itellä bc br enkä missään nimessä menisi laittamaan ainakaan jäykempiä eteen. maksimissaan lyhyemmät. takaa kun säätää oikein niin ei sinnekkään pitäisi tarvita..
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 Madalluksesta
Collapse
X
-
Osaako raati sanoa että mikä olis n.50-60mm madallettuun sigun autoon sopivat aurauskulmat eteen. Muutahan tästä pappamallista ei voi säätääkään.
Vanteet edessä 9.5" x 18" renkaat 245/40 et 2 tulee muuttumaan jossain vaiheessa et 7:ään.
Iskaritolpan alapään ja kääntövarren välissä on noin 45mm spacer.
Olen viemässä autoani näillä nurkilla osaavan pajan maineessa olevaan puljuun mutta jos jollakulla on mielipidettä niin kiinnostaa kyllä.
Lisäkysymyksenä että onko e34 eturengas vakiona vähän "takana"?
Minusta tuo alatukivarren asennon korjaaminen vei rengasta hieman taaksepäin.
Tuo olematon et ja leveä vanne vie renkaat aika lähelle kaaren takaosaa kääntäessä.E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Originally posted by Vuorde View PostOlisko kellään suomeks ohjeita kuinka toi e39:n bc racing br laitetaan e34:seen? Ilmeisesti yläpäätä pitää suurentaa? Ja tolppa hitsata vanhan sisään?hitto vie,ja taksi tuo
BMW:N VIRTA-AVAIMESTA KÄYNNISTYY ENEMMÄN.
Comment
-
-
Millasia mittoja teillä on navasta kaareen? Muutaman päivän nyt ajellu bc-racingin alustan kanssa(12kg jouset edessä ja takana), ja tuntuu et maavara ei vaan riitä, isommissa töyssyssä ottaa kiinni ja samaten hiekkateillä raapii usein. Pyörännavasta kaareen edessä ~290mm ja takana ~292mm, ja maavaraa n.5cm öljypohjasta. Renkaat edessä 195/40@8,5x17 ja takana 225/35@10x17. Ei viitteis nostaa kauheesti ettei jää kaaret ihan tyhjäksi, eli pitäiskö vaan siirtyä 18'' vanteisiin vai vähän korkeempaa rengasta noille nykysille, jotta sais sentin tai mielummin kaksiki enemmän maavaraa? Vai antaa raapia vaan ja ajelee tyytyväisenä? Pohjapanssarin tein jo öljypohjan suojaksi, et hiukan helpotti ku ei tarvii enää jännittää et jos öljynpainevalo syttyy ku raapii.
Ja kuvat vielä perään millasessa asennossa se nyt on, perää tosin nostettu sentti ton ekan kuvan jälkeen.
Edit: ja parempi kuva asennosta tasasella. http://aijaa.com/TksrQaLast edited by Std; 09-04-2016, 18:25.
Comment
-
-
Korkeampaa rengasta vaan noitten kumimattojen tilalle.BMW E70 X5 käyttismöhkö
MB W639 Kummisetä
Entisiä: E39= 5kpl E36= 2kpl E38= 1kpl E34= 4kpl E30= 2kpl E46= 1kpl E53= 1kpl M= 1kpl muut merkit= 18kpl kaksipyöräiset= 13kpl
Comment
-
-
Mulla on 235/40@8,5x18 ja 265/35@10x18 vakiokaarissa, ja maavaraa joku ehkä 8 senttiä, eikä ainakaan hirveästi ole tyhjää kaarissa.
Läskimpää rengasta vaan alle, tuossa kuva omasta.e34 535i -88
f30 328i -12
VW 1302 -71
Originally posted by axu100jotain häikkää rajottimessa rajoittaa aika hitaasti se vaa on fuuuuuuuufuuuuuufuuuuuuu ku sen pitäs olla fututtututurururutututututruutpox...
Comment
-
-
Originally posted by Std View PostMillasia mittoja teillä on navasta kaareen? Muutaman päivän nyt ajellu bc-racingin alustan kanssa(12kg jouset edessä ja takana), ja tuntuu et maavara ei vaan riitä, isommissa töyssyssä ottaa kiinni ja samaten hiekkateillä raapii usein. Pyörännavasta kaareen edessä ~290mm ja takana ~292mm, ja maavaraa n.5cm öljypohjasta. Renkaat edessä 195/40@8,5x17 ja takana 225/35@10x17. Ei viitteis nostaa kauheesti ettei jää kaaret ihan tyhjäksi, eli pitäiskö vaan siirtyä 18'' vanteisiin vai vähän korkeempaa rengasta noille nykysille, jotta sais sentin tai mielummin kaksiki enemmän maavaraa? Vai antaa raapia vaan ja ajelee tyytyväisenä? Pohjapanssarin tein jo öljypohjan suojaksi, et hiukan helpotti ku ei tarvii enää jännittää et jos öljynpainevalo syttyy ku raapii.
Ja kuvat vielä perään millasessa asennossa se nyt on, perää tosin nostettu sentti ton ekan kuvan jälkeen.
Edit: ja parempi kuva asennosta tasasella. http://aijaa.com/TksrQae46 330d facelift touring
e23 bagged/m60
EX: e34 525i -96 stankke touring
EX: e30 316i -88 sedan Winterbeater
EX: e34 520i -89 sedan
Comment
-
-
Olen laittamassa e39:n coilover tolppia e34:seen hitsaamalla. Paljon kannattaa jättää vanhaan tolppaan putkea jotta saa palkit maahan mutta myös katsastuskorkeudelle? Aikaisemmilla sivuilla tässä threadissa on ristiriitaisuuksia: jollain 10cm ei meinaa saada tarpeeks korkeeks katsastukseen ja toisella pitää jättää 5cm jotta saa matalaksi niin haluaisin varmistuksen.
Comment
-
-
Originally posted by herja View PostMinkä vuoksi se tasonsäätö täytyy teurastaa kun saat sen säädettyä mihin haluat? Eteen -60mm jouset ja takaa vaan perä alas.
Comment
-
-
Originally posted by herja View PostMinkä vuoksi se tasonsäätö täytyy teurastaa kun saat sen säädettyä mihin haluat? Eteen -60mm jouset ja takaa vaan perä alas.
Ford Mondeo Mk3 STW
VW E-Golf 2015
BMW 325i Cabriolet -87, pitkän ajan harrastus/sijoitus
Comment
-
-
Mitkä takaiskarin yläpäät sopii näihin ta teinix coilover ym tolppiin? Orkkis e34 yläpää ei mene koska se on liian "korkea" jolloin kiristysmutteria ei saa enään tolppaan kiinni.
E28 ja E39 yläpäät taaksen ovat sellaiset että nämä 3 kiristyspulttia ovat 85mm toisistaan kun pitäisi olla 80mm mutta kiristysmutterin saisi kiinni. Ei ihan korin reikiäkään viittis ruveta porailemaan.. Onko porukalla tämmöistä ongelmaa ollut vai olenko ainoa:thinkF15 M50D
E36 328 turbo
E34 535 turbo
Comment
-
Comment