E39 kysymyksiä ja vastauksia IX

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • jannnu78
    replied
    polttoaine suodattimen vaihdosta e39 bensa

    Tajusin että huomenna pyhä päivä ja varaosia ei saa mistään , auto työpaikan pajalla levällään .

    pääsin siihen asti että sain polttoaine suodattimen näkyviin , sain pannan pois suodattimen ymäräriltä , nyt suodatin roikkuuu polttoainelinjojen varassa , millä työ olette ottaneet " ehjänä " irti ne pienet letkun pätkät jotka ovat kiristetty klemmareilla . on helkkarin jumissa , metallipihdeillä toki lähtee mutta ei uskolla vetää kun kumiputki rupeaa murtumaan , ja tosiaan huomenna itsenäisyyspäivä eikä uusia letkunpätkiä saa mistään

    saippuahan on hyvä liukaste tiukkojen letkujen kanssa , mutta tässä kohtaa kun siellä kulkee bensa niin ei varmasti järkeä . entä mitenkä irtoaa parhaiten nuo metalliset kiristys siteet ne ovat ilmeisesti alkuperäiset .

    huomenna lähdettävä aamusta laittamaan kaikki takaisin nippuun ja mentävä alkuviikosta hakemaan uusia letkun pätkiä Kl:varaosista ,tai jos joku täällä osaa antaa niksejä sitten vaihdan uuden suodattimen

    Leave a comment:


  • HTK12
    replied
    Originally posted by janihannula View Post
    Tulossa m5 akselisto vetareineen ja peräksi perus e39 perä hitsattuna aluksi. Pulttikoko ei passaa kyllä kun m10 muissa ja m12 m5ssa mutta topiiko vetari muuten tumppiin?
    Kuten sanoin ei sovi. Googlella löytyy tietoa kun etsit M5 perän asentamisesta ei M5:een.

    Leave a comment:


  • _nixu_
    replied
    Ihan ensin katso sulake..

    Leave a comment:


  • PeSe
    replied
    Tänään käynnistyksen jälkeen huomasin, että tuon e39:n mittaristo lakkasi kokonaan toimimasta. Valot, vilkut ym.toimii, mutta kaikki viisarit pohjassa. Myös ajotietokone ja mittarilukema pimeänä.
    Onkohan vaan joku pienempi osa rikki vai kyykkäsikö kerralla koko mittaristo?

    Leave a comment:


  • JJT
    replied
    Onko näissä karvalakkimallin business rds radioissa cd-boksin ohjaus aina vaikka autossa ei sellaista olisikaan?
    Tai saako tuollaiseen radioon mitenkään muuten auxia?

    Leave a comment:


  • TheRipper
    replied
    Kappas...jonkin asteista tutinaa on persuksessa havaittavissa nyt. Pahimmillaan tutina on 50-60km/h vauhdissa sitten taas tasoittuu 100km/h vaudissa tuntuu aavistuksen.

    Onkos nyt kyseessä se kardaanin tukilaakeri vai mikäs se siellä nyt oli se tyyppiongelma? :think

    Pyörät on tarkistettu eikä välyksiä missään...toki voihan olla mahdollista että jommastakummasta takarenkaasta on paino pudonnut ja se aiheuttaisi tutinaa...noh ensi viikolla laitan talvirenkaat alle niin sittenpä tulee sekin testattua.

    Leave a comment:


  • Miikka40
    replied
    Mites toi 2.5 kiisselikone kestää kilometrejä, ois semmonen auto tiedossa millä ajettu vähän alta 500 tkm, kannattaako sotkeutua enää?

    Leave a comment:


  • janihannula
    replied
    Originally posted by HTK12 View Post
    Ei sovi. Miksi M5 vetarit pitäisi edes saada ei M5 perään?
    Tulossa m5 akselisto vetareineen ja peräksi perus e39 perä hitsattuna aluksi. Pulttikoko ei passaa kyllä kun m10 muissa ja m12 m5ssa mutta topiiko vetari muuten tumppiin?

    Leave a comment:


  • akgii
    replied
    Originally posted by jj5 View Post
    Jeesjees, tuli tässä mieleeni, että: Olisiko e39 -96 LCMII:sta mahdollista ohjelmoida valojen tsekkaus pois käytöstä? "cold check" ja muutenkin koko paska?

    :think
    Kyllähän ne saa pois koodailtua.

    Leave a comment:


  • HTK12
    replied
    Originally posted by janihannula View Post
    Sopiiko e39 m5 vetarit normi e39 ei m perään?
    Ei sovi. Miksi M5 vetarit pitäisi edes saada ei M5 perään?

    Leave a comment:


  • janihannula
    replied
    Sopiiko e39 m5 vetarit normi e39 ei m perään?

    Leave a comment:


  • HTK12
    replied
    Originally posted by Lepi-88 View Post
    Auttakaas taas tyhmää. Pitäisi 520-96 vaihtaa vilkun viiksi. Oliko niissä jotain eroja eli vm-01 otettu viiksi ei käy tuohon?
    On eroa, vaihtui varaosanumero ainakin tekniikka faceliftin yhteydessä.

    Leave a comment:


  • Lepi-88
    replied
    Auttakaas taas tyhmää. Pitäisi 520-96 vaihtaa vilkun viiksi. Oliko niissä jotain eroja eli vm-01 otettu viiksi ei käy tuohon?

    Leave a comment:


  • jj5
    replied
    Jeesjees, tuli tässä mieleeni, että: Olisiko e39 -96 LCMII:sta mahdollista ohjelmoida valojen tsekkaus pois käytöstä? "cold check" ja muutenkin koko paska?

    :think

    Leave a comment:


  • KimmoKoo
    replied
    Originally posted by 523i View Post
    Parikymmentä kilometriä jo ajettu ja vielä näyttää samaa. Oisko tuo anturi nyt sattunu itsestään särkymään? Missä se anturi on, puskurin alaosassa?
    Apukuskin puolella, etupuskurin alareunassa.

    Leave a comment:

Working...
X