Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 kysymyksiä ja vastauksia III

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 525 ix
    replied
    Käykö 500-sarjan HELLAN lyhyen ajovalon lasi osa BOSCH lyhyeen umpioon?

    Käykö 500 - sarjaan HELLAN lyhyen ajovalon lasi osa BOSCH :IN

    lyhyeen umpioon heittämällä ?

    Kävi tapaturma auton muutto ajossa joku heitti autostaan nastan tai kiven lamppu umpion lasiin ja paskaksihan se meni ..

    Last edited by 525 ix; 09-04-2013, 12:14.

    Leave a comment:


  • addee
    replied
    Vika vai ominaisuus? Eli kun tankkaan tankin täyteen ja käynnistän auton, bensamittari nousee heti johki 60l paikkeille ja pienen ajon jälkeen näyttää vasta täyttä tankkia.

    Leave a comment:


  • zeneg
    replied
    Originally posted by jepe- View Post
    Mikäköhän vikana kun töötti ei pelaa? Mitä kannattaa ekaksi tarkistaa?

    Ja miten tuon bägillisen ratin uskaltaa irrottaa, ja miten se irtoaa?
    Töötti keulasta pimeänä tai virrat uupuu, lähdeppä ekana mittailee tuleeko virtoja sinne suuntaan. Useasti pelkästään koputtamalla hornia se lähtee pelittään.

    Akunnapa irti, odottelee hetken aikaa. Sitten bägi irti ratin takapuolelta, keskimutteri auki ja se on siinä. Muista varoa piuhoja.

    Leave a comment:


  • jepe-
    replied
    Mikäköhän vikana kun töötti ei pelaa? Mitä kannattaa ekaksi tarkistaa?

    Ja miten tuon bägillisen ratin uskaltaa irrottaa, ja miten se irtoaa?

    Leave a comment:


  • EtuX
    replied
    Originally posted by Muurahainen View Post
    No reijät on helman pohjassa. Ei päässä.
    No tuota tarkoitin eli sielä helman takapään POHJASSA siis kuuluu olla reikä? Uutta peltiä menossa helmaan koska joku edellinen omistaja on hienosti korjannut

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by EtuX View Post
    Kuuluuko helman takapäässä olla vedenpoistoreikä??

    E: Autohan muuten on porrasperä jos sillä on merkitystä
    No reijät on helman pohjassa. Ei päässä.

    Leave a comment:


  • EtuX
    replied
    Kuuluuko helman takapäässä olla vedenpoistoreikä??

    E: Autohan muuten on porrasperä jos sillä on merkitystä
    Last edited by EtuX; 06-04-2013, 23:33.

    Leave a comment:


  • -Markus-
    replied
    Originally posted by Sie7ben View Post
    Oisko kellään mitään hajuu mikä vika tuli kaverin kolmeneloseen?
    Ajosta yhtäkkiä hävisi kaikki sähköt(valot ja radio), matka jatkui 200metriä sitten alkoi nykimään ja sammui. Akku vaihdettu uuteen, ei auttanut. Kun yrittää käynnistää niin ei pihahdakkaan ja mittaristoon tulee vain kilsat ja service taulu. Valot toimii kaikki kun laitettiin uusi akku. Ideoita kellään? Ja Kiitos!
    Eka ehkä kattosin pääsulakkeet ja maadotukset. Ja sit vaan ettii että mihin se virrantulo lakkaa.

    Leave a comment:


  • Sie7ben
    replied
    M43b18

    Oisko kellään mitään hajuu mikä vika tuli kaverin kolmeneloseen?
    Ajosta yhtäkkiä hävisi kaikki sähköt(valot ja radio), matka jatkui 200metriä sitten alkoi nykimään ja sammui. Akku vaihdettu uuteen, ei auttanut. Kun yrittää käynnistää niin ei pihahdakkaan ja mittaristoon tulee vain kilsat ja service taulu. Valot toimii kaikki kun laitettiin uusi akku. Ideoita kellään? Ja Kiitos!

    Leave a comment:


  • |foder|
    replied
    Originally posted by SushiX View Post
    Ei vaihdeta.. Trippi nollataan vasemmasta nappulasta ja kieli vaihdetaan oikeasta.


    Nappulasta #13 nollataan trippi.
    Nappulasta #7 vaihdetaan OBC kieli.
    Näinhän se olikin. Kummasti vaan unohtuu tollasetkin vaikka ei siitä ole kuin kaksi kuukautta aikaa kun oli tollanen vekotus.
    Eli kyllä ne konkat vaihtoon ja kattoo vaikuttiko mitään.

    Leave a comment:


  • SushiX
    replied
    Originally posted by |foder| View Post
    Tai sitten se tripin nollaus nappula jää pohjaan. Samasta napistahan vaihdetaan OBC:n kieli? :think
    Ei vaihdeta.. Trippi nollataan vasemmasta nappulasta ja kieli vaihdetaan oikeasta.



    Nappulasta #13 nollataan trippi.
    Nappulasta #7 vaihdetaan OBC kieli.

    Leave a comment:


  • jepe-
    replied
    Originally posted by 426Hemi View Post
    Mistä tuntikulutuksen näkee e34:ssä obc:stä?
    Tuosta lukemaan, salavalikostahan tuo löytyy.



    E. Ja onkos kellään tuon takalasin mekaaniseen avaamiseen mitään vinkkiä?

    Leave a comment:


  • 426Hemi
    replied
    Originally posted by Micce///M View Post
    Trippi nollaantu omassa 535i:ssa aikoinaan myös aina sammuttaessa, oli selvästi ensioireita kondensaattorien vikaantumisesta. Ne vaihtamalla korjaantu.

    Muistaakseni itse olen 3.0-3.1l/h lukemia 535i:n obc:sta katsonut joskus, eli ei tuo 2.6-2.9l/h kuulosta kovinkaan pahalta.
    Mistä tuntikulutuksen näkee e34:ssä obc:stä?

    Leave a comment:


  • |foder|
    replied
    Tai sitten se tripin nollaus nappula jää pohjaan. Samasta napistahan vaihdetaan OBC:n kieli? :think

    Leave a comment:


  • Micce///M
    replied
    Originally posted by intelkuurel View Post
    Mikä on vialla kun 535 nollaa trippimittarin joka sammutuksen jälkeen. Myös jos mittaristosta vaihtaa kielen englanniksi niin se ontaas ensikerralla saksa?

    Toinen kysymys, että minkäverran muilla on kulutus L/tunti tämmösessä 535:ssa? Kun tuntuu oma 2,6 -2,9 aika korkeelta..
    Trippi nollaantu omassa 535i:ssa aikoinaan myös aina sammuttaessa, oli selvästi ensioireita kondensaattorien vikaantumisesta. Ne vaihtamalla korjaantu.

    Muistaakseni itse olen 3.0-3.1l/h lukemia 535i:n obc:sta katsonut joskus, eli ei tuo 2.6-2.9l/h kuulosta kovinkaan pahalta.

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎