Yks mitä kanssa mietin oli että ostais käytettyjä tiivisteitä ja tekis niistä jatkopalat noille venyneille.
Mä olen jatkanu ovitiivisteitä, niitä joissa on kangaspintaa eli niitä sisimpiä. Oli muuten hyvässä kunnossa alkuperäset mutta kutistuneet tosiaan. N. 5 senttiä tarvi jatkosta jokaiseen. Liimaa laitoin väliin ja jatkoksen alaosaan niin että jäi kynnyksen alle.
eli mistä sais uusia bensalinjoja? se suodattimelta eteen lähtevä putki vuotaa vetarin yläpuolelta,onko miten kova paine yleensä sielä että kestääköhän jos lyö letkunpätkän sinne väliin ja klemmareilla kiinni
Tuli taas tuossa pimeällä taipaleella kurvailtua ja meinasi mennä hermo heikkoon kuntoon... Onkos nuo mittariston merkkivalot mitä polttimoita, W5W? Onko kuinka iso duuni irroitella tuo mittaristo, tekisi mieli kokeilla pienempitehoista polttimoa pitkien merkkivalolle. Tai sitten vain tummentaa jollain hupulla. Kiva tuolla säkkipimeässä koittaa suunnistaa, kun keskellä mittaristoa palaa aurinkoa kirkkaampi valo.
Tuli taas tuossa pimeällä taipaleella kurvailtua ja meinasi mennä hermo heikkoon kuntoon... Onkos nuo mittariston merkkivalot mitä polttimoita, W5W? Onko kuinka iso duuni irroitella tuo mittaristo, tekisi mieli kokeilla pienempitehoista polttimoa pitkien merkkivalolle. Tai sitten vain tummentaa jollain hupulla. Kiva tuolla säkkipimeässä koittaa suunnistaa, kun keskellä mittaristoa palaa aurinkoa kirkkaampi valo.
valtaosa mittariston merkkivaloista on 1,2w polttimoita
itse lamppua ei saa irti kanta-osasta , eli irtolamppua ei kannata ostaa
Mä olen jatkanu ovitiivisteitä, niitä joissa on kangaspintaa eli niitä sisimpiä. Oli muuten hyvässä kunnossa alkuperäset mutta kutistuneet tosiaan. N. 5 senttiä tarvi jatkosta jokaiseen. Liimaa laitoin väliin ja jatkoksen alaosaan niin että jäi kynnyksen alle.
Auttoko tuo sitten käytännössä mitään ?
Mites vaikea homma olis laittaa taakse lukuvalot jälkeenpäin ?
Olis nyt yhdet tarjolla ja kiinnostais laittaa kiinni.
Joo mutta tollee äkkisältään katoin johtoja niin omaan tulee vaan kaksi ja sinnehän pitää tulla neljä, tiedä sitten jos sen panelin takana on jotain piuhoja piilossa, pitänee tutkia asiaa.
Mites vaikea homma olis laittaa taakse lukuvalot jälkeenpäin ?
Olis nyt yhdet tarjolla ja kiinnostais laittaa kiinni.
ei sillä tiivisteen jatkamisella korjaannu rispaantunut tiiviste mutta sen jälkeen tiiviste sentään kulkee oviaukon reunoja myöten eikä "oikaise" noissa kulmauksissa
lukuvalollinen sisävalo on mitoiltaan samankokoinen kuin vakio , piuhoja niissä on 3 tai 4 kpl , eli osa toiminnoista jää väkisin pois liitettäessä 2-napaisee piuhaan
Joo mutta tollee äkkisältään katoin johtoja niin omaan tulee vaan kaksi ja sinnehän pitää tulla neljä, tiedä sitten jos sen panelin takana on jotain piuhoja piilossa, pitänee tutkia asiaa.
Niin, eihän se tarvikku virran keksiä sille lukuvalolle.
Comment