E34 Kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Onko toukasta nyt hajonnut takakelkan pusla kun kaasua painaessa ja päästäessä takapää kääntyy ja pakin laittaessa helvetillinen pamaus,auto tuo 525tds,juuri katsastin mutta katsuri ei sanonut mitään puslista.
-
-
518 -90 Mittaristo
Hommasin talveksi tuollaisen herrasmies 518 -90 ja siinä kierroslukumittari ja kulutusmittari toimineet ja huoltovalo rivi näytti mitä sattuu. Vaihdettiin sinne uudet paristot, huoltovalo sammui mutta kierroslukumittari ei toiminut edelleenkään. Tänään aamulla kun lähti liikenteeseen niin kierrolukumittari toimi taas normaalisti, kokeilin sammuttaa auton ja uudelleen startatessa se ei toiminut aluksi mutta hetken päästä rupesi taas moottorin kierrokset näkymään. Mistä kannattaa seuraavaksi lähteä vikaa etsimään, piirilevy irti ja tsekata ettei ole kylmäjuotoksia? yms?
Leave a comment:
-
-
Vanha tapa on laittaa naftaa muutama litra moottoriin ja pyörittää startilla "öljyn"paineet koneeseen. Näin menee varmasti joka kanavaan. Tarpeeksi kun on antanut liota, niin naftat pois ja öljyä koneeseen. Ja tietysti vaihtaa öljyt vielä kun on hetken käynyt.
E: Vasta nyt huomasin, ettei kone ollutkaan autossa kiinni. Ei taida ainakaan startilla pyöritys sitten onnistua.Last edited by Slant 6; 30-10-2013, 16:09.
Leave a comment:
-
-
Kaaja pata täyteen polttoöljyä. Ja siis täyteen. Anna liota useampi päivä.
Leave a comment:
-
-
M60B40 270tkm
Entiset omistajat ei ole varmaan kuulleet että öljyjä pitää vaihtaa. Kone ihan helvetin paskainen sisältä paskaa voi sormin rapsuttaa kilotolkulla. Venakopat ja öljypohja ainakin puretaan niin miten kannattaa puhditaa ettei paskaa jää sisälle tai tuki kanavia? Naftalla? Kone tosiaan moottoripukilla eikä autossa.
Toinen kysymys mistä kannattaa hommata tiivisteeitä koneeseen edullisemmin ja mahd pultit jos tarkistan laakerit? Kannattaako öljypumpun pultit uusia ja laittaa vaikka kierrelukitetta?
Ja vielä yksi. Onko alkuperäinen lastu?
Leave a comment:
-
-
Ei siinä mitään erikoista ole jos viitsii lukea ohjekirjan...
Nyt Peto2:n viestistä ymmärsin, kiitos!
Leave a comment:
-
-
Originally posted by peto2 View Poston siinä tihkunopeudellekin säätö.. sen asettaminen vaan on hiukka erikoinen...
käytä pyyhkijöitä tihkuasennossa jotta pyyhkäsee kerran, sitten odotellaan että tarvii taas pyyhiä jollon viiksi takasin tihkuasentoon. Tihkunopeus pitäisi olla asetettu.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by peto2 View Poston siinä tihkunopeudellekin säätö.. sen asettaminen vaan on hiukka erikoinen...
käytä pyyhkijöitä tihkuasennossa jotta pyyhkäsee kerran, sitten odotellaan että tarvii taas pyyhiä jollon viiksi takasin tihkuasentoon. Tihkunopeus pitäisi olla asetettu.
Leave a comment:
-
-
on siinä tihkunopeudellekin säätö.. sen asettaminen vaan on hiukka erikoinen...
käytä pyyhkijöitä tihkuasennossa jotta pyyhkäsee kerran, sitten odotellaan että tarvii taas pyyhiä jollon viiksi takasin tihkuasentoon. Tihkunopeus pitäisi olla asetettu.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Slant 6 View PostIhan vaan mielenkiinnosta, onko e34:sessa säädettävää tihkunopeutta pyyhkimissä? Jos on niin miten toiminee?
Leave a comment:
-
-
Ihan vaan mielenkiinnosta, onko e34:sessa säädettävää tihkunopeutta pyyhkimissä? Jos on niin miten toiminee?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by 426Hemi View Post-91 valmistettu 535, sähkökaasu, kaasuläppä ei aukea kuin ihan pikkuisen. Lisäksi virrat päällä kaasuläpän se moottori surisee/ulisee yms.
Onko siis rikki? Virrat pois päältä läppä liikkuu käsin ihan auki asentoon, virrat päällä ei liiku käsin mihinkään.
Cruisekaan ei toimi.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by valkoinenkupla View PostApukuskin puolelta on käsinoja irronnut ja pitää ärsyttävää ääntä. Irrotin ruuvit käsinojan päästä ja oven kahvasta. Tuo käsinoja on keskeltä vielä jollain klipillä kiinni, joten millähän sen saisi irti? En arvaa suin päin vääntää..
Leave a comment:
-
Leave a comment: