Originally posted by Haggis
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia II
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Tossa viikonloppuna tasakaasulla ajettaessa kulutusmittari pompsahti yhtäkkiä näyttämään noin 15l/100km ja pysyi siellä noin 10km matkan ajan jonka jälkeen se palas takas näyttämään normaalia noin 9l/100km... Lambda-anturiko siellä on nyt elämänsä ehtoopuolella vai mikä?My BMW is using what your hybrid is saving
E34 525i 24V -93 / YZF-R1 08
ex E34 520i 24V -91
Originally posted by RockfordKiskaisin kuskin oven pösöstä auki ja tadaa, ilmielävä kyyrähän se siellä istui.
Comment
-
-
Upataas tätä, taas:
Hieman täydennystäkin vielä tietoihin, eli kyseiseen sarjaan liittyvistä lappusista löytyi mm. tälläisiä numerosarjoja:
01 20 9 787 300
F34 65 620
8291 9402 527
KBA 9535
Originally posted by aakoo View PostLöytyisikö keneltäkään arvon kanssaharrastajalta ohjeita retrofit hälyttimen asennukseen? Valitettavasti tämän koko retrofit-sarjan osanumeroa minulla ei ole, mutta "aivoboksissa" osanumero on 82 92 9 402 527. Kyseessä on Gemelin valmistama retrofit-sarja, ja ilmeisesti kaikki "tarvittava" löytyy.
RealOEMista löytyi ainakin retrofitin alta tällainen linkki:
http://realoem.com/bmw/showparts.do?...94&hg=65&fg=95E34 535i -91 ikuisuusprojekti
Comment
-
-
Originally posted by aakoo View PostSitten täysin tuohon liittymätöntä pohdintaa, minkälainen homma olisi vaihtaa tuommoiseen simpukalla olevaan malmikasaan hammastanko-ohjaus? Onko sovellettavissa ix:stä?
Mitäs jos nyt lopettaisit haaveilun hammastanko-ohjauksesta ja muusta turhasta shaissesta..
Keskity olennaiseen, ts. kompuran testaamiseen mustassa
Comment
-
-
Originally posted by smeagul View PostTossa viikonloppuna tasakaasulla ajettaessa kulutusmittari pompsahti yhtäkkiä näyttämään noin 15l/100km ja pysyi siellä noin 10km matkan ajan jonka jälkeen se palas takas näyttämään normaalia noin 9l/100km... Lambda-anturiko siellä on nyt elämänsä ehtoopuolella vai mikä?
Ja pari tyhmää kysymystä lisää, ku en oo koskaan tollasta anturia vaihtanu:
-Tarvitaanko siihen jotain erikoistyökaluja?
-Mihin päin konehuonetta se lamnda-anturista lähtevä johto tulee kiinni? (tietty täähän selviää viimeistään siinä vaiheessa, ku irrottelee sen vanhan...)
Niin ja kone oli M50BTU25My BMW is using what your hybrid is saving
E34 525i 24V -93 / YZF-R1 08
ex E34 520i 24V -91
Originally posted by RockfordKiskaisin kuskin oven pösöstä auki ja tadaa, ilmielävä kyyrähän se siellä istui.
Comment
-
-
Originally posted by smeagul View PostHuhuu... Kellää tietoa?
Ja pari tyhmää kysymystä lisää, ku en oo koskaan tollasta anturia vaihtanu:
-Tarvitaanko siihen jotain erikoistyökaluja?
-Mihin päin konehuonetta se lamnda-anturista lähtevä johto tulee kiinni? (tietty täähän selviää viimeistään siinä vaiheessa, ku irrottelee sen vanhan...)
Niin ja kone oli M50BTU25
Jos oot ostanu valmiin paketin, et tartte muistaakseni muuta..2001 E39 525iA
1992 E34 "540i/5"
Comment
-
-
Mikähän on kun oma M50B20 vehje on ruvennut "booailemaan" kiihdytyksissä?
Pientä pohjaa antaa se, että jo "uudesta" asti auto on aina bensavalon palaessa pätkinyt pahasti kun koittaa kiihdyttää. Nyt pari tankillista sitten ajoin aika höyryillä ja auto ei sitten kulkenut yli 40kmh kovempaa kun ei antanut kaasua, lienee vaan bensa loppu. Tankki täydenpänä ei mitään ongelmaa. Nyt tankki on 1/3 täynnä ja tänään taas kiihdyteltäessä tuntuu että tehoa on, sitten se taas katoaa, taas tulee jne. Ei mitään huolestuttavan vakavaa tehohävikkiä kun autolla pääsee eteenpäin
Onko se pohjassa oleva metallinvärinen kippo tankin vieressä bensansuodatin? Pitäisikö se vaihtaa? Tulpat ja öljyt on hiljattain vaihdeltu.
Comment
-
-
Originally posted by Java View PostMikähän on kun oma M50B20 vehje on ruvennut "booailemaan" kiihdytyksissä?
Pientä pohjaa antaa se, että jo "uudesta" asti auto on aina bensavalon palaessa pätkinyt pahasti kun koittaa kiihdyttää. Nyt pari tankillista sitten ajoin aika höyryillä ja auto ei sitten kulkenut yli 40kmh kovempaa kun ei antanut kaasua, lienee vaan bensa loppu. Tankki täydenpänä ei mitään ongelmaa. Nyt tankki on 1/3 täynnä ja tänään taas kiihdyteltäessä tuntuu että tehoa on, sitten se taas katoaa, taas tulee jne. Ei mitään huolestuttavan vakavaa tehohävikkiä kun autolla pääsee eteenpäin
Onko se pohjassa oleva metallinvärinen kippo tankin vieressä bensansuodatin? Pitäisikö se vaihtaa? Tulpat ja öljyt on hiljattain vaihdeltu.
Myös bensapumpun kunto kannattaa tarkistaa.
Comment
-
-
Perämurikka.
Tämmönen asia koskien perämurikkaa... Olisin kiinnostunut kasvattamaan perän välityksiä Bmw 525i:stä onnistuuko se ja jos onnistuu mistähän siihen sais välitykseltään pitemmät rattaat?Miksi Lentää LSDeellä kun voi ajaa BMWeellä.
Bmw 525i E34 91'
Bmw 540i E34 93'
Bmw 335i E30 83'
Comment
-
-
Originally posted by TsTPioneeri View PostTämmönen asia koskien perämurikkaa... Olisin kiinnostunut kasvattamaan perän välityksiä Bmw 525i:stä onnistuuko se ja jos onnistuu mistähän siihen sais välitykseltään pitemmät rattaat?
Ex: E30 318iS M-Tech II, E34 525i, E28 518i Bavaria, E28 518i, E34 535i, E28 518, E30 318i, E34 535i + muut
Comment
-
Comment