Announcement

Collapse
No announcement yet.

E34 kysymyksiä ja vastauksia III

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • illu^^
    replied
    Originally posted by Haju69 View Post
    mistä johtuu ja mitä voi tehdä kun on suuri mittarivirhe? 80km/h nopeudessa mittari näyttää lähes 100km/h ja 100km/h vauhdissa näyttää 120km/h.

    Renkaat 195/65/15 tällä hetkellä.

    Auto on -90 jossa vanhempi analoginen mittaristo.
    Laittaa isommat pyörät alle..:think Mulla oli 15 tuumasilla talvipyörillä 15km/h mittarivirhe ja nyt kun alla on 16 tuumaset niin ei ole enään kun 10km/h.

    Leave a comment:


  • nikke.h
    replied
    Mistä porukka on hommaillut S38 kiertokangen laakereita? Onko marmorilla kohtuuttomissa hinnoissa?

    Leave a comment:


  • Haju69
    replied
    mistä johtuu ja mitä voi tehdä kun on suuri mittarivirhe? 80km/h nopeudessa mittari näyttää lähes 100km/h ja 100km/h vauhdissa näyttää 120km/h.

    Renkaat 195/65/15 tällä hetkellä.

    Auto on -90 jossa vanhempi analoginen mittaristo.

    Leave a comment:


  • Micce///M
    replied
    Originally posted by Bode86 View Post
    Siinäpä se nimenomaan vanne ottaa tukivarteen kiinni ei kumi. Kumeina 225/45R17 renkaat.
    Tässäpä sitä onkin sitten mietitty et onko jossain jotain väljää mistä tämä johtuu vai mikä mättää.
    Vanne ottaa kiinni sekä ylös tunkattuna, että renkaillaan ollessa.
    Pitänee vielä sitten tarkastaa vanteiden speksit, mutta mitä katoin niin muistelisin ja sellaisilla ne ostinkin. kyllä et oli tuo 8,5x17 ET13.

    Ja vannehan ottaa kiinnii ääriasentoon käännettäessä ja nimenomaan siihen takapuolen tukivarteen.
    Vanne kyllä ottaa ääriasennossa kiinni tukivarteen kun tukivarret on keskenään väärinpäin, tai sitten väljää huomattava määrä.

    Leave a comment:


  • Jekkis
    replied
    Originally posted by illu^^ View Post
    Onko kukaan jatkanu dieselin tankkiin sitä paluu putkea? Mietityttäisi millä sisähalkaisijalla pitäisi jatko palanen olla? Näkisihän tuon kun purkaisi itse, mutta voisi jo matkalla tallille hakea tarvittavat osat, ei viitti purkaa tuossa pihalla.
    Originally posted by Keisari View Post
    8mm muistaakseni on halkasia.
    Itekki muistelisin että 8mm.

    Leave a comment:


  • Keisari
    replied
    Originally posted by illu^^ View Post
    Onko kukaan jatkanu dieselin tankkiin sitä paluu putkea? Mietityttäisi millä sisähalkaisijalla pitäisi jatko palanen olla? Näkisihän tuon kun purkaisi itse, mutta voisi jo matkalla tallille hakea tarvittavat osat, ei viitti purkaa tuossa pihalla.
    8mm muistaakseni on halkasia.

    Leave a comment:


  • Olpppae
    replied
    Originally posted by Bode86 View Post
    Siinäpä se nimenomaan vanne ottaa tukivarteen kiinni ei kumi. Kumeina 225/45R17 renkaat.
    Tässäpä sitä onkin sitten mietitty et onko jossain jotain väljää mistä tämä johtuu vai mikä mättää.
    Vanne ottaa kiinni sekä ylös tunkattuna, että renkaillaan ollessa.
    Pitänee vielä sitten tarkastaa vanteiden speksit, mutta mitä katoin niin muistelisin ja sellaisilla ne ostinkin. kyllä et oli tuo 8,5x17 ET13.

    Ja vannehan ottaa kiinnii ääriasentoon käännettäessä ja nimenomaan siihen takapuolen tukivarteen.
    Itellä samat speksit ja ei mitään onkelmaa.

    Leave a comment:


  • peto2
    replied
    Originally posted by jepe- View Post
    Mitkähän johdot mitkä tulee tuosta töötin kohdilta ylös ja menee tuonne konepellin sisälle? Neljä johtoa. Oli vaan muutama niistä poikki ja sillä ajattelin kun en huomannut vaikutusta mihinkään..

    Ja toinen juttu mikä tuli mieleen. Sulakerasian takana siellä missä on pyyhkijöiden vivusto niin pyörii valkoinen liitin irrallaan mihin tulee neljä johtoa? Onkohan sille vastakappale jossain vai mikä sen virka on?
    kusipojan suuttimien lämmitys.

    olisko kuskin pyyhkijävarren kiristimen johto, moni ottaa sen irti kun ei tykkää kiristimen äänestä
    Last edited by peto2; 14-04-2013, 20:41.

    Leave a comment:


  • jepe-
    replied
    Mitkähän johdot mitkä tulee tuosta töötin kohdilta ylös ja menee tuonne konepellin sisälle? Neljä johtoa. Oli vaan muutama niistä poikki ja sillä ajattelin kun en huomannut vaikutusta mihinkään..

    Ja toinen juttu mikä tuli mieleen. Sulakerasian takana siellä missä on pyyhkijöiden vivusto niin pyörii valkoinen liitin irrallaan mihin tulee neljä johtoa? Onkohan sille vastakappale jossain vai mikä sen virka on?

    Leave a comment:


  • illu^^
    replied
    Onko kukaan jatkanu dieselin tankkiin sitä paluu putkea? Mietityttäisi millä sisähalkaisijalla pitäisi jatko palanen olla? Näkisihän tuon kun purkaisi itse, mutta voisi jo matkalla tallille hakea tarvittavat osat, ei viitti purkaa tuossa pihalla.

    Leave a comment:


  • aakoo
    replied
    Originally posted by Bode86 View Post
    Siinäpä se nimenomaan vanne ottaa tukivarteen kiinni ei kumi. Kumeina 225/45R17 renkaat.
    Tässäpä sitä onkin sitten mietitty et onko jossain jotain väljää mistä tämä johtuu vai mikä mättää.
    Vanne ottaa kiinni sekä ylös tunkattuna, että renkaillaan ollessa.
    Pitänee vielä sitten tarkastaa vanteiden speksit, mutta mitä katoin niin muistelisin ja sellaisilla ne ostinkin. kyllä et oli tuo 8,5x17 ET13.

    Ja vannehan ottaa kiinnii ääriasentoon käännettäessä ja nimenomaan siihen takapuolen tukivarteen.
    Tosiaan, ei kyllä pitäisi millään ottaa kiinni. Vanteen ET on helppo mitata itsekin:
    1) Lyöt pyörän lattialle
    2) Otat mitan ja jonkun tarpeeksi pitkän suoran esineen, lankun tms, joka yltää pyörän halkaisijan yli
    3) Mittaat lattiasta lankkuun matkan, jonka puolitat
    4) Mittaat matkan kiinnityspinnasta lankkuun. Vähennä tämä äsken puolitetusta luvusta

    Leave a comment:


  • Bode86
    replied
    Originally posted by 426Hemi View Post
    Tukivarteen? Eikö sen isolla et.llä pitäis olla ongelma? Mulla oli joskus m5ssä 8x17 et 20 ja 20mm spaceri ja mahtui hyvin kääntymään renkaat tappiin vaikka oli matala. Oli tosin camber säädettävä yläpää.
    Originally posted by icecold View Post
    Ei kyllä pitäis ottaa.

    Joko sulla on vanne eri spekseillä tai sitten jotain muuta vialla. :think
    Originally posted by Haju69 View Post
    ei kyllä pitäis mihinkään ottaa kiinni. Itsellä oli myös samoin speksein vanteet E34:ssa 235/45 renkain

    Siinäpä se nimenomaan vanne ottaa tukivarteen kiinni ei kumi. Kumeina 225/45R17 renkaat.
    Tässäpä sitä onkin sitten mietitty et onko jossain jotain väljää mistä tämä johtuu vai mikä mättää.
    Vanne ottaa kiinni sekä ylös tunkattuna, että renkaillaan ollessa.
    Pitänee vielä sitten tarkastaa vanteiden speksit, mutta mitä katoin niin muistelisin ja sellaisilla ne ostinkin. kyllä et oli tuo 8,5x17 ET13.

    Ja vannehan ottaa kiinnii ääriasentoon käännettäessä ja nimenomaan siihen takapuolen tukivarteen.

    Leave a comment:


  • bimmerjones
    replied
    M20B20 käy huonoa tyhjäkäyntiä jos ollenkaan. jotenkuten kun kierrokset saa nilkutettua 3000rpm niin kestää pintakaasullapainelua 4000rpm asti kuulostaen täysin normaalilta :think mistä rupeaisin vikaa selvittämään

    Leave a comment:


  • Haju69
    replied
    Originally posted by Bode86 View Post
    Laitetaan tännekki eli

    Mitenkäs tollasessa e34:ssa 8,5x17 ET13 vanne mahtuu muilla pyörimään edessä.
    Itsellä näyttäisi ottavan tukivarteen vanne kiinni, niin miten porukka ne on saanu pyörimään alla raapimatta?
    ei kyllä pitäis mihinkään ottaa kiinni. Itsellä oli myös samoin speksein vanteet E34:ssa 235/45 renkain

    Leave a comment:


  • icecold
    replied
    Originally posted by Bode86 View Post
    Laitetaan tännekki eli

    Mitenkäs tollasessa e34:ssa 8,5x17 ET13 vanne mahtuu muilla pyörimään edessä.
    Itsellä näyttäisi ottavan tukivarteen vanne kiinni, niin miten porukka ne on saanu pyörimään alla raapimatta?
    Ei kyllä pitäis ottaa.

    Joko sulla on vanne eri spekseillä tai sitten jotain muuta vialla. :think

    Leave a comment:

Working...
X
😀
🥰
🤢
😎
😡
👍
👎