Originally posted by Haju69
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 kysymyksiä ja vastauksia III
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
-
Mistä porukka on hommaillut S38 kiertokangen laakereita? Onko marmorilla kohtuuttomissa hinnoissa?
Leave a comment:
-
-
mistä johtuu ja mitä voi tehdä kun on suuri mittarivirhe? 80km/h nopeudessa mittari näyttää lähes 100km/h ja 100km/h vauhdissa näyttää 120km/h.
Renkaat 195/65/15 tällä hetkellä.
Auto on -90 jossa vanhempi analoginen mittaristo.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bode86 View PostSiinäpä se nimenomaan vanne ottaa tukivarteen kiinni ei kumi. Kumeina 225/45R17 renkaat.
Tässäpä sitä onkin sitten mietitty et onko jossain jotain väljää mistä tämä johtuu vai mikä mättää.
Vanne ottaa kiinni sekä ylös tunkattuna, että renkaillaan ollessa.
Pitänee vielä sitten tarkastaa vanteiden speksit, mutta mitä katoin niin muistelisin ja sellaisilla ne ostinkin. kyllä et oli tuo 8,5x17 ET13.
Ja vannehan ottaa kiinnii ääriasentoon käännettäessä ja nimenomaan siihen takapuolen tukivarteen.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by illu^^ View PostOnko kukaan jatkanu dieselin tankkiin sitä paluu putkea? Mietityttäisi millä sisähalkaisijalla pitäisi jatko palanen olla? Näkisihän tuon kun purkaisi itse, mutta voisi jo matkalla tallille hakea tarvittavat osat, ei viitti purkaa tuossa pihalla.Originally posted by Keisari View Post8mm muistaakseni on halkasia.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by illu^^ View PostOnko kukaan jatkanu dieselin tankkiin sitä paluu putkea? Mietityttäisi millä sisähalkaisijalla pitäisi jatko palanen olla? Näkisihän tuon kun purkaisi itse, mutta voisi jo matkalla tallille hakea tarvittavat osat, ei viitti purkaa tuossa pihalla.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bode86 View PostSiinäpä se nimenomaan vanne ottaa tukivarteen kiinni ei kumi. Kumeina 225/45R17 renkaat.
Tässäpä sitä onkin sitten mietitty et onko jossain jotain väljää mistä tämä johtuu vai mikä mättää.
Vanne ottaa kiinni sekä ylös tunkattuna, että renkaillaan ollessa.
Pitänee vielä sitten tarkastaa vanteiden speksit, mutta mitä katoin niin muistelisin ja sellaisilla ne ostinkin. kyllä et oli tuo 8,5x17 ET13.
Ja vannehan ottaa kiinnii ääriasentoon käännettäessä ja nimenomaan siihen takapuolen tukivarteen.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jepe- View PostMitkähän johdot mitkä tulee tuosta töötin kohdilta ylös ja menee tuonne konepellin sisälle? Neljä johtoa. Oli vaan muutama niistä poikki ja sillä ajattelin kun en huomannut vaikutusta mihinkään..
Ja toinen juttu mikä tuli mieleen. Sulakerasian takana siellä missä on pyyhkijöiden vivusto niin pyörii valkoinen liitin irrallaan mihin tulee neljä johtoa? Onkohan sille vastakappale jossain vai mikä sen virka on?
olisko kuskin pyyhkijävarren kiristimen johto, moni ottaa sen irti kun ei tykkää kiristimen äänestäLast edited by peto2; 14-04-2013, 20:41.
Leave a comment:
-
-
Mitkähän johdot mitkä tulee tuosta töötin kohdilta ylös ja menee tuonne konepellin sisälle? Neljä johtoa. Oli vaan muutama niistä poikki ja sillä ajattelin kun en huomannut vaikutusta mihinkään..
Ja toinen juttu mikä tuli mieleen. Sulakerasian takana siellä missä on pyyhkijöiden vivusto niin pyörii valkoinen liitin irrallaan mihin tulee neljä johtoa? Onkohan sille vastakappale jossain vai mikä sen virka on?
Leave a comment:
-
-
Onko kukaan jatkanu dieselin tankkiin sitä paluu putkea? Mietityttäisi millä sisähalkaisijalla pitäisi jatko palanen olla? Näkisihän tuon kun purkaisi itse, mutta voisi jo matkalla tallille hakea tarvittavat osat, ei viitti purkaa tuossa pihalla.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bode86 View PostSiinäpä se nimenomaan vanne ottaa tukivarteen kiinni ei kumi. Kumeina 225/45R17 renkaat.
Tässäpä sitä onkin sitten mietitty et onko jossain jotain väljää mistä tämä johtuu vai mikä mättää.
Vanne ottaa kiinni sekä ylös tunkattuna, että renkaillaan ollessa.
Pitänee vielä sitten tarkastaa vanteiden speksit, mutta mitä katoin niin muistelisin ja sellaisilla ne ostinkin. kyllä et oli tuo 8,5x17 ET13.
Ja vannehan ottaa kiinnii ääriasentoon käännettäessä ja nimenomaan siihen takapuolen tukivarteen.
1) Lyöt pyörän lattialle
2) Otat mitan ja jonkun tarpeeksi pitkän suoran esineen, lankun tms, joka yltää pyörän halkaisijan yli
3) Mittaat lattiasta lankkuun matkan, jonka puolitat
4) Mittaat matkan kiinnityspinnasta lankkuun. Vähennä tämä äsken puolitetusta luvusta
Leave a comment:
-
-
Originally posted by 426Hemi View PostTukivarteen? Eikö sen isolla et.llä pitäis olla ongelma? Mulla oli joskus m5ssä 8x17 et 20 ja 20mm spaceri ja mahtui hyvin kääntymään renkaat tappiin vaikka oli matala. Oli tosin camber säädettävä yläpää.Originally posted by icecold View PostEi kyllä pitäis ottaa.
Joko sulla on vanne eri spekseillä tai sitten jotain muuta vialla. :thinkOriginally posted by Haju69 View Postei kyllä pitäis mihinkään ottaa kiinni. Itsellä oli myös samoin speksein vanteet E34:ssa 235/45 renkain
Siinäpä se nimenomaan vanne ottaa tukivarteen kiinni ei kumi. Kumeina 225/45R17 renkaat.
Tässäpä sitä onkin sitten mietitty et onko jossain jotain väljää mistä tämä johtuu vai mikä mättää.
Vanne ottaa kiinni sekä ylös tunkattuna, että renkaillaan ollessa.
Pitänee vielä sitten tarkastaa vanteiden speksit, mutta mitä katoin niin muistelisin ja sellaisilla ne ostinkin. kyllä et oli tuo 8,5x17 ET13.
Ja vannehan ottaa kiinnii ääriasentoon käännettäessä ja nimenomaan siihen takapuolen tukivarteen.
Leave a comment:
-
-
M20B20 käy huonoa tyhjäkäyntiä jos ollenkaan. jotenkuten kun kierrokset saa nilkutettua 3000rpm niin kestää pintakaasullapainelua 4000rpm asti kuulostaen täysin normaalilta :think mistä rupeaisin vikaa selvittämään
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bode86 View PostLaitetaan tännekki eli
Mitenkäs tollasessa e34:ssa 8,5x17 ET13 vanne mahtuu muilla pyörimään edessä.
Itsellä näyttäisi ottavan tukivarteen vanne kiinni, niin miten porukka ne on saanu pyörimään alla raapimatta?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bode86 View PostLaitetaan tännekki eli
Mitenkäs tollasessa e34:ssa 8,5x17 ET13 vanne mahtuu muilla pyörimään edessä.
Itsellä näyttäisi ottavan tukivarteen vanne kiinni, niin miten porukka ne on saanu pyörimään alla raapimatta?
Joko sulla on vanne eri spekseillä tai sitten jotain muuta vialla. :think
Leave a comment:
-
Leave a comment: