Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 kysymyksiä ja vastauksia

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Incarnated
    Bimmer Fanatic
    • Aug 2008
    • 452
    • Seinäjoki

    Originally posted by penari View Post
    Täältä löytyis kippaavat kankaiset takaselkänojat. Toisessa selkänojassa lukko jotenki jumissa. muistaakseni kankaatkin hyvässä kunnossa.

    Eli normaalit lättäpenkit. Eroaako ne jotenki sporteista. Siiis takana?

    Nuo lukot oli itelläkin jumissa, mutta wd40 elvytti ne yllättävän helposti, ainakin kun kaivoi koko vyö+lukkohärvelin ulos penkistä

    http://incarnated.pp.fi linkit kuntoon BMW->bmw

    Comment

    • Dillinger
      Bimmer Fanatic
      • Jan 2008
      • 511
      • Lappeenranta/Kotka

      Originally posted by JusZsE View Post
      Täällä kun nyt penkeistä rupatellaan tuli tossa mieleen onko kippaavat penkit kuinka mahottomuus laittaa kippaamattomien tilalle? Tulihan tuossa jo selväksi että bolt-on ei ainakaan ole. :think
      Ite oon miettinyt samaa prokkista toisin päin, selkänojasta ei tietoa mutta istuimen kanssa joutuu hitsalemaan uudet kiinnikkeet, miten oisko kellään selkänojasta kuvia niistä kiinnikkeistä että vois vähäsen katella onko sinnepäinkään.

      Näyttäis vaan saavan noita kangas penkkejä välillä ilmaseksikin ja muutenkin houkuttelisi se isompi kyynärnoja.
      sigpic

      Jetta Mk2 -89

      ex.E34 535i -89

      ex.E34 525i -88

      Comment

      • Leka
        BTCF Member
        • Sep 2003
        • 7701
        • Vilppula

        Originally posted by Incarnated View Post
        Kuuluuko tän muuten aina toimia? Nimittäin itselläni on tuo perus tuplalukitusongelma ja ainakaan minulla kuskin ovea ei saa lukkoon nupista missään olosuhteissa...?
        Mites se nyt olikaan alunperin, olen jo unohtanut Mulla on tuossa omassa takaluukun johtosarjavika ollut päällä jonkin aikaa ja tekee juuri noin. Joku voisi testata tekeekö ehjällä johtosarjalla ko. jutun.

        Originally posted by zener View Post
        Ja tuohan ei ole lippa, vaan normipuskuri johon on laitettu nuo ilmaohjaimet.
        Ja jenkit ovat väsänneet noita 540-look puskureita jo vuosia.
        sigpic

        BMW E34 535 -92 -Dodge Challenger conv. 451 -71


        Comment

        • Incarnated
          Bimmer Fanatic
          • Aug 2008
          • 452
          • Seinäjoki

          Niin ja kaikkein oudointa yhtälössä on se että johtosarja on ehjä nyt ja kaikkien ovien tunnistimetkin toimii....(testattu aukomalla ovia vauhdissa ja todettu että door open tulee jokaisesta) ja silti minulla on tuplalukitus :/

          http://incarnated.pp.fi linkit kuntoon BMW->bmw

          Comment

          • timpl3
            Bimmer Rookie
            • Aug 2008
            • 52
            • Kirkkonummi

            Kukaa viritelly US-tyylisiä parkkivaloja? Sillee että siinä vilkussa palais koko ajan polttimo. Yhdistetään varmaan parkkien piuha siihen vilkun piuhoihin? Toimiiko vilkku normaalisti tän jälkeen, mitä sanoo katsi?

            Haetaa vähä jenkkilookkia kokopunasilla takavaloilla ja sitten näillä. Tuskin inspistä alkaa huomiovaloi kylkee virittelee kuitenkaa.
            _____________________
            sigpic

            Comment

            • sasu`
              Bimmer Fanatic
              • Sep 2009
              • 352
              • Tuusula

              Vilkku palaa kokoajan, ajossakin jos vedät vaan parkeilta piuhat. Releillähän ton saa helposti toimimaan.

              Comment

              • 525iiäxä
                Bimmer Enthusiast
                • Jan 2005
                • 1842
                • Lappeenranta, Finland

                Kolmenelkkuunhan on saanut niitä sisävalopaketteja. No, takamatkustajille tulee lukuvalolliset tuikut, samoin eteen keskelle tulee lukuvalollinen. Nämä ovat helppoja jälkiasenteita, luulisin. Entäs sitten valolliset aurinkolipat, paikalleen ne varmaan sopii kuten normilipatkin, mutta löytyykö niille sähkö helpolla ja mitä reittiä johto ylipäänsä kulkee?

                Samaten joissain myynnissä olevissa käytetyissä paketeissa on mukana kaksi "meikkausvaloa", mihinkähän ne tulee ja minkä mukaan ne syttyy kun erillistä katkaisijaa niissä ei näytä olevan, lippojen valojenko mukana? Mahtaakohan nekin olla ihan bolt-on? Polttimotko tulee siihen muoviosaan jotenkin kiinni, vai onko niille joku erillinen pohjaosa? Hallussani olevista sähkökaavioista ei ollut apua. Vai onko se niin, että lipassa ei valoa olekaan vaan pelkkä katkaisija peilin suojaläpässä ja meikkivalot ovat katossa?
                Onko näissä jotain vuosimallijuttuja, että valopakettioptio on ollut vasta jostain alkaen tms? Tuplaluukku ei liene este asennukselle jos muuten vaan sähköt ym. löytyy?

                Volvo V70 2.4T -02
                E30 323i -84 (taas)

                Ex-BMW: E46 320 Cabrio -01, E46 330Xi Touring -01, E36 325 Cabrio -94, E30 325 Cabrio Turbo -87, E34 525iX Touring -92, E30 323i -84

                Comment

                • Purtsi123
                  Bimmer Enthusiast
                  • Aug 2008
                  • 1011
                  • Kuopio

                  Originally posted by 525iiäxä View Post
                  Kolmenelkkuunhan on saanut niitä sisävalopaketteja. No, takamatkustajille tulee lukuvalolliset tuikut, samoin eteen keskelle tulee lukuvalollinen. Nämä ovat helppoja jälkiasenteita, luulisin. Entäs sitten valolliset aurinkolipat, paikalleen ne varmaan sopii kuten normilipatkin, mutta löytyykö niille sähkö helpolla ja mitä reittiä johto ylipäänsä kulkee?

                  Samaten joissain myynnissä olevissa käytetyissä paketeissa on mukana kaksi "meikkausvaloa", mihinkähän ne tulee ja minkä mukaan ne syttyy kun erillistä katkaisijaa niissä ei näytä olevan, lippojen valojenko mukana? Mahtaakohan nekin olla ihan bolt-on? Polttimotko tulee siihen muoviosaan jotenkin kiinni, vai onko niille joku erillinen pohjaosa? Hallussani olevista sähkökaavioista ei ollut apua. Vai onko se niin, että lipassa ei valoa olekaan vaan pelkkä katkaisija peilin suojaläpässä ja meikkivalot ovat katossa?
                  Onko näissä jotain vuosimallijuttuja, että valopakettioptio on ollut vasta jostain alkaen tms? Tuplaluukku ei liene este asennukselle jos muuten vaan sähköt ym. löytyy?
                  Edellisessä e36:ssa ainakin toimi nuo meikkausvalot niin, että kun aurinkolipoissa oli peilit ja niiden päällä sellanen liukuläppä. Sen liukuläpän avaamalla sytty. Nii ja ne oli siellä aurinko lipan alla.
                  E61 525xda -08

                  Comment

                  • JusZsE
                    Bimmer Rookie
                    • Jul 2008
                    • 134
                    • Järvenpää

                    Originally posted by Purtsi123 View Post
                    Edellisessä e36:ssa ainakin toimi nuo meikkausvalot niin, että kun aurinkolipoissa oli peilit ja niiden päällä sellanen liukuläppä. Sen liukuläpän avaamalla sytty. Nii ja ne oli siellä aurinko lipan alla.
                    Sama e34:ssä. Itse juuri tuossa omassa projektissani vaihdan purkuautosta ton "luxus" valosarjan autoon. Peilien kiinnikkeissä kulkee johto ja toinen maadottaa.
                    Sähkö on sinistä ja sattuu!

                    Comment

                    • 525 TD
                      Bimmer Fanatic
                      • Jan 2005
                      • 281
                      • IISALMI

                      Originally posted by 525iiäxä View Post
                      Kolmenelkkuunhan on saanut niitä sisävalopaketteja. No, takamatkustajille tulee lukuvalolliset tuikut, samoin eteen keskelle tulee lukuvalollinen. Nämä ovat helppoja jälkiasenteita, luulisin. Entäs sitten valolliset aurinkolipat, paikalleen ne varmaan sopii kuten normilipatkin, mutta löytyykö niille sähkö helpolla ja mitä reittiä johto ylipäänsä kulkee?

                      Samaten joissain myynnissä olevissa käytetyissä paketeissa on mukana kaksi "meikkausvaloa", mihinkähän ne tulee ja minkä mukaan ne syttyy kun erillistä katkaisijaa niissä ei näytä olevan, lippojen valojenko mukana? Mahtaakohan nekin olla ihan bolt-on? Polttimotko tulee siihen muoviosaan jotenkin kiinni, vai onko niille joku erillinen pohjaosa? Hallussani olevista sähkökaavioista ei ollut apua. Vai onko se niin, että lipassa ei valoa olekaan vaan pelkkä katkaisija peilin suojaläpässä ja meikkivalot ovat katossa?
                      Onko näissä jotain vuosimallijuttuja, että valopakettioptio on ollut vasta jostain alkaen tms? Tuplaluukku ei liene este asennukselle jos muuten vaan sähköt ym. löytyy?
                      tuplaluukulla ei merkitystä asennuksessa

                      sähköjohtoja tuskin löytyy valmiina , mutta 2-napainen piuha tietenkin riittää

                      "meikkivalon" paikasta verhoilussa saa kuvia sähköpostilla

                      Comment

                      • Paaki
                        Bimmer Rookie
                        • Jul 2006
                        • 53
                        • Helsinki

                        Originally posted by timpl3 View Post
                        Kukaa viritelly US-tyylisiä parkkivaloja? Sillee että siinä vilkussa palais koko ajan polttimo. Yhdistetään varmaan parkkien piuha siihen vilkun piuhoihin? Toimiiko vilkku normaalisti tän jälkeen, mitä sanoo katsi?

                        Haetaa vähä jenkkilookkia kokopunasilla takavaloilla ja sitten näillä. Tuskin inspistä alkaa huomiovaloi kylkee virittelee kuitenkaa.
                        Tuommoset 5/21w polttimot laitoin itelle: http://www.nippelit.fi/1st/html/defa...tmode=showprod

                        Eli 5w napaan parkeilta virta ja 21w napaan vilkuilta. Toimii ja tulee komian näkönen. Katsastukseen vakio parkit takas ni ei tuu sanomista. Polttimon kannat pitää tietysti myös vaihtaa/modata alkuperäset.

                        Toinen vaihtoehto on se, että siihen vakio 21w polttimon plus-napaan vedät parkkien plussasta piuhan, ja maadotat vilkkujen plus-piuhaan. Sillon polttimo syttyy ku laitat parkit päälle ja ku laitat vilkun päälle, polttimo vilkkuu eri tahdissa kuin muut vilkut...

                        Comment

                        • Jönsse
                          Newbiemmer
                          • Oct 2009
                          • 2
                          • Lohja

                          Tomaatti 540 puskee kohtuuttomasti eteenpäin kaasuttamatta. Kaasuttamatta voi siis aika ajoin ajella pidempiäkin matkoja esim. 70 vauhtia ilman että vauhti hiljenee. Näin se siis tekee toisinaan, ei aina. Kaupunkiajossa erityisen rasittavaa, saa jarrun kanssa temppuilla jatkuvasti. Liekkö kyse viasta vai ominaisuudesta?
                          Last edited by Jönsse; 26-11-2009, 18:30.

                          Comment

                          • Gtr86
                            Bimmer Rookie
                            • Apr 2006
                            • 63
                            • Kangasniemi

                            Tänään ilmeni outo käynnistymis ongelma 535seen. Auto starttasi aivan normaalisti ja noin tunnin ajelun jälkeen sammutin sen. Hetken päästä kokeilin käynnistää niin kuulu kova korahdus! Kokeilin pari kertaa uudestaan ja aina sama juttu. Ääni kuului todennäköisesti startista mutta varma en voi olla koska yksin en sitä pystynyt toteamaan. Startti on vasta vaihdettu uuteen eli voiko vika olla siinä?
                            Ei riemulla rajaa,
                            kun rengas palaa!

                            Comment

                            • timpl3
                              Bimmer Rookie
                              • Aug 2008
                              • 52
                              • Kirkkonummi

                              Originally posted by sasu` View Post
                              Vilkku palaa kokoajan, ajossakin jos vedät vaan parkeilta piuhat. Releillähän ton saa helposti toimimaan.
                              Originally posted by Paaki View Post
                              Tuommoset 5/21w polttimot laitoin itelle: http://www.nippelit.fi/1st/html/defa...tmode=showprod
                              ...jne
                              Kiitti teille! Täytyypä tossa keväällä katsastuksen jälkeen laitella.
                              Simppeliltähän toi vaikuttais.
                              _____________________
                              sigpic

                              Comment

                              • grandpa-look
                                Bimmer Fanatic
                                • Sep 2006
                                • 531
                                • Vaasa/Seinäjoki

                                Originally posted by Jönsse View Post
                                Tomaatti 540 puskee kohtuuttomasti eteenpäin kaasuttamatta. Kaasuttamatta voi siis aika ajoin ajella pidempiäkin matkoja esim. 70 vauhtia ilman että vauhti hiljenee. Näin se siis tekee toisinaan, ei aina. Kaupunkiajossa erityisen rasittavaa, saa jarrun kanssa temppuilla jatkuvasti. Liekkö kyse viasta vai ominaisuudesta?
                                Eikös tossa 540:kin oo ihan kaasuvaijeri? Korjatkaa jos olen väärässä, mutta sieltä suunnalta kannattais ehkä lähtee vikaa selvittämään.. Omalla 525:sella päästelin viimetalvena jääradalla rallia niin otti kaasuvaijeri itteensä ku joutu oikosenaan olla jatkuvasti

                                Lähe polkimelta seuraamaan, mistä kohdin rintapeltiä tulee läpi ja mihin menee vaijeri/vivusto ja onko jostain kohdasta venyny tai taipunut. Omaan tais uus kaasuvaijeri maksaa motonetissa ~15€
                                Nyt: E39 530d 2002 m-sport
                                ex: E32 730, E36 325 coupe, E34 525, E30 316

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎