Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 kysymyksiä ja vastauksia II

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Suppe
    Bimmer Rookie
    • Sep 2003
    • 59
    • Tampere

    #16
    Onkos kukaan tilannu ebaysta E34 sumareita? Tuntuis hintaluokka mielyttävän paremmin kun kotimaan tarjonta esim. http://cgi.ebay.co.uk/BMW-E34-89-95-...QQcmdZViewItem
    E34 525 -92

    Comment

    • Incarnated
      Bimmer Fanatic
      • Aug 2008
      • 450
      • Seinäjoki

      #17
      Originally posted by motu View Post
      Onkohan muilla ollut vastaavaa ongelmaa, että ovet eivät aukea kuskinpuolen lukosta. Kiinni päin lukko kyllä toimii. Hantin puolelta lukitus toimii ihan normaalisti. Mistäköhän vikaa kannattaisi lähteä etsimään? Mikrokytkin vai jotain muuta?
      Luultavasti juurikin mikrokytkin, ainakin silloin jos kuitenki ite kuskin ovi aukee avaimella kuitenki Jos ei ees kuskin ovi aukee niin sitten siellä lienee lukossa jotain häikkää :P

      http://incarnated.pp.fi linkit kuntoon BMW->bmw

      Comment

      • Eetu
        Banned
        • Oct 2008
        • 2843

        #18
        Originally posted by Micce///M View Post
        Reaktiotangot saa kyllä irti yleensä niinkin että tunkilla nostaa kartion päästä kulmaa ylös (tuo kovan jännityksen kartioon) ja sen jälkeen paukuttaa lekalla/moskalla napaan, siihen kartion kohtaan. Näin ainakin itselläni lähtenyt, toki saman asian ajaa pallonivelen ulosvedin. Mikä kannattaa kyllä ostaa, jos muutakin remppaa meinaa tehdä myöhemmin.

        Kerran oli reaktiotanko niin kovaa kiinni, että jouduin turvautumaan naapurin korjaamoon. Hydrauliulosvetimellä lähti, vaati n.4t voimaa että nasahti irti. Olisi sen tietysti saanut omallakin prässillä irti, kun olisi purkanut navan pois autosta. Mutta ei maksa vaivaa.

        Vittu ostin 2 erilaista pallonivelen ulosvetäjää, kummallakaan tuo ei onnistu..

        Minkälainen ulosvetäjä sen sitten pitäisi olla.. Laittakaa kuvia..

        Tappelin juuri 2 tuntia tuon kanssa. Alkaa pikkuhiljaa usko loppua..
        Last edited by Eetu; 14-05-2011, 20:59.

        Comment

        • aakoo
          Bimmer Fanatic
          • Dec 2008
          • 777
          • Espoo

          #19
          Originally posted by Eetu View Post
          Vittu ostin 2 erilaista pallonivelen ulosvetäjää, kummallakaan tuo ei onnistu..

          Minkälainen ulosvetäjä sen sitten pitäisi olla.. Laittakaa kuvia..

          Tappelin juuri 2 tuntia tuon kanssa. Alkaa pikkuhiljaa usko loppua..
          Otat vaan sen lekan käyttöön ja nips naps irtoaa.
          E34 535i -91 ikuisuusprojekti

          Comment

          • Eetu
            Banned
            • Oct 2008
            • 2843

            #20
            Originally posted by aakoo View Post
            Otat vaan sen lekan käyttöön ja nips naps irtoaa.

            Yritin jo.. Vähän huonoja kokemuksia liiasta väkivallan käytöstä remonteissa..

            Comment

            • zener
              Moderator
              • Oct 2004
              • 14457
              • Oulu

              #21
              Originally posted by Eetu View Post
              Yritin jo.. Vähän huonoja kokemuksia liiasta väkivallan käytöstä remonteissa..
              Mihin kohtaan oot lyöny?
              E65 730dA '04 klick
              F10 520dA '11 klick
              E34 520iA (2.8l) '91 klick

              Instagram


              "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

              Comment

              • Eetu
                Banned
                • Oct 2008
                • 2843

                #22
                Originally posted by zener View Post
                Mihin kohtaan oot lyöny?

                Niin läheltä sitä palloniveltä, kun vain on mahdollista, yläpuolelta tietenkin.

                Comment

                • _chris_
                  Bimmer Fanatic
                  • Aug 2003
                  • 442
                  • Nokia

                  #23
                  Originally posted by Eetu View Post
                  Niin läheltä sitä palloniveltä, kun vain on mahdollista, yläpuolelta tietenkin.
                  Lyötkö siis tukivarteen? Pistä jollain painoa/vääntöä siihen tukivarteen ja lyö lekalla siihen runko-osan sivulle kartion kohdalle. Lyönti ei tule siis tukivarteen, vaan siihen mihin tukivarsi kiinnittyy. Kartio saa sellaisen tärähdyksen, että tukivarsi tippuu pois.
                  BMW E31 850 CSi -93, BMW E38 735i -96
                  Ex: Land Rover D4 SDV6 HSE -12, VW Touareg Hybrid -10, Land Rover D4 3.0 TDV6 HSE -10, BMW E53 X5 3.0dA -04, BMW E39 530dAT -00, Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited -98, BMW E34 525i -91

                  Comment

                  • zener
                    Moderator
                    • Oct 2004
                    • 14457
                    • Oulu

                    #24
                    Originally posted by Eetu View Post
                    Niin läheltä sitä palloniveltä, kun vain on mahdollista, yläpuolelta tietenkin.
                    Siis jos lyöt siihen kierreosan päähän, niin sillon ei varmasti irtoa. Lyönti täytyy tehdä siihen rauta osaan mistä se kierre/kartio menee läpi ja nimenomaan siihen kartion kohdalle.
                    E65 730dA '04 klick
                    F10 520dA '11 klick
                    E34 520iA (2.8l) '91 klick

                    Instagram


                    "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

                    Comment

                    • Eetu
                      Banned
                      • Oct 2008
                      • 2843

                      #25
                      Originally posted by _chris_ View Post
                      Lyötkö siis tukivarteen? Pistä jollain painoa/vääntöä siihen tukivarteen ja lyö lekalla siihen runko-osan sivulle kartion kohdalle. Lyönti ei tule siis tukivarteen, vaan siihen mihin tukivarsi kiinnittyy. Kartio saa sellaisen tärähdyksen, että tukivarsi tippuu pois.
                      Eli lyön sinne alapuolelle, en siihen reaktiotankoon siis..


                      Originally posted by zener View Post
                      Siis jos lyöt siihen kierreosan päähän, niin sillon ei varmasti irtoa. Lyönti täytyy tehdä siihen rauta osaan mistä se kierre/kartio menee läpi ja nimenomaan siihen kartion kohdalle.
                      Eli ilmeisimmin puran lisää tavaraa edestä pois?

                      Comment

                      • peto2
                        BTCF Member
                        • Jan 2007
                        • 8264
                        • Järvikylä (Nakkila)

                        #26
                        Originally posted by Eetu View Post
                        Eli ilmeisimmin puran lisää tavaraa edestä pois?
                        irrota raidetangonpää navasta, irtoaa aika helposti kun kartio on reilusti pienempi. sitten molempien tukivarsien sisäpäät irti ja sen jälkeen navan alapuolelta kolme pulttia irti. pääsee työstämään kunnolla
                        F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
                        ex:
                        E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
                        Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
                        Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
                        Nakkaa privaa jos tarvetta.

                        Comment

                        • Eetu
                          Banned
                          • Oct 2008
                          • 2843

                          #27
                          Originally posted by peto2 View Post
                          irrota raidetangonpää navasta, irtoaa aika helposti kun kartio on reilusti pienempi. sitten molempien tukivarsien sisäpäät irti ja sen jälkeen navan alapuolelta kolme pulttia irti. pääsee työstämään kunnolla

                          Kiitosta taas.. Yritetään huomenna uudestaan..

                          Comment

                          • Incarnated
                            Bimmer Fanatic
                            • Aug 2008
                            • 450
                            • Seinäjoki

                            #28
                            Wgs, ei ainakaan itelle oo tullu vastaan vesiventtiilejä kuin kahta mallia, vanha(korjattavissa) ja uudempi(ei korjattavissa) eikä niissä pitäs olla mitään eroja miksei voisi keskenään vaihdella...

                            http://incarnated.pp.fi linkit kuntoon BMW->bmw

                            Comment

                            • Micce///M
                              Bimmer Enthusiast
                              • Jun 2008
                              • 3552
                              • Hämeenlinna

                              #29
                              Originally posted by Eetu View Post
                              Vittu ostin 2 erilaista pallonivelen ulosvetäjää, kummallakaan tuo ei onnistu..

                              Minkälainen ulosvetäjä sen sitten pitäisi olla.. Laittakaa kuvia..

                              Tappelin juuri 2 tuntia tuon kanssa. Alkaa pikkuhiljaa usko loppua..






                              Ja tuollainen haarukkakin on perkeleen kätevä monessa hommassa, toinen paukuttaa haarukkaa nivelen väliin ja samaan aikaan toinen paukuttaa kartion kylkeen lekalla.


                              Comment

                              • ruupanen
                                Bimmer Enthusiast
                                • Oct 2006
                                • 5160
                                • Joensuu

                                #30
                                M5 putkisto?

                                Osaakos tietäjät sanoa onko tää M5:sen, vai minkä putkisto? Toisella puolella bemarin logo ja sen alla numerot 1317829 ja toisella luki boysen 02.1-03757.03.



                                E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport

                                Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎