Ja käynnistysongelmat oli lämpimällä koneella, kylmänä on käynnistyny aina ku palmun alta.
Tämä nyt on vain villi veikkaus täältä internetin takaa että kannentiiviste paskana. Työntää 6-sylinteriin nesteet. Toivottavasti olen väärässä.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Sitä mie vähän pelkäsinkin Uskaltaakohan tolla kotiin ajaa tammikuussa, en oikein täällä pysty alkaa sitä korjaamaan
En kyllä itse ajaisi metriäkään jos arvio osuisi oikeaan.
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Takapuskurista oikea sivun kiinnikkeet paskana ja "roikkuu" reikärautapatentin varassa, itse puskuri on kuitenkin ehjä. Mitä kaikkea pitää hommata että saan sen taas oikein paikalleen.
Penari menossa peltikorjaukseen(bensatankin luukun alapuolelta läpimätä, ovien alareunat jne.) tulevalla viikolla, tahtosin saada sitte maalauksen yhteydessä sen roikkuvan puskurin korjattua myös.
Kyseessä on siis 525ix, 93 vuosimalli ja porrasperä.
Last edited by naikou; 06-12-2013, 17:03.
Reason: auto tiedot
En ole schmiedmannilta ostanut mutta eiköhän siinä lie tarvittavat. Yläpääntiivistesarja siis ja kannen pultit tarviit ainakin.
Samalla vaivalla sitten nokka-akseli,keinuvivut,keinuvipuakselit yms pientä jos on kulumisen merkkejä... kerralla kunnolla.
En ole schmiedmannilta ostanut mutta eiköhän siinä lie tarvittavat. Yläpääntiivistesarja siis ja kannen pultit tarviit ainakin.
Samalla vaivalla sitten nokka-akseli,keinuvivut,keinuvipuakselit yms pientä jos on kulumisen merkkejä... kerralla kunnolla.
Tollasia mie just mietin että samalla vaihtaa kaikki mitä siellä on vaihdettavaa. Rahaahan siihen menee perkeleesti mutta kai nää työharjottelurahat voi sitte tuohonki käyttää
Tollasia mie just mietin että samalla vaihtaa kaikki mitä siellä on vaihdettavaa. Rahaahan siihen menee perkeleesti mutta kai nää työharjottelurahat voi sitte tuohonki käyttää
Marko84 nimimerkillä saattais olla myynnissä uutta vastaava nokka tuohon, näin luulisin, kun kaveri ainakin on meinannut vaihdella jyrkempään malliin.
Sellasta ongelmaa tuli talviauton kanssa että puhallin ei enää puhalla. Toimi aikaisemmin vain 4asetuksella ja nyt sitten yhtäkkiä hiljeni kokonaan. Mistä voisi vikaa ruveta etsimään? Auto 520i vm 89 jos se auttaa. Ei ole oikeen itsellä kokemusta tästä kopasta suuremmin..
Toyota Auris 07 1,4L VVT-i
EX BMW E34 524Tds Touring "Nokileka"
EX BMW E36 M3 Coupe -Avusblau metallic-
EX BMW E36 316i sedan vm 93 -Brilliantrot-
EX BMW E36 328i sedan vm 95 -Cordobarot metallic-
EX BMW E30 318i vm 88
EX BMW E34 520i vm 89
EX BMW E36 316i vm 91
EX BMW E36 320i coupe vm 92
EX BMW E34 525i M50 vm 91
EX BMW E30 320i coupe vm 87
EX Opel Kadett E 1.8 vm 85.
Sellasta ongelmaa tuli talviauton kanssa että puhallin ei enää puhalla. Toimi aikaisemmin vain 4asetuksella ja nyt sitten yhtäkkiä hiljeni kokonaan. Mistä voisi vikaa ruveta etsimään? Auto 520i vm 89 jos se auttaa. Ei ole oikeen itsellä kokemusta tästä kopasta suuremmin..
Uskoisin että söörtsillä vastaus löytyy. Kysymys on rikkoutuneesta esivastuksesta tai miekasta. (silloin kun vain 4 toimii) ja nyt kun kokonaan pimeä, niin hiilet, johdot, katkaisija.
Valaiskaas nyt mua vähän. Mie oon eläny siinä uskossa että tuo on M30B34. Soitin tuossa yhelle tutulle kannen osista ja se sano että E34 on yleensä M30B35. Kumpi se nyt sitte on?
Ja se halus moottorin koodin joka on startin yläpuolella, missä tuossa on startti, eli mistä sieltä mie löydän sen koodin?
Valaiskaas nyt mua vähän. Mie oon eläny siinä uskossa että tuo on M30B34. Soitin tuossa yhelle tutulle kannen osista ja se sano että E34 on yleensä M30B35. Kumpi se nyt sitte on?
Ja se halus moottorin koodin joka on startin yläpuolella, missä tuossa on startti, eli mistä sieltä mie löydän sen koodin?
Wikipedia:
535i:
Despite the 535i designation and '3.5' casting on the intake manifold, the M30 engine found in the E34 535i was actually 3430cc (3.4 liters).
535i Sport & 525i Sport (UK)
The E34 535i Sport was introduced to the UK market as an 1989 model. Production of the 535i Sport and the iconic M30B35 engine ended in 1993 to be succeeded by the 525i Sport powered by the modern M50B25 24-valve engine.
Comment