Sama täällä.
Napin keskeltä ylös painamalla takaosa aukeaa, taakse liu`uttamalla luukku liikkuu taakse katon sisälle, ja eteenpäin painamalla luukku sulkeutuu kummastakin asennosta.
Luukun liike lakkaa kun se on kiinni, napin voi pitää painettuna eteenpäin.
Oletettavasti vika on itse kytkimessä.
Kytkimen irroittamiseksi tulee etumatkustajien sisävalo irroittaa, lähtee vasemmasta reunasta varovasti kammeten, liitin irti, ja tämänjälkeen se pieni erillinen verhous irtoaa, jossa kattoluukun kytkin on kiinni.
Kytkimen purku on helppoa, muutama erittäin pieni tasapäinen ruuvimeisseli muovisten kynsien väliin, ja pohja irtoaa.
Kytkin on rakenteeltaan melko yksinkertainen.
Samalla voi vaihtaa kytkimeen polttimon, mikäli vanha on palanut.
E34 Kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mulla menee ainaki kiinni nappia eteenpäin painamalla, olkoot sitten kokonaan auki tai tuuletusasennossa.
Leave a comment:
-
-
Moro! Onkos tämmönen kattoluukun toimiminen ihan normaalia? Eli luukku menee normaalisti tuuletus asentoon, kun painaa napin keskeltä, mutta sama tapahtuu myös kun työntää napista eteenpäinJa jos luukku kokonaan auki ja sen laittaa kiinni niin luukku menee kiinni ja nostaa sen jälkeen itsestään luukun tuuletusasentoon. Ei muuten haittaa itteeni yhtään, mutta ei voi koskaan olla varma onko luukku kunnolla kiinni, kun pitää ite nappia painella suuntaan ja toiseen
Leave a comment:
-
-
Joo sama ongelma tolla oli joten huomenna kai pitää metsästää rele jostain.
Leave a comment:
-
-
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Rhodry View PostNoista vilkuista sen verran, oikealle palaa vilkku koko ajan, vasemmalle väläyttää kerran ja sit loppuu. Onks se vika nyt sitte viiksessä, releessä vai onks siellä oikosulku?
Käytetyn viiksen mie siihen ostin, mutta siinä on se yks liitin erilainen eli ei olekkaan sopiva. Tästä viiksestä vaihoin kuitenkin releen sinne mutta silti ei toimi.
Niin ja vaikka viiksen ottaa kokonaan irti niin edelleen palaa oikealle vilkut.
Leave a comment:
-
-
Noista vilkuista sen verran, oikealle palaa vilkku koko ajan, vasemmalle väläyttää kerran ja sit loppuu. Onks se vika nyt sitte viiksessä, releessä vai onks siellä oikosulku?
Käytetyn viiksen mie siihen ostin, mutta siinä on se yks liitin erilainen eli ei olekkaan sopiva. Tästä viiksestä vaihoin kuitenkin releen sinne mutta silti ei toimi.
Niin ja vaikka viiksen ottaa kokonaan irti niin edelleen palaa oikealle vilkut.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by -Sipe- View PostTietääkö kukaan tarkkaa eroa s38:n ja m30:n lohkojen välillä?
Itsellä s38b36 joka kiinnileiponut, 6.pytty entinen.
Tallilla on m30b30 lohko ylimääräisenä, ajattelin että siihen porais b36 porauksen ja tekis sen öljylähdön (?) joka puuttuu.
Joku oikeasti asiasta tietävä, voitko laittaa vaikka privaa.. Olisi suuri apu.
Ostitko sen halvan viininpunaisen, joka oli taannoin nettiautossa käyntivikaisena myynnissä? FEU-XXX.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tuppiman View Post
Mites vaihdevälin lyhennin asennetaan ja onko tosiaan isokin hyöty? Väsyneillä silmillä löytäny guuglella mitään.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Tuppiman View Post
Mites vaihdevälin lyhennin asennetaan ja onko tosiaan isokin hyöty? Väsyneillä silmillä löytäny guuglella mitään.
Ei ole erikseen sellaista osaa, kuin vaihdevälin lyhennin näihin. Jos haluat lyhytliikkeisemmän vaihdekepin, valitset jostain muusta bmw-mallista sellaisen, jossa on pienempi vipusuhde (ts pallonivelen, ja sen alapään silmukan välillä on pidempi varsi). Ainakin z3:n keppejä ovat käyttäneet, mutta searchilla löytyy varmasti enempi tarinaa.
Leave a comment:
-
-
Lähteekös tosiaan tuo hattuhylly noin helposti irti, kuin täällä väitetään? Karvalakkihyllyn tilalle vaihtaisin verhollisen.
Entäs onko mitään fiksua tapaa vaimentaa tai tiivistää tuota hattuhyllyä, kun resonoi niin perkeleesti? Hyllyn vaihdon yhteydessä ehkä voisi tehdä asialle jotain.
Mites vaihdevälin lyhennin asennetaan ja onko tosiaan isokin hyöty? Väsyneillä silmillä löytäny guuglella mitään.
Leave a comment:
-
-
oisko lämpöanturi vikaa kun kylmänä käynnistäessä muutaman kerran hörähtelee ennenku jää käyntiin ja lämpösenä joutuu sahaa pitkään...vai kampiakselin asennontunnistin..muuten pelaa hyvin kun käynnistyy
Leave a comment:
-
-
Originally posted by addee View PostKierroslukumittari ei ainakaan näytä oikein, jos laitat kasikoneen mittariston autoon jossa on kutoskone
Mittaristojahan on E34:ssa useampaa mallia.
Ihan karvalakki malli jossa on kilometrit analogisesti.
Sitten digimittarilla olevaa ilman cc:tä (en ole 100% varma)
Vanhempaa digimittarilla ja cc:llä olevaa
ja Uudempaa digimittarilla ja cc:llä olevaa.
Uudemman ja vanhemman mallin koodiplugit ei käy toisiinsa, mutta käy muuten toistensa tilalle.
Vanhemmissa mittaristoissa kilometrit pysähtyy vähän ennen 300tkm tai tasan 300000, uudemmissa ei ole tätä ongelmaa.
Leave a comment:
-
Leave a comment: