Originally posted by Radon
View Post
E34 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
itellä oli seiskassa hapettunut mittariston sulake joka aiheutti juuri kuvauksen kaltaista kiukuttelua, e32:ssa se oli nro. 20, tarkista F1, F17 ja F20Originally posted by tommi--fi View Post-89 525:n mitttaristo elää omaa elämäänsä. Käynnistyy ja sammuu itsekseen. Yleenäs kierroksia ryntäyttämällä herää hetkeksi eloon. Nopeusviisari ainut mikä toimii aina. Muut sitten satunnaisesti. Purin mittariston, konkkavikaahan näissä yleisesti oli. Ilmeisesti joku muukin joskus purkanut kun mittaristo ei ollut kojelaudassa kiinni.


Mittaristo ilmeiseti tämä, harmallaa pohjalla ja digitaalisella metrimittarilla.
Vaihdan nuo konkat nyt varmuuden vuoksi. Missä muualla vika voisi olla?Last edited by peto2; 17-01-2011, 16:47.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
E32 ilmoitteli joskus että tur tai kofferraum offen.
Elikkä luukku auki, e34 ei ilmoittele moisia.
Onko cc moduulia useamman tasoistam että on eroja varoitusten määrässä ja tulevat nuo puuttuvet varoitukset toimintaa pelkällä boksin vaihdolla?Olli.
Comment
-
Mulla kyllä E34 ilmoittaa että koffenraum offen, kun takapaksi on auki. Olen luullut, että tuo meinaa että "kirstussa tilaa"Originally posted by Rocla View PostE32 ilmoitteli joskus että tur tai kofferraum offen.
Elikkä luukku auki, e34 ei ilmoittele moisia.
Nyt:
BMW X3 xDrive30e (g01)
BMW 335i (e90)
BMW 323iC (e36)
BMW 850i (e31)
BMW 320i (e30)
Golf GTE
ex: bemareita katkeamattomana jonona vuodesta ’95 mallisarjoista r50, r53, e30, e34, e36, e46, e61, e90, f07, g30 ja pari tusinaa väärän merkkistä
Comment
-
Mulla ei ilmoita :think Ois nimittäin ihan näppärä, kun yhen kerran jo auki unohinOriginally posted by bmw323it View PostMulla kyllä E34 ilmoittaa että koffenraum offen, kun takapaksi on auki. Olen luullut, että tuo meinaa että "kirstussa tilaa"
E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport
Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.
Comment
-
518i vm 90 pyyhkijät ei toimi
Elikkäs mistä mun kannattais lähtä vikaa hakeen ku sulakkeet oon kattonu eestä sulakeboxista ja sitte takapenkin alta. Pyyhkijöiden moottori pelaa kans tuli se isolla vaivalla purettua ku jotenki ajattelin et se täytyy olla rikki
Vika vois olla releessä, tai sitte siin pyyhkijöiden katkaisimessa tai missä muualla?? Osaisko joku neuvoa missä kohti tuo pyyhkijöiden rele on ja voiko sitä jotenki ite mitata onko se rikki vai ei?
E34 518i vm 1990
ex E30 320i vm 1987
Comment
-
Vieläkin vieläkin vieläkään se ei käy kunnolla. Elikkäs tuo 535i kerää huonosti kierroksia alhaalta ja voimaa puuttuu alakierroksilta selkeästi. Jonkun verran tuntuis saavan bensaa reippaasti:think
Lambda vaihdettu eikä imuvuotojakaan oikein voisi olla.
kampiakselin anturi vaihdettu.
Ei vikakoodeja.
Sähköisessä kaasuläpässä ongelmaa? Löytyykö tuon kaasuläpän huoltamiseen jotakin ohjetta? Vai näkyiskö tämä ongelma vikakoodeissa?
Edellinen omistaja joka tuntui olevan tekniikasta perillä kertoi säätäneensä venttiilit, mutta säädetään uudelleen... Imm säätämisestä kun löytäisi jonkun ohjeen...
LEKA se vois raottaa sitä viisauden arkkuaan ja heittää tiedon kehiin
-NO FARMS NO FOOD-
M5 -93 Diamantschwarz
525i -86 Diamantschwarz
528i -82 Diamantschwarz Hartge 3.5
X5 3.0d -05 Titansilber metallic
Comment
-
melkeen aukassisin imm, saattas löytyä kokeiltavaksi varmasti toimiva yksilö nyt kun seiska vaan makaa tuollaOriginally posted by Morriz View PostVieläkin vieläkin vieläkään se ei käy kunnolla. Elikkäs tuo 535i kerää huonosti kierroksia alhaalta ja voimaa puuttuu alakierroksilta selkeästi. Jonkun verran tuntuis saavan bensaa reippaasti:think
Lambda vaihdettu eikä imuvuotojakaan oikein voisi olla.
kampiakselin anturi vaihdettu.
Ei vikakoodeja.
Sähköisessä kaasuläpässä ongelmaa? Löytyykö tuon kaasuläpän huoltamiseen jotakin ohjetta? Vai näkyiskö tämä ongelma vikakoodeissa?
Edellinen omistaja joka tuntui olevan tekniikasta perillä kertoi säätäneensä venttiilit, mutta säädetään uudelleen... Imm säätämisestä kun löytäisi jonkun ohjeen...
LEKA se vois raottaa sitä viisauden arkkuaan ja heittää tiedon kehiin
F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
"toimivasta" autosta otettu imm paikallaan eikä mitään eroa :think eli kertaalleen sekin vaihdettu. ei sulla sattuis oleen sähkönen kaasuläppä?Originally posted by peto2 View Postmelkeen aukassisin imm, saattas löytyä kokeiltavaksi varmasti toimiva yksilö nyt kun seiska vaan makaa tuolla
-NO FARMS NO FOOD-
M5 -93 Diamantschwarz
525i -86 Diamantschwarz
528i -82 Diamantschwarz Hartge 3.5
X5 3.0d -05 Titansilber metallic
Comment
-
vaijerivetonen.. toi on sen verran aataminaikunen ettei oo ees lambdaa saati kattiaOriginally posted by Morriz View Post"toimivasta" autosta otettu imm paikallaan eikä mitään eroa :think eli kertaalleen sekin vaihdettu. ei sulla sattuis oleen sähkönen kaasuläppä?
F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
yläpää se helpompi on, rakenne selviää aika hyvin kun otat takapenkin selkänojan pois.. vaikka se alapää näyttää olevan vain yhdellä pultilla niin on PIUKASSA se alapään tappiOriginally posted by Eku View PostMoi
Miten lähtee E34 M5 takaiskarit irti?? Pääseekö yläpäihin käsiksi jostain fiksummasta paikasta kun takakontista??
Alapää näyttää olevan yhellä pultilla kiinni.
F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Mikäköhän olisi ongelmana kun kylmällä käynnistää ja ensimmäisiin valohin tullessa pysähtyy paikoilleen nin kiekat jää hetkeksi 1500rph ja sit laskee normiksi. Ajossa kun ajaa tasakaasulla tuntuu että nykii vähän 80km/h ja tuntuu et puutuis vähän (ei jaksais vetää). Saman aikaan kulutus mittari ihan vähäsen hyppii paikaltaan edes takas. Tämä siis kun ajaa tasakaasulla. Olisko kaasuläpänasentoanturi loppu?Last edited by dantte; 19-01-2011, 18:46.
Comment
-
Täällä tekee vähän samaa. Kierrokset ei jää päälle, mutta kylmänä nykii tasakaasulla (kuten aika monella muullakinOriginally posted by dantte View PostMikäköhän olisi ongelmana kun kylmällä käynnistää ja ensimmäisiin valohin tullessa pysähtyy paikoilleen nin kiekat jää hetkeksi 1500rph ja sit laskee normiksi. Ajossa kun ajaa tasakaasulla tuntuu että nykii vähän 80km/h ja tuntuu et puutuis vähän (ei jaksais vetää). Saman aikaan kulutus mittari ihan vähäsen hyppii paikaltaan edes takas. Tämä siis kun ajaa tasakaasulla. Olisko kaasuläpänasentoanturi loppu?
) ja kulutusmittarin neula toisaan hetkuu hiukan. Tapahtuu yhtä lailla kesällä kuin talvellakin. Ilmiö loppuu kuin seinään kun lämpömittari kipuaa sinisen ylärajalle. Kulutuksen neula tipahtaa alaspäin heti yhden viivanvälin ja vauhti alkaa kiihtyä vaikka pedaalin pitää ihan samassa asennossa.
Motronicin moottorin lämpöanturi on vaihdettu, ei vaikutusta. Joten, ei kai siihen jää oikein muuta kuin, että lambda sekoilee kylmänä, ehkä. Muut ympäristötekijät pysyy samoina, joten loppupelissä vaihtoehtoja ei montaa ole. Ei vaan ole jaksanut ryynätä sen kanssa kun haitta on ollut marginaalinen. Jos alkaa nyhtää, niin lisää usvaa putkeen
Volvo V70 2.4T -02
E30 323i -84 (taas)
Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84
Comment
-
Takapenkin selkänoja ja hattuhylly/takalasinverho pois sekä kaijuttimet. Niiden alata löydät iskareiden yläpäätOriginally posted by Eku View PostMoi
Miten lähtee E34 M5 takaiskarit irti?? Pääseekö yläpäihin käsiksi jostain fiksummasta paikasta kun takakontista??
Alapää näyttää olevan yhellä pultilla kiinni.
duke's garage:
Suzuki R50
E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & F11 520dA M-Sport
M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
S38 S54 S62
instagram: _duuk
Comment
Comment