memebuy23buy

E34 Kysymyksiä ja vastauksia IV

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • -Sipe-
    replied
    Tietääkö kukaan tarkkaa eroa s38:n ja m30:n lohkojen välillä?

    Itsellä s38b36 joka kiinnileiponut, 6.pytty entinen.

    Tallilla on m30b30 lohko ylimääräisenä, ajattelin että siihen porais b36 porauksen ja tekis sen öljylähdön (?) joka puuttuu.

    Joku oikeasti asiasta tietävä, voitko laittaa vaikka privaa.. Olisi suuri apu.
    Last edited by -Sipe-; 19-11-2013, 21:13.

    Leave a comment:


  • addee
    replied
    Kierroslukumittari ei ainakaan näytä oikein, jos laitat kasikoneen mittariston autoon jossa on kutoskone

    Leave a comment:


  • Mbi
    replied
    Itsellä hajosi mittaristo omasta 525 bemmistä. Nyt kun tässä näitä kondensaattoreita olen vaihdellut, niin tulin mietineeksi että käykö tähän 525seen myös 535 tai 540mittaristo? Vai pitääkö mittariston olla just samanvuosimallin samanlaisesta autosta?

    Leave a comment:


  • peto2
    replied
    Originally posted by mehtojarvi View Post
    ok,oisko sitä merkkien välin tilavuutta tiedossa,vai olisko se sen 1l niinku moottoreissa yleensä:think
    Jos kyseessä 4hp22, todennäköisesti kerta mittatikku.. niin 0,3l tai 0,5l ei pysty muistamaan varmaksi :think

    Leave a comment:


  • Jarsse
    replied
    ok,oisko sitä merkkien välin tilavuutta tiedossa,vai olisko se sen 1l niinku moottoreissa yleensä:think

    Leave a comment:


  • makkis
    replied
    Originally posted by mehtojarvi View Post
    paljon on automaattilootan tarkistus tikun min ja max väli 525ia,ei löytyn käyttöohjekirjasta muuta kun että kokonaismäärä 3 litraa
    Mä kyllä veikkaan että sinne menee paljon enempi öljyä kuin 3l, voi olla että pelkkään öljypohjaan menee se 3l ja kokonaismäärä olisi sen 6-10l

    Leave a comment:


  • Jarsse
    replied
    paljon on automaattilootan tarkistus tikun min ja max väli 525ia,ei löytyn käyttöohjekirjasta muuta kun että kokonaismäärä 3 litraa

    Leave a comment:


  • jönsse22
    replied
    Tällänen kysymys olisi kun pitäs saada vaihdettua nokka-akseli tuollaiseen m20b20 kanteen niin pitäisikö sen tulla kuinka helposti pois sieltä. Tuntu vaan tuossa omassa ettei liiku sitten ei millään.

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by Hege_ View Post
    Johtosarja korjattu, ei vaikutusta... Edelleen kun painaa kaukkarista lukkoon ni aukee, mut toisellä jää lukkoon?
    Joku lukkomoottori jumittaa?

    Katsoppas laskevatko napit samaa tahtia kun koitat laittaa lukkoon?

    Leave a comment:


  • Hege_
    replied
    Originally posted by Haju69 View Post
    Takakontinluukun johtosarjassa johtoja poikki.
    Johtosarja korjattu, ei vaikutusta... Edelleen kun painaa kaukkarista lukkoon ni aukee, mut toisellä jää lukkoon?

    Leave a comment:


  • EemilH
    replied
    Soittimen vaihdon yhteydessä hävitin mittariston ja lämmönsäätöpaneelin taustavalot hävisi. Sulakkeet konehuoneessa tuntuis olevan ok. Parkit toimii. Missä noitten sulake mahtaa olla tai mikä vikana?

    Leave a comment:


  • Bmw Master
    replied
    Originally posted by mehtojarvi View Post
    mistäs se johtuu kun 525ia painaa kickdownin pohjaan niin eka nostaa kierroksia ja huutaa ns tyhjää ennenku loksahtaa vaihe sisään...aikas ilkeen kolauksen pitää.
    Liian vähän öljyä. Jos jarruttaa risteykseen ja heti painaa kaasua onko kuin vapaalla hetkenaikaa?

    Leave a comment:


  • Jarsse
    replied
    mistäs se johtuu kun 525ia painaa kickdownin pohjaan niin eka nostaa kierroksia ja huutaa ns tyhjää ennenku loksahtaa vaihe sisään...aikas ilkeen kolauksen pitää.

    Leave a comment:


  • poke
    replied
    Originally posted by peto2 View Post


    Jos lukko niin jumissa ettei öljylläkään käänny avain tarpeeksi niin startin b+ napaan pystynee antamaan apuvirtaa.. jos oikein muistan niin noissa neloskoneisissa taitaa olla tilaa konehuoneessa runsaasti.
    avain kääntyi kyllä lukossa hyvin ja ihan laidastta toisen muttei auennut. no tunkkasin sittebn keulan ylös ja apuvirtaa startille ja maihin. sit aukes.
    kiitos pikaisista neuvoista.

    Leave a comment:


  • Haju69
    replied
    Originally posted by Juzbe View Post
    Hommasin tuollaisen ison ajotietokoneen,liittimeen tulee isomäärä johtoja eli sen puoleen ok,takapenkin alle tein hyppylangan ja sain virrat ajotietokoneelle mutta näytössä vaan PPPP,eli virhettä pukkaa. Vaatiiko siis tuon ajotietokoneellisen mittariston jossa on tämä koodiblugi valmiina,en ole vielä kerinnyt ottaa mittaristoa pois joten jos joku tietää/muistaa tuleeko valmiudet sinne. Ilmeisesti nämä mittaristot sopii keskenään jos/kun nämä liittimet löytyy? E30:sissä ainakin on ajotietokoneen liitin valmiina,muistelisin näin.
    Katso E34 FAQ http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=144087
    Last edited by Haju69; 13-11-2013, 05:03.

    Leave a comment:

Working...
X