Tuo Defa täytynee jättää pois laskuista kun joutuu ilmeisesti moottoria nostamaan että mahtuu. M30.seen sopiva uusi elementti löytyis kyllä valmiiksi hyllystä :think Google kertoi joidenkin asentaneen Opelin V6:seen sopivia säteilylämppäreitä s38:siin, pitää varmaan sellaista alkaa suunnittelemaan
Mikähän tuommosessa 525tds vm94 mahtaa olla vikana, kun kiihdyttää yli 2500rpm ja löysää kaasun niin kierrokset jää ylös kuten myös ahtopaineet?
muutaman sekunnin viiveellä kierrokset laskee ahtopaineen samassa suhteessa.
BMW 520i e34 -89 Lähtee vaivoin käyntiin ja röpöttää ja sammuu jos kierrokset nollas
Tuossa muutama päivä sitten kun oli jotain 10-15 astetta pakkasta niin käynnistin auton, lähti ihan hyvin käyntiin sitten siinä pari minuuttia lämmittelin niin alkoi röpöttämään sillain että koko auto vähän tärisi ja jos ei olisi antanut kaasua niin olisi sammunut auto ja kun sammui niin ei enään lähtenyt käyntiin vaikka lupaili. Sitten saatiin myöhemmin apuvirralla käyntiin että kotia pystyi ajamaan mutta piti kokoajan melkein kaasua pohjassa pitää ja kakkosella ajaa meinasi kokoajan sammua.. olisiko kenellä mitään apua tähän tai tietoa mitä voisi olla vikana? - kiitos
Tuommosesta taittoavaimesta avain katkennut tuon ruuvin kohalta. Tuossa E34 535i '90 avaimessahan ei pitäis olla mitään sirua? Mistä sais uuden tuollaisen aihion mihin teettää uus avain? Ja saa suositella paikkoja Oulussa missä tuo avain kannattais teettää...
Kävin marmoritiskiltä tänään kyselemässä tuota avainta. Varaosamyyjä ei ollut koskaan ennen nähnyt tuon mallista avainta ja epäili ettei olis edes alkuperäinen tuo taittoavain
Mutta siinä sitten vähän aikaa selviteltiin ja löytyihän sieltä lopulta oikea. 40€ kustansi avain sarjoitettuna ja maksu piti suorittaa etukäteen. Nyt sitten ootellaan että mitä sieltä tulee
Kiitoksia Supra^!
Last edited by vesu; 04-12-2012, 17:55.
Reason: kirjotusvirheitä pois...
Mites muuten tuo perän huohotinreijän aukaisu. Kuuluuko rautalangan mennä reijästä kunnolla läpi ja upota syvälle? Kokeilin sitä työnnellä mutta lanka uppoaa vain hitusen, eli onko reikä vaan täynnä moskaa? :think
BMW - It's not where you go, but how you get there Ex: E34 518i '91, E28 518i '86, E34 520i '89, E30 316 '85, E34 525i '95
Mites muuten tuo perän huohotinreijän aukaisu. Kuuluuko rautalangan mennä reijästä kunnolla läpi ja upota syvälle? Kokeilin sitä työnnellä mutta lanka uppoaa vain hitusen, eli onko reikä vaan täynnä moskaa? :think
Veikkaisin, että kuuluu mennä ja olisi täynnä paskaa.. Villi veikkaus vedetty hihasta, ei ole faktaa.. Viisaammat voipi korjata..
E90 07 335D
Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen. Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!
Mites muuten tuo perän huohotinreijän aukaisu. Kuuluuko rautalangan mennä reijästä kunnolla läpi ja upota syvälle? Kokeilin sitä työnnellä mutta lanka uppoaa vain hitusen, eli onko reikä vaan täynnä moskaa? :think
Kyllä se ihan läpireikä on, mutta suuruudesta en ole varma. Itse aikanaan E32:sta aukasin tuon rein silleen että laitoin paineilmaa tyhjennysropusta sisään samalla käsillä tukkien, ettei karkaa harakoille. Hyvin aukes.
Kyllä se ihan läpireikä on, mutta suuruudesta en ole varma. Itse aikanaan E32:sta aukasin tuon rein silleen että laitoin paineilmaa tyhjennysropusta sisään samalla käsillä tukkien, ettei karkaa harakoille. Hyvin aukes.
Oolraitt, kiitos tiedosta. Täytyypä kokeilla sitten jotain tuon sorttista keinoa.
BMW - It's not where you go, but how you get there Ex: E34 518i '91, E28 518i '86, E34 520i '89, E30 316 '85, E34 525i '95
Mistä johtuu E34 touringissa hifi paketin kanssa, kun soittelee musiikkia hiljaksiin kuulostaa hyvältä, mutta kun on enemmän ääntä, musiikista tulee puuroa?
Puuroutuminen alkoi siitä, kun oli imaissut yön aikana akun kuivaksi, voiko akku jotenkin vaikuttaa tähän? kun nyt kuitenkin tuolla akulla ajelee normaalisti, kunhan ei seisota useampaa päivää, sitten saa taas kaapeleilla käynnistää..
Mistä johtuu E34 touringissa hifi paketin kanssa, kun soittelee musiikkia hiljaksiin kuulostaa hyvältä, mutta kun on enemmän ääntä, musiikista tulee puuroa?
Vastataan tähän näin että omakohtaista kokemusta on myös tuosta "puuroutumisesta". Elikkä autoa korjailin josta musiikkia kuuntelin ja autossa oli akkulaturi kiinni. No jossainkohtaa etukaiuttimet tippui pois pelistä kun vahvistin sammui ja takakaiuttimet särisi ja soi erittäin huonosti. Hetken ihmettelin kunnes tajusin että ei ole virtaa ja laturi ei ollut ladannut. Että täältä ääni huonolle akulle
Autopalvelu MH-motor
Huollot ja korjaukset niin uusiin kuin vanhoihin bemareihin, lukkoperäremontit ja alumiini/rst hitsaukset.
Maxxecu myynti ja asennus www.mh-motor.fi0503218217
Kulkineet:
E6 2000 touring
E6 2002 touring
E30 318is ///Mtechnic 2
E34 ///M5 nürburgring
E34 S62b50 turbo dct
E39 523i ///Msport
F30 320d
Vastataan tähän näin että omakohtaista kokemusta on myös tuosta "puuroutumisesta". Elikkä autoa korjailin josta musiikkia kuuntelin ja autossa oli akkulaturi kiinni. No jossainkohtaa etukaiuttimet tippui pois pelistä kun vahvistin sammui ja takakaiuttimet särisi ja soi erittäin huonosti. Hetken ihmettelin kunnes tajusin että ei ole virtaa ja laturi ei ollut ladannut. Että täältä ääni huonolle akulle
Taidan lähteä tästä akku kaupoille, kun on kerta veronpalautuksetkin napsahtanut tilille!
Se moottoritehon katoamistemppu mistä parisivua sitten kyselin ratkesi tuossa. Ihan vain jos jollain muulla tulee samaa ongelmaa niin infoksi.
Vaihteistovika, tarkalleen automaattivaihteistossa (tuossa 5HP18) joku kytkin taitaa luistaa. Vaihteisto kytkeytyy vikatilaan, kojelaudassa syttyy vaihteistovian indikaattori (huomasin sen vasta äskettäin, näyttö osittain viallinen niin ei meinaa nähdä kunnolla) ja sinne hyppää (ainakin ZF:n läpysköiden mukaan) väkisin nelosvaihde pesään, ns. "failsafe". Samalla se kickdown poistuu käytöstä, sentakia myös kone tuntuu tehottomalta. Ja vielä tästä syystä se vika korjaantuu kun auton käynnistää uudelleen. Ja ongelmahan syntyi siis aina kun autoa vähän raivokkaammin kengitin.
Ratkaisu on, ei kengitetä autoa ja keväällä palataan vaihteistoremontin parissa.
Mikäköhän ois järkeen käyvin selitys tälläiselle käyttäytymiselle:
Kaasuttaessa tuntuu että vänkärinpuolen takarengas nousis ylöspäin ajaessa ja alkaa heti vetään vasemmalle autoa:think perän isot puslat on vaihdettu vasta. vai tekeekö tuo lukko sen...?
E39 M5 Titansilber<------ F11 530D Spacegray E36 323i M-sport Med Hölsteri
Ex :E61 525D Lci Carboni
Ex :E34 M5 3.6 Macaoblau metallic
Ex :E61 530XD Monacoblau<------
Ex: E39 530D individual Carbon/Cinnamon
Ex: E34 540 6-Gang Mtech<------
Comment