memebuy23buy

E34 Kysymyksiä ja vastauksia IV

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • SidiOus
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2006
    • 523
    • Helsinki

    Originally posted by Micce///M View Post
    Mittaa ensimmäisenä jännitteettömänä oikean parkin kaapelin päästä resistanssia koria vasten. Molemmat karvat siis.
    Hyvä veikkaus! Toisen pinnin resistanssi akun miinusta vasten noin 1 ohmi ja toisen noin 3 ohmia, sisältäen yleismittarin johtimet. Tuo kolmen ohmin piuha vaikuttaa epäilyttävältä, jossain kauempana liitintä saattaisi olla oikosulku. Onko jotain tiettyä paikkaa jota kannattaisi tutkia tarkemmin, vai pitääkö koko johto käydä vain läpi? Auto seisoo tällä hetkellä kadun varressa, joten ei oikein huvita räjäyttää sitä aivan palasiksi.

    Btw. Johdot ja kytkennät vaikuttavat muutenki siltä että joku on käynyt niitä jälkikäteen räpeltämässä.

    Comment

    • fisukinttu
      Bimmer Rookie
      • Apr 2011
      • 161
      • esbå

      Eikai näiden avaimissa mitään siruja ole? Senkun hakee suutarilta vaan uuden? 7/91 525 kyseessä, jos sillä merkitystä...

      Ja antakaa nyt samaan syssyyn hyviä vinkkejä maskipellin laitaklipsujen irrottamiseen, tuntitolkulla tuli tänään sohittua talttapäällä sinne syvyyksiin, mutta ei vaan ota onnistuakseen

      Comment

      • duuk
        Moderator
        • Dec 2006
        • 10520
        • Saaressa

        Originally posted by laurimikola View Post
        M50b25 vanos kansi ilman venttiileitä
        Siellä voi olla kumpi vain. M50B25 koneisista uudemmissa on jo type 210 perä.
        Mutta tod. näk siellä on type 188 perä ja silloin 210 vaihto ei ole mikään bolt on homma..

        Mutta katso netistä eroavaisuudet ja könyä auton alle katsomaan.

        duke's garage:
        Suzuki R50
        E39 ///M5 2000 & E46 /// M3 2003 & F11 520dA M-Sport
        M10 M20 M30 M40 M42 M50 M52 M54 M60 M62
        S38 S54 S62

        instagram: _duuk

        Comment

        • mualari
          BTCF Member
          • Dec 2012
          • 526
          • Iisalmi

          ?

          onkos tämän sisällä nyt se päävirtasulake? en ole vielä uskaltanut hajottamalla aukaistakkaan kun ei muutenkaan tuntunut aukeavan? löytyi akun+ piuhan välistä. autona e34 520i -89 akku edessä.
          e46 330d facelift touring
          e23 bagged/m60
          EX: e34 525i -96 stankke touring
          EX: e30 316i -88 sedan Winterbeater
          EX: e34 520i -89 sedan

          Comment

          • Peksu_M20
            Bimmer Enthusiast
            • Jul 2005
            • 2122
            • Lahti

            Originally posted by mualari View Post
            onkos tämän sisällä nyt se päävirtasulake? en ole vielä uskaltanut hajottamalla aukaistakkaan kun ei muutenkaan tuntunut aukeavan? löytyi akun+ piuhan välistä. autona e34 520i -89 akku edessä.
            Enpä ole tuollaista nähnytkään... Pikemmin tälläinen



            Ja tuossa ohjetta

            Mahtiala kustom - No connection
            Bmw E21 320A -81 "330i"
            Bmw e30 318is

            Comment

            • mualari
              BTCF Member
              • Dec 2012
              • 526
              • Iisalmi

              ?

              samassa paikkaa oli tuo kun linkin boksi. tuossahan on 525i ja 535i "ohjeet" mullahan on 520i että varmaan eroaa jonkin verran?
              e46 330d facelift touring
              e23 bagged/m60
              EX: e34 525i -96 stankke touring
              EX: e30 316i -88 sedan Winterbeater
              EX: e34 520i -89 sedan

              Comment

              • zener
                Moderator
                • Oct 2004
                • 14579
                • Oulu

                Tuo sun kuvassa oleva on Defan panssarkaapelin haarotin, ei siis liity auton johtoihin.
                E65 730dA '04 klick
                F10 520dA '11 klick
                E34 520iA (2.8l) '91 klick

                Instagram


                "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

                Comment

                • mualari
                  BTCF Member
                  • Dec 2012
                  • 526
                  • Iisalmi

                  ookei, katoinkin väärin akun+ piuhassa ei oo mitään välissä, ainakaan siinä lähellä? elii mistä pitäisi seuraavaksi ehtiä
                  e46 330d facelift touring
                  e23 bagged/m60
                  EX: e34 525i -96 stankke touring
                  EX: e30 316i -88 sedan Winterbeater
                  EX: e34 520i -89 sedan

                  Comment

                  • Incarnated
                    Bimmer Fanatic
                    • Aug 2008
                    • 450
                    • Seinäjoki

                    Originally posted by mualari View Post
                    ookei, katoinkin väärin akun+ piuhassa ei oo mitään välissä, ainakaan siinä lähellä? elii mistä pitäisi seuraavaksi ehtiä
                    Takapenkin alta voi löytyä toinen pääsulake, sieltä apukuskin puolelta poteron ovenpuoleisesta reunasta, riippuen vähän auton varustelutasosta

                    http://incarnated.pp.fi linkit kuntoon BMW->bmw

                    Comment

                    • Micce///M
                      Bimmer Enthusiast
                      • Jun 2008
                      • 3552
                      • Hämeenlinna

                      Originally posted by SidiOus View Post
                      Hyvä veikkaus! Toisen pinnin resistanssi akun miinusta vasten noin 1 ohmi ja toisen noin 3 ohmia, sisältäen yleismittarin johtimet. Tuo kolmen ohmin piuha vaikuttaa epäilyttävältä, jossain kauempana liitintä saattaisi olla oikosulku. Onko jotain tiettyä paikkaa jota kannattaisi tutkia tarkemmin, vai pitääkö koko johto käydä vain läpi? Auto seisoo tällä hetkellä kadun varressa, joten ei oikein huvita räjäyttää sitä aivan palasiksi.

                      Btw. Johdot ja kytkennät vaikuttavat muutenki siltä että joku on käynyt niitä jälkikäteen räpeltämässä.
                      Löytykö vika?
                      Ei tarkkaa tietoa onko jotain tyyppivikakohtaa tuossa osassa johtosarjaa, mutta jos oikosulku löytyy tuolta väliltä niin veikkaisin sen olevan ihan selkeä vamma jossain kohtaa itse johtosarjaa. Eli joku kohta mikä pääsee hankautumaan tai puristuksiin.

                      Comment

                      • vtunvttu
                        Bimmer Rookie
                        • Nov 2012
                        • 128
                        • Tampere

                        -89 m20b20 ei lataa. Päävirtasulake ehjä, akku ottaa virtaa vastaan. Otin laturin irti ja purin jonkin verran, hiiliä on reilusti jäljellä ja kaikki muutenki näyttäs olevan kunnossa.. Missähän vika?
                        E61 520d business -07 amethystbrown metallic

                        EX:
                        Volvo v70 2.5D -01
                        Volvo v70 2.5t
                        e36 323iT -96
                        Mb s203 270cdiA Avantgarde -05
                        e39 530dT-01
                        e34 m20b20 -88
                        mb 124 300d turbotettu 160hp

                        BMW Scanner 1.4 löytyy

                        Comment

                        • Haju69
                          Administrator
                          • Nov 2005
                          • 16447
                          • Leppävirta

                          Mitä kaikkea variaatioita tuohon keskikonsoliin on ollut mahdollista saada? Tarkemmin siihen käsijarrukahvan viereen ja ikkunakytkimien taakse. C-kasetti teline, normaali lokero, puhelin ilmeisesti...

                          Minulla on vain aukko kun joku ruoja on sen telefoonin nainut irti ja hukannut. Tahtoisin aukkoon jotain fillinkiä. E36 puhelin oiskin jemmassa, saattas varmaan käydäkin tuohon mutta en oikeastaan puhelinta siihen haluakaan. Mitäs laittas?
                          LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
                          E32 Diamantscwharz 750iL '94

                          E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
                          B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

                          Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
                          Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
                          Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

                          Comment

                          • peto2
                            BTCF Member
                            • Jan 2007
                            • 8283
                            • Järvikylä (Nakkila)

                            Originally posted by vtunvttu View Post
                            -89 m20b20 ei lataa. Päävirtasulake ehjä, akku ottaa virtaa vastaan. Otin laturin irti ja purin jonkin verran, hiiliä on reilusti jäljellä ja kaikki muutenki näyttäs olevan kunnossa.. Missähän vika?
                            palaako latausvalo kokoajan vai ei lainkaan?
                            F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
                            ex:
                            E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
                            Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
                            Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
                            Nakkaa privaa jos tarvetta.

                            Comment

                            • TJJ!
                              Bimmer Rookie
                              • Mar 2011
                              • 51
                              • Raahe

                              Ostin tossa viikonloppuna e34 525td touring. Myyjä sano että vaihtanut takaiskarin yläpäähän puslia mutta kolisee vielä. Uskon että onkin ku mutterit oli aika kärsineitä ja iskarin yläpään mutteri oli just kierteille menny. Koitin pulttipyssyllä kiristää mutta ei kiristynyt yhtään. Ylätukilaakerin päällä on iso rikka ja sitten tulee mutteri jolla kiristetään paketti yhteen niin tavallaan tuo ylätukilaakeri lyö sitä rikkaa ja välystä tuntuu olevan aika paljon molemissa takaiskareissa. Onkohan väärin kasattu vai jätetty vaan osia pois?? En jaksanut vielä irroittaa iskareita ku aloitin tänään jarruremontin ja hitsaus hommat. Ylätukilaakerit näytti aika hyviltä mutta onko sielä muita puslia mistä tuo vois johtua?
                              Nykyinen: E61 525d, Nissan King Cab
                              Ex: Golf,2xVolvo, Bmw e46 330d, Bmw e36 M3, Corolla, e34 525td, 2x E36 328

                              Comment

                              • Haju69
                                Administrator
                                • Nov 2005
                                • 16447
                                • Leppävirta

                                Originally posted by TJJ! View Post
                                Ostin tossa viikonloppuna e34 525td touring. Myyjä sano että vaihtanut takaiskarin yläpäähän puslia mutta kolisee vielä. Uskon että onkin ku mutterit oli aika kärsineitä ja iskarin yläpään mutteri oli just kierteille menny. Koitin pulttipyssyllä kiristää mutta ei kiristynyt yhtään. Ylätukilaakerin päällä on iso rikka ja sitten tulee mutteri jolla kiristetään paketti yhteen niin tavallaan tuo ylätukilaakeri lyö sitä rikkaa ja välystä tuntuu olevan aika paljon molemissa takaiskareissa. Onkohan väärin kasattu vai jätetty vaan osia pois?? En jaksanut vielä irroittaa iskareita ku aloitin tänään jarruremontin ja hitsaus hommat. Ylätukilaakerit näytti aika hyviltä mutta onko sielä muita puslia mistä tuo vois johtua?
                                Monestihan niitä kasataan väärin eli unohdetaan osia laittaa oikeille paikoilleen kun hätäpäissään puretaan ja sitten ei muisteta miten piti kasata ja ylimääräiset rihvelit heitetään roskiin. Ei kai siinä muuta kun tutkimaan, silläpä se selviää.
                                LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
                                E32 Diamantscwharz 750iL '94

                                E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
                                B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

                                Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
                                Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
                                Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

                                Comment

                                Working...
                                X