Onko sulla nuo 7kg edessä ja 6kg takana? Kun minulle taas sanottiin, että kannattaa puolet jäykemmät laittaa suoraan. Onneksi mamasanin kautta on helppo vaihella jousia, jos meni jousien speksit perseelleen.
itellä bc br enkä missään nimessä menisi laittamaan ainakaan jäykempiä eteen. maksimissaan lyhyemmät. takaa kun säätää oikein niin ei sinnekkään pitäisi tarvita..
Onko e34m5:ssa sama tolpan "juuri" kun esim e34 525tds:ssä? Mietin tätä siksi että pitäisi istuttaa nuo bc-racingin coilit ja olisi yhdet tds:n tolpat ylimääräisenä, ja ei tarttis vielä purkaa autosta tolppia hitsauksen ajaksi...
Onko e34m5:ssa sama tolpan "juuri" kun esim e34 525tds:ssä? Mietin tätä siksi että pitäisi istuttaa nuo bc-racingin coilit ja olisi yhdet tds:n tolpat ylimääräisenä, ja ei tarttis vielä purkaa autosta tolppia hitsauksen ajaksi...
On tässä kerennyt jo tottua paskaan ajettavuuteen mersun kanssa, nii se ei nyt tule yllätyksenä.
Tilaukseen lähti 14kg etee ja taakse 18kg. Katsellaan millaine tulee noilla jousilla ja helppoha ne on vaihtaa mamasanin kautta, jos meni valinta perseelleen.
Itse ehkä jopa tulisikin laitettua jos kerta mennään vitun alas ja lisätään painoakin vielä. En kyllä itse uhraisi niin paljoa näyttävyyden/kuuluvuuden alttarille mutta jokainen tyylillään. Ajomukavuushan noissa tulee olemaan kyllä ihan perseestä rehellisesti sanottuna.
Itsellä sedanissa 12kg edessä ja 14kg takana. On mielestäni aika jämy, ei tarvitsisi yhtään jäykempi olla.. Makuasioitahan nämä on. Itse en laittaisi noin jäykkiä mitä ajattelet
Tuli vanteista sovittua alustavasti kaupat niin pitäisi samalla alusta päivittää. Kysymys kuuluukin onko noilla JOMin coilover seteillä jotain eroa välillä e34/e39? E39 setit vain oleellisesti halvempia niin sopisi paremmin köyhän budjettiin. Ja ovatko nuo minkälaiset ajaa?
E34 omalla setillä et pääse alas, madallusta jos tavoittelee niin kannattaa skipata. E39 setti takaa bolt on, edessä tarvii hieman hitsata ja rälläköida. Madaltaakin sopivasti jo. Hieman hypyttävä siitä tulee
Tuli vanteista sovittua alustavasti kaupat niin pitäisi samalla alusta päivittää. Kysymys kuuluukin onko noilla JOMin coilover seteillä jotain eroa välillä e34/e39? E39 setit vain oleellisesti halvempia niin sopisi paremmin köyhän budjettiin. Ja ovatko nuo minkälaiset ajaa?
Leave a comment: