Announcement

Collapse
No announcement yet.

Mst-Wiesmann "523"

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 528-Mst
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2014
    • 323
    • suomi

    Originally posted by Pretoriaani View Post
    Ei. Pidä. Paikkaansa.
    Mahdollista.Anteeksi nyt vaan siitäkin että minua on kusetettu.

    Comment

    • suppari
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2006
      • 4049
      • Turku

      Originally posted by 528-Mst View Post
      Entä ne todisteet?Missä ne on?Kuvia mittaustuloksista?Se että joku on joskus pikkupäissään rullamitalla sylinteriä mittaillut ja sitten "muistelee" että niinhän se oli niin onko se silloin faktaa?Ei tuollaset mutuhommat mene läpi....
      Alatko ymmärtää mistä kyse?
      sigpic
      P:0409699000

      JARRULLINEN TEHODYNAMOMETRI,MYÖS X-DRIVET!
      tehonlisäykset/koodaukset/vikakoodit/päivitykset/
      huollot/korjaukset!

      BMW E&F sarjaan.
      Yleisimmät BMW osat myös suoraan hyllystä!
      8HP ajonestonollaukset, käytettyjen moottoriohjaimien käyttöönotto&kaikki muut mahdottomat hommat luonnistuu!
      AJ-Tech ohjelmat penkitettyinä meiltä!

      Comment

      • 528-Mst
        Bimmer Fanatic
        • Oct 2014
        • 323
        • suomi

        Originally posted by bemu2000 View Post
        Ei vittu etkö jo itse ala ymmärtämään mistä on kyse?? Vie nyt se auto sinne penkkiin ennenkö jauhat asiaa yhtään enempää. Sinulta tässä niitä todisteita odotetaan mikä se moottori on!
        Ai joko se kevät tuli?Hassua kun aina ennen on ollut joulu ennen sitä kevättä.
        Eikä mulla oo pienintäkään aikomusta purkaa tuosta konetta siksi että ois kiva tietää mitä se on syönyt.Se on mulla käyttöautona ja käyttöautoa pitää pystyä käyttämään.Yleensä päivittäin.

        Ne dynolaput tulee sitten keväällä kun on kesätossut alla.

        Comment

        • 528-Mst
          Bimmer Fanatic
          • Oct 2014
          • 323
          • suomi

          Originally posted by suppari View Post
          No niinpä.Alkaa jo itseäkin vituttaa tuo kiilaaminen siihen malliin että jotain pitää nakata takasin.En minäkään usko kenenkään puheita tai kirjotuksia jos ei ole kuvaa sylinteriä hoonaavan/poraavan koneen asetuksista.Ja kuvia kampiakselista/kiertokangista sekä matemaattisista oikein lasketuista kaavoista ja kampikulmista.
          Vittu

          Comment

          • peeämwee
            Bimmer Enthusiast
            • Mar 2006
            • 1824
            • I sink hell

            Ootko kattonut koneesta valmistajan antaman nron? Tässä kannattaa enkä nyt yrittää rauhoittua ja miettiä eri vaihtoehtoja. Joku täälläkin oli ostanut Saksasta e28 ALPINAN ja siinä oli kaikki liput ja laput mutta oli silti feikki.

            Asiat ei yhtään parane sillä että jankkaat ja et pysty avaamaan silmiäsi ja kuuntelemaan mitä toiset yrittää sanoa. Toki me kaikki toivotaan että se on aito.
            Mutta ehkä helpointa olisi jos menet sinne penkiin ja lainaat jonkun kesäfillareita?
            Jos se kone nyt kuitenkin tuntuu puuskuttavan ihan hyvin.
            Käyttis 2022 330e xDrive M sport
            Projekti 1987 735i manual It’s a hybrid. It burns gas and oil
            A redline a day keeps the mechanic away / 2020 KTM EXC 250 tpi 6days = 2t 4eva
            http://velkakello.fi/

            Ystävä myy e23,e24,e30,e34,e36 jne. esitteitä/kirjallisuutta
            https://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=405486

            Comment

            • 528-Mst
              Bimmer Fanatic
              • Oct 2014
              • 323
              • suomi

              Originally posted by peltone View Post
              Joku mukava setä tai täti varmasti voi lainata sinulle kesärengas-vanneyhdistelmää että penkkitulos saataisiin

              Kyllä mä ymmärrän että kiinnostaa.Ihan oikeasti ymmärrän kun itteänikin kiinnostaa.Mutta tällä hetkellä on tärkeämpiä asioita elämässä kuin auton dynottaminen.
              Se on tässä tapauksessa niinkuin kohmelo:Se tulee varmasti,mutta minä määrään päivän.

              Comment

              • Juh4
                Moderator
                • Oct 2004
                • 5450
                • Seinäjoki

                Originally posted by 528-Mst View Post
                Piru ku ei puhu saksaa... Jännää on se että nykyäänki ne esittelyautot lähetetään suomesta takas saksaan ja paalataan.Näin sanoi wetterin ex-työntekijä
                Originally posted by nullzwei View Post
                Ei viHnu, nyt riittää
                Anteeksi, mutta siis Suomessa jälleenmyyjän esittelyautot lähetetään Saksaan paalattavaksi?
                -Official member of BTCF-Sauna team-

                Comment

                • T3
                  BTCF Member
                  • Oct 2003
                  • 8530
                  • Karhe

                  Vanha perus E39 523i, joka joskus mällätty ja konekin porsinut. Kolarikorjaus tehty ja alkuperäisen koneen tilalle vaihdettu vakio 2,8? jonka tilavuudesta ei kuitenkaan mitään varmuutta. Turha tuota on mihinkään penkkiin viedä ja huudattaa siellä vanhaa väsynyttä moottoria, kun ei sieltä kuitenkaan mitään ihmeellisiä lukemia ulos tule. Kosahtaa kohta sekin ja taas ollaan vaihtamassa moottoria. Max parin tonnin väsynyt kolmeysi, jossa muutama tingeltangel-merkki ja kauhea älämölö foorumilla.
                  .

                  Erosin ammattiliitosta. Nyt vassarit ei saa enää ryöstettyä mun rahoja

                  Comment

                  • Pazi88
                    Moderator
                    • Jan 2007
                    • 11131
                    • Oulu

                    Originally posted by 528-Mst View Post
                    Entä ne todisteet?Missä ne on?Kuvia mittaustuloksista?Se että joku on joskus pikkupäissään rullamitalla sylinteriä mittaillut ja sitten "muistelee" että niinhän se oli niin onko se silloin faktaa?Ei tuollaset mutuhommat mene läpi....
                    Alatko ymmärtää mistä kyse?
                    Ei kyllä nyt valitettavasti tullu otettua kuvia mittauksista. Mutta tulle koneelle kännykän muistiinpanoista katsottuna männän etäisyys dekkitasosta on AKK:ssa 86mm ja YKK:ssa 2mm, eli isku 84mm. Poraus 84mm, eli 3,14 x 4,2²cm x 8,4cm x 6 = 2791,6 cc eli ~2,8 litraa.

                    523 pakoputken halkasijaa en ulkoa muista, mutta melko jöötiä se on vakionakin. Ainakin 2,5 tuumaa, mutta takuuseen en mene. Lähinnä tuo putkisto juttu siksi, koska tuo näyttää joka ikiseltä yksityiskohdalta orkkis pakoputkelta. Takapöntöllä on jopa tuo värinänvaimennin ja vielä tähän päivään mennessä en ole nähnyt sellaista aftermarket putkistoa, johon olisi laitettu noita BMW orkkis putkissa olevia värinänvaimentimia. Ja noita netin kuvia kun katsoo oikesta MST-wiesmanin tuotoksista, niin ulostuloissa on kaiverrettuna firman logo. Onko tuossa?

                    Instagram, YouTube kanava
                    ms41, ms42, ms43, ms45, mss50, mss52, mss54, edc15, edc17, me7.2 jne. ews poistot ja muut softailut-> priva

                    Comment

                    • 528-Mst
                      Bimmer Fanatic
                      • Oct 2014
                      • 323
                      • suomi

                      Originally posted by peeämwee View Post
                      Ootko kattonut koneesta valmistajan antaman nron? Tässä kannattaa enkä nyt yrittää rauhoittua ja miettiä eri vaihtoehtoja. Joku täälläkin oli ostanut Saksasta e28 ALPINAN ja siinä oli kaikki liput ja laput mutta oli silti feikki.

                      Asiat ei yhtään parane sillä että jankkaat ja et pysty avaamaan silmiäsi ja kuuntelemaan mitä toiset yrittää sanoa. Toki me kaikki toivotaan että se on aito.
                      Mutta ehkä helpointa olisi jos menet sinne penkiin ja lainaat jonkun kesäfillareita?
                      Jos se kone nyt kuitenkin tuntuu puuskuttavan ihan hyvin.
                      Tarkoitatko moottorin sarjanumeroa?En sitä ole tullut katsoneeksi/etsineeksi.En edes tiedä mistä löytyy..Silmät on kyllä auki,toisella vaan näkee vitun huonosti.Ja kai se tässä vaiheessa on jo selvää että se ei ole "aito".Vaan se aito on mällätty ja siitä siirretty palikat eri koriin.Ja ihan satavarmasti suurin osa porukasta toivoo että se on kaikkea muuta kuin alkuperäinen Mst,onhan tuo tullut selväksi jo aikaa sitten.
                      Käyn tässä yön hiljaisuudessa riskeeraamassa kortin ja otan erinäisen määrän aikoja joita voi verrata sitten siihen lehtiartikkeliin.(Jos löytyy sulaa motaria sen verran.)
                      Keväällä penkkiin

                      Comment

                      • conna
                        Bimmer Fanatic
                        • Oct 2005
                        • 324

                        Originally posted by 528-Mst View Post
                        Mitä sytytystulppia te olette käyttäneet m52b28:sissa?
                        Jos tulpat vaihdat/otat irti ni mittaa iskunpituus samalla!
                        %

                        Comment

                        • 528-Mst
                          Bimmer Fanatic
                          • Oct 2014
                          • 323
                          • suomi

                          Originally posted by Pazi88 View Post
                          Ei kyllä nyt valitettavasti tullu otettua kuvia mittauksista. Mutta tulle koneelle kännykän muistiinpanoista katsottuna männän etäisyys dekkitasosta on AKK:ssa 86mm ja YKK:ssa 2mm, eli isku 84mm. Poraus 84mm, eli 3,14 x 4,2²cm x 8,4cm x 6 = 2791,6 cc eli ~2,8 litraa.

                          523 pakoputken halkasijaa en ulkoa muista, mutta melko jöötiä se on vakionakin. Ainakin 2,5 tuumaa, mutta takuuseen en mene. Lähinnä tuo putkisto juttu siksi, koska tuo näyttää joka ikiseltä yksityiskohdalta orkkis pakoputkelta. Takapöntöllä on jopa tuo värinänvaimennin ja vielä tähän päivään mennessä en ole nähnyt sellaista aftermarket putkistoa, johon olisi laitettu noita BMW orkkis putkissa olevia värinänvaimentimia. Ja noita netin kuvia kun katsoo oikesta MST-wiesmanin tuotoksista, niin ulostuloissa on kaiverrettuna firman logo. Onko tuossa?
                          Ei nuo vielä ole mitään todisteita...Tarkoitatko värinänvaimentimella resonaattoria?En ole koskaan niitä ulostuloja kiillottanut mutta epäilen että ei ole kaiverruksia.Se takapönttö on kyllä oikeasti vanha,mutta ehyt.Eikä siitä löydy mitään Bmw:n merkintöjä.

                          Comment

                          • Zetz
                            Bimmer Enthusiast
                            • Aug 2005
                            • 3233
                            • Joensuu

                            plaah
                            puh/txt/whatsapp: 0452673541
                            näillä mennään talvella:
                            e39 523ia arctic silver
                            e87 116i Japanrot
                            ja näillä kesällä:
                            e30 328i *Rot m50b28

                            Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
                            ex: e39 540ia, 2x e39 523i, e34 535i m-tech, e34 518i, e36x2 e34 525i m50. e28 "523i" e21x4 e12x2

                            Comment

                            • 528-Mst
                              Bimmer Fanatic
                              • Oct 2014
                              • 323
                              • suomi

                              Originally posted by conna View Post
                              Jos tulpat vaihdat/otat irti ni mittaa iskunpituus samalla!
                              Consider it done!

                              Comment

                              • Zetz
                                Bimmer Enthusiast
                                • Aug 2005
                                • 3233
                                • Joensuu

                                plaah...
                                puh/txt/whatsapp: 0452673541
                                näillä mennään talvella:
                                e39 523ia arctic silver
                                e87 116i Japanrot
                                ja näillä kesällä:
                                e30 328i *Rot m50b28

                                Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
                                ex: e39 540ia, 2x e39 523i, e34 535i m-tech, e34 518i, e36x2 e34 525i m50. e28 "523i" e21x4 e12x2

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎