Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 kysymyksiä ja vastauksia III

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • -Markus-
    replied
    Originally posted by 525 ix View Post
    E 34 Sähkö taka lasin kisko osan vaihto missä moottori on kiinni ??

    Osa Nro : 1 : http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...echanism_rear/

    Electr.window lifter rear left

    51 34 1 944 071

    Onko mahdollista vaihtaa ite kotikonstein ??

    Pikaiseen katoin sitä niin olisi kiinni jollain pop niitien näköisillä pulteilla .

    Vai pitääkö viedä merkki liikkeeseen ???

    Ei raaskis viedä kun pyytävät 250 €

    pelkästä vaihdosta ........
    Voihan tuo mahdollista olla vaihtaakin, mutta äkkiä saattaa olla järkevämpää vaihtaa koko ikkunannosto systeemi. Ja laittaa vaikka sähköikkunat samalla...

    Leave a comment:


  • 525 ix
    replied
    E 34 Sähkö taka lasin kisko osan vaihto missä moottori on kiinni ??

    E 34 Sähkö taka lasin kisko osan vaihto missä moottori on kiinni ??

    Osa Nro : 1 : http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...echanism_rear/

    Electr.window lifter rear left

    51 34 1 944 071

    Onko mahdollista vaihtaa ite kotikonstein ??

    Pikaiseen katoin sitä niin olisi kiinni jollain pop niitien näköisillä pulteilla .

    Vai pitääkö viedä merkki liikkeeseen ???

    Ei raaskis viedä kun pyytävät 250 €

    pelkästä vaihdosta ........
    Last edited by 525 ix; 21-03-2013, 23:31.

    Leave a comment:


  • HärskiH
    replied
    Nythän nää valo hommat meni mukavaks Eli aluks oli vika että lähivalot ja pitkät ei toimi (paitsi pitkien väläytys toimi), ja viaksi paljastui oikosulku piirrissä, joka poltti sulakkeen numero 5 (joka on oikean parkkivalon sulake, ei heti tullu mieleen että liittyy myös muihin valoihin kun niillä on omakin sulake) .
    Korjasin johdot joissa oli oikosulku, ja vaihdoin uuden sulakkeen ja tadaa, kaikki valot toimii. Mutta nyt eivät lyhyet valot enää sammu ollenkaan
    Olisko veikkauksia mistä lähtee etsimään vikaa, olis ihan kiva saada nuo valot muutenkin sammumaan kun nykäisemällä sulake/rele irti! Kokeiltu kahdella eri LKM moduulilla, eri osanumerot noissa mutta molemmilla tuntus pelaavan valot muuten normaalisti.

    Leave a comment:


  • bmw520iTouring
    replied
    Originally posted by jüünas666 View Post
    korjaantuuko vaihtamalla moottoriin?


    keskikonsoli täytyy purkaa, vastus löytyy sieltä takaa

    Leave a comment:


  • Agee-
    replied
    Originally posted by dumppi View Post
    ok eli pitäiskö tuon ikäisessä olla absit? kaverikin ihmetteli sillon kun tuon hain että ei ollut abseja:think

    nyt vasta itsekkin huomasin kun vanteita "ehostin" että levyt on takanakin
    Ei oo mullakaan abseja sigun miinassa ja takana on levyjarrut

    Leave a comment:


  • Hege_
    replied
    Mistäköhän löytyy kässärin mikrokytkin, alkaa pikkuhiljaa toi piipittäminen riittämmään...

    Leave a comment:


  • Perlenbacher
    replied
    Kiitos jälleen. Voiko tuon öljypumpun katsoa jotenkin ennenkuin laittaa laatikon takaisin autoon ja kokeilee? Mites onko tuolla turbiinin sisällä joku stefa joka tuossa saattoi vaurioitua? Ei ainakaan pikaisella katsomisella näkynyt.

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Turbiinissa on sellaiset hahlot, jotka pitää sattua laatikon puolella kohdalleen ennenku laatikkoa alkaa kirimään moottoria vasten kiinni. Toki myös pidettävä se turbiini siellä paikoillaan, ettei pääse luiskahtamaan pois hahloista.
    Last edited by zener; 19-03-2013, 18:24.

    Leave a comment:


  • Perlenbacher
    replied
    Huhhuh kiitos tiedosta. Nyt kun irrallaan laitan turbiinin kiinni, niin pitääkö ottaa jotain huomioon?

    Leave a comment:


  • zener
    replied
    Originally posted by Perlenbacher View Post
    Mitähän vahinkoa pääsi tapahtumaan kun otin M20 koneen perästä laatikon 4HP22 irti ja turbiini jäi koneen puolelle kiinni? Mitään ei päällisin puolin näytä särkyneen.
    Irroitus vaiheessa tuskin mitään särkyy (ellei kovin väännätyksessä irroita laatikkoa), mutta jos asennat laatikon turbiini koneessa kiinni menee laatikon öljypumppu suurella varmuudella rikki.

    Leave a comment:


  • Perlenbacher
    replied
    Mitähän vahinkoa pääsi tapahtumaan kun otin M20 koneen perästä laatikon 4HP22 irti ja turbiini jäi koneen puolelle kiinni? Mitään ei päällisin puolin näytä särkyneen.

    Leave a comment:


  • asse21
    replied
    Originally posted by SushiX View Post
    Voiskohan FAQ auttaa asiaan?
    Juu. Ei aivot toiminu auton alla niin hyvin, että olis huomannut.

    Leave a comment:


  • SushiX
    replied
    Originally posted by asse21 View Post
    Mistä löytää vaihteistoöljyn määrän e34 540i 6-gang?
    Voiskohan FAQ auttaa asiaan?



    540i
    Getrag S6S 420G: 1,7l
    Laatikkoremontin yhteydessä 1,9l

    Vielä M5 samaan syssyyn..

    S38B36 Getrag 280/5: 1,25l
    Laatikkoremontin yhteydessä 1,35l

    S38B38 Getrag 280/5: 1,25l
    Laatikkoremontin yhteydessä 1,35l
    Getrag S6S 420G: 1,7l
    Laatikkoremontin yhteydessä 1,9l

    Leave a comment:


  • asse21
    replied
    Mistä löytää vaihteistoöljyn määrän e34 540i 6-gang?

    Leave a comment:


  • zeneg
    replied
    Originally posted by Hege_ View Post
    Onko paha rasti vaihtaa nuo tiivisteet. M50B25. :think
    Ei ole.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎