Originally posted by 525 ix
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
E 34 Sähkö taka lasin kisko osan vaihto missä moottori on kiinni ??
E 34 Sähkö taka lasin kisko osan vaihto missä moottori on kiinni ??
Osa Nro : 1 : http://bmwfans.info/parts/catalog/E3...echanism_rear/
Electr.window lifter rear left
51 34 1 944 071
Onko mahdollista vaihtaa ite kotikonstein ??
Pikaiseen katoin sitä niin olisi kiinni jollain pop niitien näköisillä pulteilla .
Vai pitääkö viedä merkki liikkeeseen ???
Ei raaskis viedä kun pyytävät 250 €
pelkästä vaihdosta ........Last edited by 525 ix; 21-03-2013, 23:31.
Leave a comment:
-
-
Nythän nää valo hommat meni mukavaksEli aluks oli vika että lähivalot ja pitkät ei toimi (paitsi pitkien väläytys toimi), ja viaksi paljastui oikosulku piirrissä, joka poltti sulakkeen numero 5 (joka on oikean parkkivalon sulake, ei heti tullu mieleen että liittyy myös muihin valoihin kun niillä on omakin sulake) .
Korjasin johdot joissa oli oikosulku, ja vaihdoin uuden sulakkeen ja tadaa, kaikki valot toimii. Mutta nyt eivät lyhyet valot enää sammu ollenkaan
Olisko veikkauksia mistä lähtee etsimään vikaa, olis ihan kiva saada nuo valot muutenkin sammumaan kun nykäisemällä sulake/rele irti! Kokeiltu kahdella eri LKM moduulilla, eri osanumerot noissa mutta molemmilla tuntus pelaavan valot muuten normaalisti.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jüünas666 View Postkorjaantuuko vaihtamalla moottoriin?
keskikonsoli täytyy purkaa, vastus löytyy sieltä takaa
Leave a comment:
-
-
Originally posted by dumppi View Postok eli pitäiskö tuon ikäisessä olla absit? kaverikin ihmetteli sillon kun tuon hain että ei ollut abseja:think
nyt vasta itsekkin huomasin kun vanteita "ehostin"että levyt on takanakin
Leave a comment:
-
-
Mistäköhän löytyy kässärin mikrokytkin, alkaa pikkuhiljaa toi piipittäminen riittämmään...
Leave a comment:
-
-
Kiitos jälleen. Voiko tuon öljypumpun katsoa jotenkin ennenkuin laittaa laatikon takaisin autoon ja kokeilee? Mites onko tuolla turbiinin sisällä joku stefa joka tuossa saattoi vaurioitua? Ei ainakaan pikaisella katsomisella näkynyt.
Leave a comment:
-
-
Turbiinissa on sellaiset hahlot, jotka pitää sattua laatikon puolella kohdalleen ennenku laatikkoa alkaa kirimään moottoria vasten kiinni. Toki myös pidettävä se turbiini siellä paikoillaan, ettei pääse luiskahtamaan pois hahloista.Last edited by zener; 19-03-2013, 18:24.
Leave a comment:
-
-
Huhhuh kiitos tiedosta. Nyt kun irrallaan laitan turbiinin kiinni, niin pitääkö ottaa jotain huomioon?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Perlenbacher View PostMitähän vahinkoa pääsi tapahtumaan kun otin M20 koneen perästä laatikon 4HP22 irti ja turbiini jäi koneen puolelle kiinni? Mitään ei päällisin puolin näytä särkyneen.
Leave a comment:
-
-
Mitähän vahinkoa pääsi tapahtumaan kun otin M20 koneen perästä laatikon 4HP22 irti ja turbiini jäi koneen puolelle kiinni? Mitään ei päällisin puolin näytä särkyneen.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by asse21 View PostMistä löytää vaihteistoöljyn määrän e34 540i 6-gang?
540i
Getrag S6S 420G: 1,7l
Laatikkoremontin yhteydessä 1,9l
Vielä M5 samaan syssyyn..
S38B36 Getrag 280/5: 1,25l
Laatikkoremontin yhteydessä 1,35l
S38B38 Getrag 280/5: 1,25l
Laatikkoremontin yhteydessä 1,35l
Getrag S6S 420G: 1,7l
Laatikkoremontin yhteydessä 1,9l
Leave a comment:
-
Leave a comment: