Originally posted by Peltsii
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Meneekös powerflexin puslat minkäverran helpommin tuonne apurunkoon, tavallisiin verrattuna? Onko mitään erityistä huomioitavaa kun vaihdan kaikki puslat uretaanisiin mitä tuohon nyt on vaan mahdollista vaihtaa. Kannattiko sieltä joku pusla etupäästä sitten suojata lämmöltä kun jollain oli ollut sulamis efektiä?
Comment
-
-
Originally posted by Juhi$ View PostMeneekös powerflexin puslat minkäverran helpommin tuonne apurunkoon, tavallisiin verrattuna? Onko mitään erityistä huomioitavaa kun vaihdan kaikki puslat uretaanisiin mitä tuohon nyt on vaan mahdollista vaihtaa. Kannattiko sieltä joku pusla etupäästä sitten suojata lämmöltä kun jollain oli ollut sulamis efektiä?F31 320d LCI
Comment
-
-
Originally posted by Vilikki View Postmites kardaanin kannatinlaakeri?
Ehjä, ei välystä kardaanissa. Ääni on niin perkeleen erikoinen. Suoraan kiihdyttäessä 1 ja 2 vaihteilla kuuluu ihmeellinen jurina/pärinä, sekä vasemmalle kaartaessa. Oikealle kaartaessa taas ei, ainakaan niin voimakkaasti. Lisäksi kun kaasulla näpäyttää, tuntuu juuri niinkuin joku painava(vaihdelaatikko/kone) hyppäisi ja heilauttaisi autoa..:think Eilen tuli huomattua tuo vaihdekepin outo liikkuminen. Pitää ottaa tänään lisätutkimuksiin auto, se nyt on varmaa tässä vaiheessa, että taka-akselistosta/perästä se ääni ei tuleDUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
Originally posted by Peltsii View PostEhjä, ei välystä kardaanissa. Ääni on niin perkeleen erikoinen. Suoraan kiihdyttäessä 1 ja 2 vaihteilla kuuluu ihmeellinen jurina/pärinä, sekä vasemmalle kaartaessa. Oikealle kaartaessa taas ei, ainakaan niin voimakkaasti. Lisäksi kun kaasulla näpäyttää, tuntuu juuri niinkuin joku painava(vaihdelaatikko/kone) hyppäisi ja heilauttaisi autoa..:think Eilen tuli huomattua tuo vaihdekepin outo liikkuminen. Pitää ottaa tänään lisätutkimuksiin auto, se nyt on varmaa tässä vaiheessa, että taka-akselistosta/perästä se ääni ei tule
Vaihdelaatikon tukikumit voi olla myös rikki, tällöin pääsee vaihdelaatikko elämään niin paljon että kartaani ottaa kiinni pakoputken lämpösuojaan. Omasta oon joutunu molemmat vaihtamaan...-Turku Connection-
HDJ80 4.2TD
ex E46 330i Cabriolet, E34 540i Touring, E34 M5, E34 535i, E28 535i, E28 518i
Comment
-
-
Originally posted by Ravermeister View PostMelkeen on koneen kannatinkumi(t) rikki, ja moottori elää sen verran että viskon propelli ottaa ylävesiletkuun tms. kiinni. Nosta varovasti kytkintä jarrua vasten ja pyydä kaveri kattomaan nouseeko kone ylöspäin.
Vaihdelaatikon tukikumit voi olla myös rikki, tällöin pääsee vaihdelaatikko elämään niin paljon että kartaani ottaa kiinni pakoputken lämpösuojaan. Omasta oon joutunu molemmat vaihtamaan...
Tuo kardaani voisi kyllä ottaa lämpösuojaan kiinni, mutta toisaalta en käsitä miksi se tulisi vasemmalle kaartaessa enemmän..:think Noh, tänään tosiaan illalla nosturille kunhan pojat pistää firman kiinni niin tietää sitten enemmänDUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
Onkohan mulla kans jotai väljiä puslia tms ku tuo 525i on jo pidemmän aikaa ollu vähän levoton ajettava. Jos vaikka lähtee ohittamaan jotai niin perä vähän tuntuu omia aikojaan liikkuvan. Myös jarrutettaessa tuntuu kovaa tärinää. Ajattelin että vois nuo osat itse vaihdella jos neuvoja täältä löytyy ku jotai työkaluja kuitenki on kotona. Tarviiko tuommoseen mitää erikoistyökaluja? Ja mistä kannattaa nuita osia sitte tilailla?
Sit semmonen juttu kans että varsinkin kylmänä tuntuu kuuluvan pieni ikäänkuin nakutus apukuskin puolelta. Lämpimänä ei mielestäni juurikaan kuulu ko ääntä. Öljynvaihdosta alkaa olla se 10tkm että kohta ois tarkotus vaihtaa mut voiko tuo ees siitä johtua? Onko siellä mitään muuta mistä tuommonen ääni vois tulla?Last edited by Lartsa; 07-06-2010, 15:07.
Comment
-
-
Originally posted by Lartsa View PostOnkohan mulla kans jotai väljiä puslia tms ku tuo 525i on jo pidemmän aikaa ollu vähän levoton ajettava. Jos vaikka lähtee ohittamaan jotai niin perä vähän tuntuu omia aikojaan liikkuvan. Myös jarrutettaessa tuntuu kovaa tärinää. Ajattelin että vois nuo osat itse vaihdella jos neuvoja täältä löytyy ku jotai työkaluja kuitenki on kotona. Tarviiko tuommoseen mitää erikoistyökaluja? Ja mistä kannattaa nuita osia sitte tilailla?
DUCATI 1098 RACING EVO
Comment
-
-
Onko jotain helpotuksia kytkimen vaihtamiseen?
Ei millään huvittais ottaa konetta pois...
Elikkä mahtuuko laatikko tulemaan kardaanin löysäämällä poies vai kuinka on?
Tais palaa kytkin poies ku luistaa 3k kierrosten jälkeen vaihteella kuin vaihteella eikä kytkin pohjassa kone käynnissä tahdo vaihteet mennä sisään.
Autona siis 535 88. Ja mistäs ootte halvalla kytkimiä löytäny.Life's a bitch, Fuck it!
E 34 535
Fzr 600r
Comment
-
-
Mikähän mahtaa olla e34 535 -90 vakiolastun numero. Uusi auto alla ja siinä on jokin pilipali lastu jonka haluaisin ottaa poisa. Mutta vanhan lastun otettua pois ei passannut toisessa ns. vakio lastussa päällä lukeva koodi boksin numeroon niin alkoi jännittää ja laitoin virilastun takaisin. Eli lastussa lukee 1 267 355 796 .E61 M-sport
Comment
-
-
Originally posted by -adde- View PostMikähän mahtaa olla e34 535 -90 vakiolastun numero. Uusi auto alla ja siinä on jokin pilipali lastu jonka haluaisin ottaa poisa. Mutta vanhan lastun otettua pois ei passannut toisessa ns. vakio lastussa päällä lukeva koodi boksin numeroon niin alkoi jännittää ja laitoin virilastun takaisin. Eli lastussa lukee 1 267 355 796 .
Voi sitä lastua sinne kokeilla (omalla vastuulla tietty), se joko ei toimi, toimii huonosti tai toimii hyvin.
Comment
-
-
Vesiventtilejä on ainakin "uutta" ja "vanhaa" mallia.
Käyvätkö toisetensa tilalle?
Äkkivilkaisulla näytti että käyvät toki, liittimet samoja ja letkujen paikat hieman eri kohdissa, mutta käykö oikeassa elämässä?
Omaan autoon pitäis ostaa se yli 300e maksava, kun vastaavasti tekisi enemmän mieli ostaa se 150e maksava.Olli.
Comment
-
-
_pitäisi_ kyllä käydä, ja vanha malli kannattaa korjata ennemmin kuin vaihtaa...
http://incarnated.pp.fi linkit kuntoon BMW->bmw
Comment
-
Comment