, mutta kaikista Lemförderin osista, jotka ovat meikäläisen käsissä käyneet, on kairattu BMW:n logon kokoinen läpyskä pois. Ainoana poikkeuksena ohjauksen keskitanko, joka tuli Lemförderin paketissa, mutta jossa oli TRW:n logot.E34 535i -91 ikuisuusprojekti
Comment
-
Joo kestää varmasti, mutta mutkaan mentäessä käyttäytyy selkeesti erilailla flexien kanssa. Vanhoissa oli siis flexit ja nyt tuli noi orkkikset. Jännästi mutkan äärirajoilla muljahtaa tukivarressa. Tosin mukavuus palasi, mikä on kyllä ihan kiva juttu tuollaiseen autoon.Originally posted by zener View PostS-kone mieheltä olen kuullut, että vain tiskiltä haettu orggis tukivarsi orggis helalla kestää.
Comment
-
Juu, kyllä sen eron huomaa uretaanipuslalla. Seiskastakin tulee paljon suuntavakaampi.Originally posted by Kal.ju View PostJoo kestää varmasti, mutta mutkaan mentäessä käyttäytyy selkeesti erilailla flexien kanssa. Vanhoissa oli siis flexit ja nyt tuli noi orkkikset. Jännästi mutkan äärirajoilla muljahtaa tukivarressa. Tosin mukavuus palasi, mikä on kyllä ihan kiva juttu tuollaiseen autoon.
Comment
-
Se on valitettavasti totta että nykypäivänä on standardit tarvikeosissa laskenut kuin lehmän häntä, kun koitetaan panostaa tuottavuuteen (niinkuin tietysti jokaisen firman pitäisi tehdä). Mutta uskoisin silti että noi Lemförderit on paras saatavilla oleva ratkaisu.Originally posted by Peltsii View PostKuullut kyllä tarinaa, että noi lemförderitkin, meyle hd ym ollu jo 60tkm ajon jälkeen väljänä. Omassa kesti 200tkm orkkis varret
Pusliksi toki sitten Powerflexit tai jotain vastaavaa jäykempää, jos haluaa vähänkään sporttisempaa ajotuntumaa.E34 535i -91 ikuisuusprojekti
Comment
-
Originally posted by aakoo View PostSe on valitettavasti totta että nykypäivänä on standardit tarvikeosissa laskenut kuin lehmän häntä, kun koitetaan panostaa tuottavuuteen (niinkuin tietysti jokaisen firman pitäisi tehdä). Mutta uskoisin silti että noi Lemförderit on paras saatavilla oleva ratkaisu.
Pusliksi toki sitten Powerflexit tai jotain vastaavaa jäykempää, jos haluaa vähänkään sporttisempaa ajotuntumaa.
Aamen.
Comment
-
Mites on ihmiset ratkaissut e34 tasosäätöiskareiden vaihdon normi iskareihin. Miten saa sen tasosäätöjärjestelmän tulpattua/ ohitettua /poistettua. Eiks se ole samassa yhteydessä ohjaustehostimen kans vai..?
Pitäis vaihtaa yhteen autoon parempi alustasarja vuotavien tasosäätöiskareiden tilalle.. Mut miten sen sysyeemin kans?
Nykyiset:
Opel Insignia OPC line sedan -15
e61 520D -08
Chevrolet Sportside -89 4,3L V6
Comment
-
Itse vaihdoin omassa touringissa ihan tavalliset sport iskarit taakse. Tällöin putket tulpattiin. Ohjaustehostin oli lienee kuitenkin saanut siipeensä jossain vaiheessa, joten se lopetti toimintansa talven ajeluiden jälkeen ja kiire tuli hankkia uusi tehostinpumppu. Luulin jo hankkineeni r.w:ltä oikeanlaisen, mutta vaihtaessa selvisikin juuri tasonsäädöllisen ja tavallisen pumpun ero.Originally posted by awwwshit View PostMites on ihmiset ratkaissut e34 tasosäätöiskareiden vaihdon normi iskareihin. Miten saa sen tasosäätöjärjestelmän tulpattua/ ohitettua /poistettua. Eiks se ole samassa yhteydessä ohjaustehostimen kans vai..?
Pitäis vaihtaa yhteen autoon parempi alustasarja vuotavien tasosäätöiskareiden tilalle.. Mut miten sen sysyeemin kans? 
Tuo tavallinen pumppu sinne kuitenkin vaihdettiin ja tasonsäädön lähtöputki tulpattiin. Kesällä on vielä edessä koko tasonsäätöjärjestelmän purkaminen, eli putkistoineen kaikkineen, koska edelleen ajotietokone herjaa, ettei systeemi toimi, eli jossainpäin täytyy vielä joku anturi olla, jota en ole huomannut.
Joka tapauksessa ei kiinnostanut alkaa tonnin pommiin hankkimaan tonnin iskareita ihan vaan että olisin saanut tasonsäädön pelaamaan, kun se jo minulle tullessa vuoti jostain perästä...
Edit: eli näin kaikkien kikkailujen jälkeen tekisin saman, niin purkaisin koko putkiston pohjasta pois, vaihtaisin tehostimen pumpun tasonsäädöttömään, sekä iskarit ihan tavallisiin.Current:
Ford Ranger 3.2 TDCi Wildtrak -17
DeTomaso Pantera "Gr4" #5172 -73
Previous:
Jeep Grand Cherokee SRT8 6.1
E36 325i | E53 X5 4.6iS | Jeep WJ 4.7 | E36 320i | E38 740iA | E39 523i | E46 325Ci
Chevrolet Corvette C5 | Porsche 911 (996) C2 | E30 316i | E36 325tds | E36 318i
E34 525i | E30 320i | E30 318i | Z3 2.8 Roadster | E34 520i | E30 316i | E36 320i
Comment
-
Ehdottomasti powerflex jo senkin takia, että muunlaiset puslat ei yksinkertaisesti kestä siellä. Ajettavuuskin nousee uudelle tasolle, erityisesti käytös jarrutuksissaOriginally posted by aakoo View PostSe on valitettavasti totta että nykypäivänä on standardit tarvikeosissa laskenut kuin lehmän häntä, kun koitetaan panostaa tuottavuuteen (niinkuin tietysti jokaisen firman pitäisi tehdä). Mutta uskoisin silti että noi Lemförderit on paras saatavilla oleva ratkaisu.
Pusliksi toki sitten Powerflexit tai jotain vastaavaa jäykempää, jos haluaa vähänkään sporttisempaa ajotuntumaa.DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
Itse vaihdoin olikos se pari vuotta sitten KL-varaosista saatavien reaktitankojen tilalle motonetin varret powerflexeillä, vanhatkin oli uusina toki ihan ok ajettavuuden kannalta. Mutta uusilla puslilla ero oli oikeasti järkyttävän suuri, suurimman eron huomasi jarruttaessa mutkassa.
En tiedä mikä oli KL-varaosien tangoissa vikana, mutta ei kestänyt kun parikymmentä tuhatta. Vaseliinitkin oli vielä tallella. Nykyisillä motonetin varsilla menty jo reilusti yli sen.
Comment
-
en oo ostanu mut tuolta saa:Originally posted by rectum View PostMistä porukka ostanu Powerflexejä,ja mihkä hintaan?
Comment
-
Niin no, kestävyyshän riippuu ihan siitä minkä merkkinen se Motonetin MYYMÄ reaktiotanko sattuu olemaan... Joskus voi olla lemförderkin, joskus joku halpis, hinta aina sama...Originally posted by Micce///M View PostItse vaihdoin olikos se pari vuotta sitten KL-varaosista saatavien reaktitankojen tilalle motonetin varret powerflexeillä, vanhatkin oli uusina toki ihan ok ajettavuuden kannalta. Mutta uusilla puslilla ero oli oikeasti järkyttävän suuri, suurimman eron huomasi jarruttaessa mutkassa.
En tiedä mikä oli KL-varaosien tangoissa vikana, mutta ei kestänyt kun parikymmentä tuhatta. Vaseliinitkin oli vielä tallella. Nykyisillä motonetin varsilla menty jo reilusti yli sen.
Comment
Comment