Tossa yritin seartsilla kaivella e34 penkkien sopivuuksia, mutta ei löytyny tietoa onko sedanissa ollu missään mallissa kippaavia penkkejä? Tuossa nettivaraosassa olisi e34 nahkasisusta myynnissä, jossa kippaava takapenkki ja ilmoittaa että on sedanista, joten käykö se kiinteällä penkilla varustettuun bolt-on?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by JusZsE View PostTossa yritin seartsilla kaivella e34 penkkien sopivuuksia, mutta ei löytyny tietoa onko sedanissa ollu missään mallissa kippaavia penkkejä? Tuossa nettivaraosassa olisi e34 nahkasisusta myynnissä, jossa kippaava takapenkki ja ilmoittaa että on sedanista, joten käykö se kiinteällä penkilla varustettuun bolt-on?sigpic
Jetta Mk2 -89
ex.E34 535i -89
ex.E34 525i -88
Comment
-
-
Originally posted by Peltsii View Post
Comment
-
-
Heps.
Kysymys fiksummillle e34 m5:den etutolppien eroista / iskareista.
Sopiiko esim. 3.8l Nürburgring-edition etutolpista iskari tavalliseen "mopomallin" tolppaan?
Iskarin yläpäitäkin lienee montaa eri mallia.
Ainakin etutolpat itsessään lienevät erilaiset?
Jarrujen kiinnityskorvat erona(kö?)
Realoem ei oikein anna mitään varmaa tietoa asiasta 3.8litraisen osalta:think
-Joni
Comment
-
-
Originally posted by -manageri- View Posthttp://www.ice-fi.fi/images/e342.jpg
Onko kenelläkään tommosta riegerin lippaa kiinni?
Onnistuukohan kiinnitys ilman etupuskurin irrotusta? Tai ylipäätänsä mikä on helpoin tapa kiinnittää tommonen lippa. :think
Ei oo tullu pahemmin puskurien kanssa koskaan leikittyäSeonsekinnusenjoukokinnulasta
e46 320i Touring -04
e36 328i -97 Sedan Ralliauto
Comment
-
-
518 päästöt
hirvittävästi on kaikkee search:illa katellu ja lueskellu pari iltaa vaan ei oikeen tietoa löydy
auto on vm-94 e34 (yllätys)
elikkäs M40B18 koneessa päästöt menee vähä miten sattuun(minun järjen mukaan pitäis olla jo M43B18 mut ei)
joutokäynti
CO 0,56 (yli)
HC 599 (yli reilusti)
CO2 9,9
O2 7,3 (yli)
korotettu
CO 0,66 (yli)
HC 63
Lambda 1,06
CO2 13,6
O2 1,66
että mikä vois mätätä ku tosiaan oon lueskellu vaan vähä joka puolella tohotetaan lambdasta mutta ko. kone ei omista sellaista niin onko nyt tyydyttävä kokeileen vaihtaan KAT vaiko häOn mulla tässä pähkinöitä
pienet
suuret
ja
PÄÄSI KOKOISET
Comment
-
-
Originally posted by sasu` View PostNjuu eli nyt sain sit selville että touringin takaiskareiden pitäis olla melkopitkälti samanlaiset kun tossa ämmäläisessä, eli korkeussäädöllä? Mitenkäs sit sen systeemin poistaminen/mistä sen olemassaolo on helpoiten todettavissa?
Itse ehkä poistaisin sen sillä tavalla, että vaihtaisin sen tandempumpun normaalin ohjaustehostinpumppuun.
Comment
-
-
Originally posted by JaakkoM View Posthirvittävästi on kaikkee search:illa katellu ja lueskellu pari iltaa vaan ei oikeen tietoa löydy
auto on vm-94 e34 (yllätys)
elikkäs M40B18 koneessa päästöt menee vähä miten sattuun(minun järjen mukaan pitäis olla jo M43B18 mut ei)
joutokäynti
CO 0,56 (yli)
HC 599 (yli reilusti)
CO2 9,9
O2 7,3 (yli)
korotettu
CO 0,66 (yli)
HC 63
Lambda 1,06
CO2 13,6
O2 1,66
että mikä vois mätätä ku tosiaan oon lueskellu vaan vähä joka puolella tohotetaan lambdasta mutta ko. kone ei omista sellaista niin onko nyt tyydyttävä kokeileen vaihtaan KAT vaiko häSähkö on sinistä ja sattuu!
Comment
-
-
Originally posted by JaakkoM View Postettä mikä vois mätätä ku tosiaan oon lueskellu vaan vähä joka puolella tohotetaan lambdasta mutta ko. kone ei omista sellaista niin onko nyt tyydyttävä kokeileen vaihtaan KAT vaiko hä
Comment
-
-
518 päästöt
juu no sitä lambdaa ei oo jäännös happi ongelmat johtu yllätys yllätys vuotavista liitoksista niitä on korjailtu ja ei vuoja putki enään mutta arvot pysyy
nii tosiaan sähkö puolelle on uusittu kaikki (johdot tulpat kansi pyöriä)
noh kumminkin huomenna kattoon uusiksi taas päästöjä ku riipasin sen "ryyppy"härpäkkeen piuhat kuikkaan niin kappas sehän rupes käymään oikeen eikös nuot Bossin vermeet ole aikas lailla identtisiä auton merkistä riippumatta??(ois homopulkka mistä vois käydä riipaseen "uuden"varaosan)On mulla tässä pähkinöitä
pienet
suuret
ja
PÄÄSI KOKOISET
Comment
-
Comment