Mittariston näytöltä vai OBC:n näytöltä ei vaihdu?
mittariston. Sais noi herjaukset järkevämmiks Kyllä tää on ihanaa olla Bermaristi taas!! melkein 4 vuotta ilman ongelmia toisella merkillä,mutta onko se enää autoilua
mittariston. Sais noi herjaukset järkevämmiks Kyllä tää on ihanaa olla Bermaristi taas!! melkein 4 vuotta ilman ongelmia toisella merkillä,mutta onko se enää autoilua
Pemarin ajotietokoneen kielenvaihto
1. Hold the 1000 and 10 keys simultaneously
2. Press the 1 button until the display shows Funktion: 01
3. Press the Set/Res button.
4. The display will now show Sprache
En ole tutkinut mikä noista menee kun se valo lakkaa syttymästä. Periaatteessa se voi olla vaikka vain johto poikki laturin sisältä:think
Oletko mitannut että lataako se ollenkaan?
Juuri sain auton ajettua toisella akulla talliin. Ei lataa ollenkaan, tai ainakaan akulle asti ei latausta tule. Tutkin kohta tarkemmin.
mittariston. Sais noi herjaukset järkevämmiks Kyllä tää on ihanaa olla Bermaristi taas!! melkein 4 vuotta ilman ongelmia toisella merkillä,mutta onko se enää autoilua
Paina sitä oikeanpuoleista tattia mittaristossa pitkään pohjassa kun virrat olikohan 1 asennossa.. Niin monta kertaa kunnes haluttu kieli.
LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E32 Diamantscwharz 750iL '94 E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10 Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Paina sitä oikeanpuoleista tattia mittaristossa pitkään pohjassa kun virrat olikohan 1 asennossa.. Niin monta kertaa kunnes haluttu kieli.
Kokeiltu 1- ja 2 asennossa. tehty youtuben ohjeiden mukaan ja kaikkia variaatioita Pitää viedä Batmobile Morkaille kylään. Nyt alko herjaan jarrunesteen vähyydestä vaikka just täytin säiliön.(vai olisko kelin vaihtelut pistänyt vettä sekaan)
Pemarin ajotietokoneen kielenvaihto
1. Hold the 1000 and 10 keys simultaneously
2. Press the 1 button until the display shows Funktion: 01
3. Press the Set/Res button.
4. The display will now show Sprache
tällä vaihtu oma.
tota täytyy kokeilla varmaankin vielä,kun on pimeää . Polttimo hehkuu mukavan himmeenä. Pitäis varmaan vaihtaa se poltin nyt kun alkaa tarkeneen
Kuskin puolen lyhkästen lasi otti ja halkes, olikos se niin että näihin boschin umpioihin pelkän lasin vaihtaessa pitää sulatella vanha lasi irti ja liimata uusi tilalle? Ja uuden umpionhan taitaa saada melkein samaan rahaan... Ja uudella umpiolla luulis valotehon paranevan kun on nuo xenonitkin?:think
Kuskin puolen lyhkästen lasi otti ja halkes, olikos se niin että näihin boschin umpioihin pelkän lasin vaihtaessa pitää sulatella vanha lasi irti ja liimata uusi tilalle? Ja uuden umpionhan taitaa saada melkein samaan rahaan... Ja uudella umpiolla luulis valotehon paranevan kun on nuo xenonitkin?:think
Jep, ja nuo Depot on E34:ssa hintaansa nähden erittäin hyviä. Joskus harvoin on joutunut yksittäiseen umpioon pyöräyttään tiivistesilikoonia lisää, jottei kerää kosteutta. Noita on kuitenki tullu pyöriteltyä useampi sarja käytössä.
Kokeiltu 1- ja 2 asennossa. tehty youtuben ohjeiden mukaan ja kaikkia variaatioita Pitää viedä Batmobile Morkaille kylään. Nyt alko herjaan jarrunesteen vähyydestä vaikka just täytin säiliön.(vai olisko kelin vaihtelut pistänyt vettä sekaan)
Eiköhän sulla ole vika siinä mittariston napissa
Eli ennenkuin purkaat mittaristoa, paina nappia pohjaan ja pyörittele samalla siten että voisi olla mahdollista että sillä tavalla se putsaisi hapettuneet kosketuspinnat puhtaiksi, jos tämä ei auta niin purkaa mittaristo ja rapsuta vaikka rukarilla ne pinnat puhtaaksi ja sen jälkeen kokeilet ohjeilla vaihtaa kielen
Range Rover Sport -14, E87 116i -10, E36 335d -97 Touring, E46 328Ci -99, E60 525i -04, E61 525d -04, E36 325i -93 Sedan, Volvo B10M -97
Tehonlisäykset (CdiTuikku) sekä Renkaat ja Rengastyöt
Virallinen Xhp jälleenmyyjä
Pitää koittaa tuota vielä.Just koittelin taas obc:n ja mittariston kautta. Ei apuja. Jarrunesteet oli vähissä ja herjat loppu,kun täytti säiliön,mutta vuotaa jostain,kun tyhjeni aikas nopeeta(parissa viikossa)
Pemarin ajotietokoneen kielenvaihto
1. Hold the 1000 and 10 keys simultaneously
2. Press the 1 button until the display shows Funktion: 01
3. Press the Set/Res button.
4. The display will now show Sprache
tällä vaihtu oma.
Mullakaan ei mene salavalikkoon. Ilmeisesti testerillä lukittu.
Eiköhän sulla ole vika siinä mittariston napissa
Eli ennenkuin purkaat mittaristoa, paina nappia pohjaan ja pyörittele samalla siten että voisi olla mahdollista että sillä tavalla se putsaisi hapettuneet kosketuspinnat puhtaiksi, jos tämä ei auta niin purkaa mittaristo ja rapsuta vaikka rukarilla ne pinnat puhtaaksi ja sen jälkeen kokeilet ohjeilla vaihtaa kielen
Itsellä ollut 3:ssa E34:ssa ko vika. Olen opetellut lukemaan saksaa vikailmoitusten osalta.. Touringiin oli pakko vaihtaa saksa kieleksi kun nuo englannin kieliset ilmoitukset näytti jotenki sopimattomilta
Pitää koittaa tuota vielä.Just koittelin taas obc:n ja mittariston kautta. Ei apuja. Jarrunesteet oli vähissä ja herjat loppu,kun täytti säiliön,mutta vuotaa jostain,kun tyhjeni aikas nopeeta(parissa viikossa)
Mullakaan ei mene salavalikkoon. Ilmeisesti testerillä lukittu.
Kyllähän sen lukituksen auki saa
" OBC:n avaaminen ja lukitseminen
Avataksesi OBC:n paina ensiksi Date nappia ja laske yhteen kuukausi ja päivämäärä. Eli, jos päiväys näytetään ”0704″, yhteenlaskun summa on siis (7+4) ”11″.
Mene testiin 19 painamalla yhtäaikaisesti 1000 ja 10 nappia. Sen jälkeen valitse testin numero (19) käyttämällä nappeja 10 ja 1.·
Mikäli näytössä on sana ”LOCK”, suorita yllä neuvottu yhteenlasku ja paina S/R.
Jos suoritat testin 19 uudelleen näytössä lukee nyt ”FREI”, tarkoittaen, että OBC on avattu."
Itsellä ollut 3:ssa E34:ssa ko vika. Olen opetellut lukemaan saksaa vikailmoitusten osalta.. Touringiin oli pakko vaihtaa saksa kieleksi kun nuo englannin kieliset ilmoitukset näytti jotenki sopimattomilta
Kyllähän sen lukituksen auki saa
" OBC:n avaaminen ja lukitseminen
Avataksesi OBC:n paina ensiksi Date nappia ja laske yhteen kuukausi ja päivämäärä. Eli, jos päiväys näytetään ”0704″, yhteenlaskun summa on siis (7+4) ”11″.
Mene testiin 19 painamalla yhtäaikaisesti 1000 ja 10 nappia. Sen jälkeen valitse testin numero (19) käyttämällä nappeja 10 ja 1.·
Mikäli näytössä on sana ”LOCK”, suorita yllä neuvottu yhteenlasku ja paina S/R.
Jos suoritat testin 19 uudelleen näytössä lukee nyt ”FREI”, tarkoittaen, että OBC on avattu." http://www.bmwnet.fi/bmw-e34-obc-koodit/
1000 ja 10 napin painaminen ei vaikuta mitään, eli on lukittu jotenkin muuten kuin tuolta valikosta.
Pitää koittaa tuota vielä.Just koittelin taas obc:n ja mittariston kautta. Ei apuja. Jarrunesteet oli vähissä ja herjat loppu,kun täytti säiliön,mutta vuotaa jostain,kun tyhjeni aikas nopeeta(parissa viikossa)
Vuotaa jostain aika paljon siis.
Parempi korjata nyt kuin sitten kun jarrut on poissa kokonaan.
Comment