Originally posted by jani73
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Lähes 300tkm ajettu M5 3.8
Olisiko noihin kilometreihin tullut jo jotain vaihtaa moottorissakin vai olisiko mahdollisesti vielä luotettavia kilometrejä edessä jos auto olisi huollettu normaalisti?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by jani73 View PostTosiaan en tiedä ihan tarkalleen mikä tuon mikrokytkimen idea on, kun esim hälyn päällelaittaessa se yrittää sulkea kaikki ikkunat vaikka ne on jo kiinni. Luultavasti virta katkeaa kun moottorin virta kasvaa riittävän suureksi. En aikanaan omassa projektissa tutkinut mikä noiden idea mahtaisi olla-voisiko olla alarajan tunnistus. Liian hienoa tekniikkaa.E39 520i Facelift
Comment
-
-
Originally posted by baijeri88 View Posttuli tos mielee ku lueskelin yhtä topicia että:
onko tarvike lokareilla miten suuri ero vs alkuperäinen, tarttis nimittäi toiselle puolelle vaihtaa (paikkailtu kivasti pakkelilla ja hyvin on sen kautta maalikii alkanu lohkeilla pois)..
kl-varaosilta näyttäs ainekii saavan e34 etulokarin suht huokeaan hintaan (tais olla jotai 45€).. en sit tiiä paljon alkuperäsenä karikolta maksas?
ei hirveest tekis mieli järjettömiä maksaa, kun auto ei kuitenkaan tuu mulla olemaan ikuisuuksia, eikä muutenkaan oo niin priima kunnossa..
eli oisko jollai tietoo paljo maksaa alkuperäinen ja mitä eroja noissa on?
sit toinen kysymys joka nyt menee vähän offtopiciks:
Maalaamot kai pystyy aika tarkkaan määrittämään minkä värinen auto on?
kun meikäläisen kärry on vissii ylimaalattu ku ei paikkamaalipullon sävy ollu lähelläkään oikeeta... ja paljon tollanen lysti maksaa? Tietysti vois samaan kysyä et paljon kannattaa lokarin maalautuksesta maksaa?
Ei sillä paukkupullolla voi saadakkaan aivan samansävyistä tulosta. Autossa on metallihohtoväri ja paukkupullosta ei semmosta synny, jollei iske jälkeenpäin lakkaa niskaan ja tee tarpeeksi duunia sen eteen.
Ex: E30 318iS M-Tech II, E34 525i, E28 518i Bavaria, E28 518i, E34 535i, E28 518, E30 318i, E34 535i + muut
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostLähes 300tkm ajettu M5 3.8
Olisiko noihin kilometreihin tullut jo jotain vaihtaa moottorissakin vai olisiko mahdollisesti vielä luotettavia kilometrejä edessä jos auto olisi huollettu normaalisti?
Vähintään jakopää rempan joutuu noille kilometreille tekeen.
Comment
-
-
Originally posted by M-Lead View PostEi sillä paukkupullolla voi saadakkaan aivan samansävyistä tulosta. Autossa on metallihohtoväri ja paukkupullosta ei semmosta synny, jollei iske jälkeenpäin lakkaa niskaan ja tee tarpeeksi duunia sen eteen.
Comment
-
-
sähköonkelmia
elikkäs tollanen 3,6 m5 -91 ei toi takalasin verho laske alas nyt ylhäällä nappia kun painaa niin takana joku knaksuu niiku rele ja sit öö kuskin penkin sähkö säädöt ei toimi paitsi jos johtosarjaa liikuttelee eli sielt joku piuha poikki varmaan ja sit öö lasinpesurin pumpulle ei tuu virtaa kellään mitään tietoa mistä tota lähtis ettii tota pesurin vikaa ees ja kiitokset jo etukäteenE39 530DA - 00
E39 530DA-01
E34 "520i" s38+hx60 - 91
E34 m5 -91 projekti
E34 m5 -88 turboprojekti
MAN 12.224 isompi huoltoauto
Comment
-
-
Eikös tuo kuuluisi mennä sisäilman lämpötila-anturille. Löytyy kuskin jalkatilasta kojetaulun alaosasta.E34 Lenz 536ds -89
E34 osille tarve:
https://www.btcf.fi/forum/showthread...14#post4283214
Ex: E46 316 Touring -04, E39 530DA Touring M-Sport -02, E34 535i M-Technic -90, E34 525 Tds Touring Executive -96, E28 518i "Bavaria" -87, E34 535i -89
Originally posted by T3BMW ei ole valmistanut muita MOOTTOREITA, kuin M10 ja sen johdannaiset.
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostLähes 300tkm ajettu M5 3.8
Olisiko noihin kilometreihin tullut jo jotain vaihtaa moottorissakin vai olisiko mahdollisesti vielä luotettavia kilometrejä edessä jos auto olisi huollettu normaalisti?
Kuuntele jakopäätä ja jos rallattaa/kihnuttaa niin se on laahaimet,ketju ja kiristin vaihtoon. Myös venttiilikoneistosta voi isoilla välyksillä kuulua kovaakin meteliä. Öljyvuodot on yleisiä jnejne. Pitkä lista ois tarkastuskohteita kun alkaisi kirjoittamaan.
Vaativat siis enemmän huolenpitoa ja tarkkailua kuin perusversiot ja moottorin osalta monet jutut maksaa maltaita.F31 320d LCI
Comment
-
-
Originally posted by Alpina E34 View PostEikös tuo kuuluisi mennä sisäilman lämpötila-anturille. Löytyy kuskin jalkatilasta kojetaulun alaosasta.Ex: E34 535i (S38) Turbo Drift 1009Hp.
Ex: 325i Turbo Drift, jne..
Power2Drift Team
Comment
-
-
Sen anturin toimintaperiaate taitaa olla sellainen, että haistelee anturin sisäilmasta imemän ilman lämpötilaa ja säätää vesiventtiilejä sen mukaan. Korjatkaa jos olen väärässä. Voit huoletta tulpata, jos et tarvi.E34 Lenz 536ds -89
E34 osille tarve:
https://www.btcf.fi/forum/showthread...14#post4283214
Ex: E46 316 Touring -04, E39 530DA Touring M-Sport -02, E34 535i M-Technic -90, E34 525 Tds Touring Executive -96, E28 518i "Bavaria" -87, E34 535i -89
Originally posted by T3BMW ei ole valmistanut muita MOOTTOREITA, kuin M10 ja sen johdannaiset.
Comment
-
-
Originally posted by Tumppa View PostS38 moottorit on yksilöitä nykypäivänä. Voi saada hyvän tai huonon tai jotain siltä väliltä yleensä. Remppahistoria on oikeasti ehkä isoin plussa ja melkein ehdoton jos ei halua käydä kaikkea läpi harrastemielessä.
Kuuntele jakopäätä ja jos rallattaa/kihnuttaa niin se on laahaimet,ketju ja kiristin vaihtoon. Myös venttiilikoneistosta voi isoilla välyksillä kuulua kovaakin meteliä. Öljyvuodot on yleisiä jnejne. Pitkä lista ois tarkastuskohteita kun alkaisi kirjoittamaan.
Vaativat siis enemmän huolenpitoa ja tarkkailua kuin perusversiot ja moottorin osalta monet jutut maksaa maltaita.
Nyt sitten hän joka autoaan tarjosi vaihdossa ei enää vastannutkaan mailiin kun rupesin ilmeisesti "liikaa" kyselemään. Ja kun selvisi että autossa katsastus huhtikuussa ja ajoneuvovero erääntynyt, niin rupesi mietityttämään. Näin toivoin kauppaa eteenpäin vietäväksi jos niikseen menee:
- Katsasta auto ja minä teen samoin
-Kerro huolto vihkosesta enemmän
Vastaus oli että vihkoa präläämällä paikanpäällä ne huollot selviää. Tosin ei enää hemmosta kuulunut mitään kun kysyin että onko verot maksamatta ja katsastatko auton ennen tapaamista.
Olkoot, tuleehan noita.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Alpina E34 View PostSen anturin toimintaperiaate taitaa olla sellainen, että haistelee anturin sisäilmasta imemän ilman lämpötilaa ja säätää vesiventtiilejä sen mukaan. Korjatkaa jos olen väärässä. Voit huoletta tulpata, jos et tarvi.Ex: E34 535i (S38) Turbo Drift 1009Hp.
Ex: 325i Turbo Drift, jne..
Power2Drift Team
Comment
-
Comment