Help! Mistä alkaa purkaa ongelmaa autosta katoaa kaasu totaalisesti. Aluksi oli että kylmänä joskus kiihtyi kuin maan matonen. Nyt tekee sen ihan milloin sattuu. Kaasupoljin katoaa olemasta tavallaa. Auto pysyy käynnissä ja hetken päästä alkaa ottaa taas kierroksia ja kiihtyy ihan normaalisti. Auto on 525tds vm95 tekniikka ja -92 kone.
E34 Kysymyksiä ja vastauksia IV
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by karoliina View PostHelp! Mistä alkaa purkaa ongelmaa autosta katoaa kaasu totaalisesti. Aluksi oli että kylmänä joskus kiihtyi kuin maan matonen. Nyt tekee sen ihan milloin sattuu. Kaasupoljin katoaa olemasta tavallaa. Auto pysyy käynnissä ja hetken päästä alkaa ottaa taas kierroksia ja kiihtyy ihan normaalisti. Auto on 525tds vm95 tekniikka ja -92 kone.
saattoi toimia pitkäänkin mut välillä vittuili jatkuvasti.Forssalainen housutpoiskänni official fan klubben
e39 ///M5 ZzZ
e34 ///M5 Facelift Touring ZzZ
F11 530da M-Sport
Hurley-Durley x2
Koliseva connection
Itä-helsingin koiraverkko connection
Comment
-
-
Originally posted by Geijjo View Postkokeileppa irrottamalla ilmamäärämittarin johto,e36 326 tdsa harrasti samaa ja vika oli ilmamäärämittarissa.
saattoi toimia pitkäänkin mut välillä vittuili jatkuvasti.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Kukaan asennellut 525tds:ään (vm 95) isoa OBC:ta? Tiedustelin Kokkolan kust-carilta tuota koodiplugia niin suolaiset 157€ ja olisi vaatinut 42-numeroisen koodinki vielä jostain? Vinkkejä saa antaa mistä mahdollisesti tuon saa halvemmalla, ja mikä on tuo vaadittava koodi?
Vanhempiin on toki halvempi ja menee ilman mitään koodeja tilaus.E39 530da Touring M-Sport -03
ex. E34 525tds -95
Comment
-
-
Originally posted by Sakkeri View Posthttp://motonet.fi/fi/tuote/590007/BM...oljy-vihrea-1l
Löytyy Oulussa myös Puuilosta ainakin, eli ei mitään äärimmäisen spesiaalia.
Kai sinne voisi laittaa s6161, mutta miten tuon järjestälmän saa huuhdeltua iskareita myöten?
Comment
-
-
Mutta miksi google väittää tuota 81 22 9 407 549-öljyä juurikin CHF 7.1? :think
Joo, rahastusta. Monella eri numerolla samaa ainetta: http://www.pentosin.net/pressrelease..._CHF7-1_V2.pdfLast edited by Sakkeri; 11-01-2014, 23:40.1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
Comment
-
-
Originally posted by Sakkeri View PostMutta miksi google väittää tuota 81 22 9 407 549-öljyä juurikin CHF 7.1? :think
Joo, rahastusta. Monella eri numerolla samaa ainetta: http://www.pentosin.net/pressrelease..._CHF7-1_V2.pdf
Comment
-
-
Itselläni pitää E34 pientä rahinaa joka kuuluu häiritsevästi kun ottaa musiikin pois ja ei paina sitä kaasua kamalasti. Ääni kuulostaisi tulevan vaihdelaatikosta. Onko kellään tarkkaa tietoa mikä ton voisi aiheuttaa? Alko vaan yhtäkkiä.E34 M5 3.8 Nurburgring Edition
ex. E38 740iA (95)
ex. E34 535i (91)
ex. E34 530i Touring (94)
ex. E46 320i (01)
ex. E30 325i (90)
ex. E32 730i (92)
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostKai m6162 sinne voi laittaa, onhan se mineraali pohjaista kuten chf7.
Ja jos M6162 korvaa 81 22 9 407 549-öljyn, niin eikö se silloin korvaa myös 81 22 1 468 879-öljyn?
CHF 11S ja CHF 7.1 kun sekoittaa, ne ilmeisesti puuroutuvat.1-7-5-11-3-9-6-12-2-8-4-10
Comment
-
-
Originally posted by Sakkeri View PostEikös tuossa linkittämässäni Pentosinin PDF:ssä kerrota, että 81 22 9 407 549 ja 81 22 1 468 879 ovat samaa ainetta?
Ja jos M6162 korvaa 81 22 9 407 549-öljyn, niin eikö se silloin korvaa myös 81 22 1 468 879-öljyn?
CHF 11S ja CHF 7.1 kun sekoittaa, ne ilmeisesti puuroutuvat.
Pitää ottaa hieman öljyä säiliöstä ja sekoittaa erillisessä purkissa M6162 kanssa. Lämmitellä ja ravistella yms...
Comment
-
-
Kysellääs täältäkin mielipidettä.
Ongelmanahan on se että autoni nykii ja polttaa putkessa kiihdyttäessä, sekä tehot loppuvat 4000rpm jonka jälkeen kierrokset eivät tahdo nousta millään, kiertää paikaltaan aivan hyvin mutta ajossa ei taas oikein mitenkään yli 4000. Välillä nykii alemmillakin kierroksilla niin paljon että hermot tahtovat mennä.
Tyhjäkäyntiä käy aivan hyvin.
Autohan on seissyt edellisen omistajalla 2 vuotta. Ja tulpat tähän on vaihdettu mutta ei ollut asiaan auttanut.
Moottorinahan on se m50b25 ja vuosimalliltaan 92 tehtaalta tullut?
Mitkäs aiheuttavat tälläisiä oireta? Sytytyspuolat? Tunnistimet?:thinkNykyinen:
Bmw 525, 93
Ex e30 x1
Ex e36 x4
Ex e34 x2
Ex e46 x1
Ex e38 x1
Inpa löytyy joten vikakoodinluku ja nollaus onnistuu Mikkelin alueella
Comment
-
-
Originally posted by Mbi View PostKysellääs täältäkin mielipidettä.
Ongelmanahan on se että autoni nykii ja polttaa putkessa kiihdyttäessä, sekä tehot loppuvat 4000rpm jonka jälkeen kierrokset eivät tahdo nousta millään, kiertää paikaltaan aivan hyvin mutta ajossa ei taas oikein mitenkään yli 4000. Välillä nykii alemmillakin kierroksilla niin paljon että hermot tahtovat mennä.
Tyhjäkäyntiä käy aivan hyvin.
Autohan on seissyt edellisen omistajalla 2 vuotta. Ja tulpat tähän on vaihdettu mutta ei ollut asiaan auttanut.
Moottorinahan on se m50b25 ja vuosimalliltaan 92 tehtaalta tullut?
Mitkäs aiheuttavat tälläisiä oireta? Sytytyspuolat? Tunnistimet?:think
Ford Mondeo Mk3 STW
VW E-Golf 2015
BMW 325i Cabriolet -87, pitkän ajan harrastus/sijoitus
Comment
-
Comment