Paha sanoo, ome 525i haisee ajon jälkeen palaneelle, mut kulkee kyllä +200kmh
Tulppia vaihtaessa oli öljyä tulppien syvennyksissä, voiskohan siitä johtua palaneen haju, varsinkin kovammen ajon jälkeen aika voimakkaasti tullee haju.
Onko paha rasti vaihtaa nuo tiivisteet. M50B25. :think
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Terve! liekköhän omasta e34 525i meni katalysaattori tukkoo kun auto käy vähän oudosti ja haisee aivan hirvityksen perseelle!ja kun ei kule maximissaan kun 80km/h
Leave a comment:
-
-
Originally posted by zeneg View PostKansi koneistamolle oikasuun ja koeponnistukseen. Mietinpähän, että minkähänlainen rasti ois vaihtaa kampiaskelin etustefa kun kerta jakohihnankin vaihtaa samalla. :think Ja jos oikein haluaa hifisellä ja raha polttaa lompakossa, niin suuttimet suutinhuoltoon.
Edit: Ja nokka ja keinut tietenkin vähintään tarkastaa.
Eikä sitä rahaa nyt ihan tuhottomasti ole tuohon pistää, eikä siinä ois järkeäkään. Oon tässä kahen vaiheilla laitanko kunnolla kuntoon, vai laitanko vaan pakolliset ja ajan niin pitkään ku kestää/myyn.
Jos hyvin tekee, nii hyvä jos tonni riittää.
Leave a comment:
-
-
Itselläni on e36 mtech 2 rattina ja hyvin istuu. Miten ohjaustehostinöljyt vaihtuu? Autona 92 530i. Eli vanhat pois sitten uudet sisään ja veivataan renkaat ilmassa päästä päähän kone käynnissä? Kannessa ei lue muuta kuim zf ni mitä atf öljyä kannattaa laittaa? Öljy on punaista.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by duuk View PostJep tälläisessä uskomuksessa itsekkin olen..
Eli osa ainakin E36:en rateista E34:ssa tulee liian lähelle viiksiä ja on näin ollen v-mäinen käyttää..
Muistakaa tuo slipring asia mistä juurikin kirjoittelin tänne...Last edited by icecold; 17-03-2013, 23:23.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by zeneg View PostKansi koneistamolle oikasuun ja koeponnistukseen. Mietinpähän, että minkähänlainen rasti ois vaihtaa kampiaskelin etustefa kun kerta jakohihnankin vaihtaa samalla. :think Ja jos oikein haluaa hifisellä ja raha polttaa lompakossa, niin suuttimet suutinhuoltoon.
Edit: Ja nokka ja keinut tietenkin vähintään tarkastaa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Purtsi123 View PostKansi olis tarkotus käyttää keväämmällä irti ja laittaa kaikki yläpääntiivisteet ja kannen pultit uusiksi. Kannattaisko samalla vaihtaa muutakin? Vesipumppu ja jakohihnasarja myös menee vaihtoon samalla. Muuta?
Edit: Ja nokka ja keinut tietenkin vähintään tarkastaa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by -Markus- View PostSulla varmaan se venttiilikopan tiiviste vuotaa niihin tulpanreikiin, normaalia tiivisteen vanhetessa/kovettuessa.
E: vai onks se viel siis m20 moottori ?
Mut jos kannentiiviste vuotaa johonkin, niin se kyllä varmasti vaikuttaa käyntiin... ?
Nyt siis toimii suht normaalisti, kun putsasin tulpat ja niidenkolot.
Ei ole vaikuttanut ainakaan huomattavasti käyntiin vielä tuo kannentiiviste. Vähän se näyttää kuitenkin ajan kanssa tihkuvan. Kansi olis tarkotus käyttää keväämmällä irti ja laittaa kaikki yläpääntiivisteet ja kannen pultit uusiksi. Kannattaisko samalla vaihtaa muutakin? Vesipumppu ja jakohihnasarja myös menee vaihtoon samalla. Muuta?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Purtsi123 View PostTutkin lisää ja 4 pytty on poissa pelistä. Vaihdoin tulpanjohdot ristiin nelos ja kolmos pytyn kesken, mutta vika edelleen nelospytyssä.
Sitten otin nelosen tulpan pois, niin huomasin, että oli todellä öljyinen ulkoa päin. Puhdistin, niin rupesi toimimaan paremmin.
Olisko se haju sitten tullu kärynneestä öljystä.
Jostain siis vuotaa öljyä tulpan reikiin, mutta ei ainakaan näyttäis tulevan venttiilikopan tiivisteestä. Kannentiivisteestä näyttää vähän tihkuvan, mutta voiko se sitä kautta päästä tulpan reikiin?:think
E: vai onks se viel siis m20 moottori ?
Mut jos kannentiiviste vuotaa johonkin, niin se kyllä varmasti vaikuttaa käyntiin... ?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by SushiX View PostSelvä.. Ilmotteles kun saat uudet johtosarjan asennettua, että auttoiko pätkimiseen sekä hajuun.. Haju on kuitenkin sellainen palanut kumi käry?
Sitten otin nelosen tulpan pois, niin huomasin, että oli todellä öljyinen ulkoa päin. Puhdistin, niin rupesi toimimaan paremmin.
Olisko se haju sitten tullu kärynneestä öljystä.
Jostain siis vuotaa öljyä tulpan reikiin, mutta ei ainakaan näyttäis tulevan venttiilikopan tiivisteestä. Kannentiivisteestä näyttää vähän tihkuvan, mutta voiko se sitä kautta päästä tulpan reikiin?:think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by aakoo View PostTuosta katsomaan:
Ilmeisesti vaihtoehto -3.
nyt harmittaa vielä enemmän kun tajusin että olis löytyny purkuauto jossa oikeat osat samalta kylältä mutta oli myyny tolpat juuri tänään
Leave a comment:
-
-
Originally posted by peto2 View Postiskareita ostaessani hiukan pelkäsin että ei sovi ja niinhän siinä sitten kävikin.
kierre on sama molemmissa mutta uudessa on parin millin levennys tuossa varressa. Uuden iskarin mitat siis M14/D16/70MM Mistä e34:stä mahtais löytyä sopiva yläpää? :think
Ilmeisesti vaihtoehto -3.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Masander View PostJööh taisin laittaa liian monta kertaa väärin ton koodin soittimeen, vaikuttaa ettei ota enää mitään käskyä vastaan.. what to do?
Leave a comment:
-
-
Huhhuh "hieman" taas paininu noiden valojen sähköjen kanssa. Diagnoosini on että valoja käyttäville releille ei tule ohjausvirtaa. Mistähän vois johtua? Releen neljästä pinnistä 3 on maissa :think Pitäiskö näin olla?
Leave a comment:
-
Leave a comment: