E39 kysymyksiä ja vastauksia IX

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Jii_Koo
    replied
    Originally posted by erä-koira View Post
    onko kukaan asentanut nuita color angel eyes valoja että kestääkö kosteutta jos umpion menee sitä? ja kannattaako ne pintaliitos komponentit jotenkin suojata ennen asennusta?

    siis tuollaiset http://www.ebay.com/itm/4Pcs-Multi-C...JWTYF-&vxp=mtr
    No en kyllä itse laittaisi mitään eristeettömiä ledejä mihinkään päin autoa, jos on vaarana, että kosteutta ilmenee.
    En kyllä laittaisi tuommoisia muutenkaan, mutta siitä ei tainnut olla kysymys...

    Leave a comment:


  • kalevik
    replied
    Originally posted by jonijuhani View Post
    Hoksasin tuossa kun löin auton käymään, että tuossa radion näytössä ei pala tuo alin rivi ylemmässä "ruudussa" ollenkaan? Paloko pikselit vai missä häikkää? Jännä kun kerrasta hävisi tuo alarivi.. Tuo sigun vm.2002 auto kyseessä.

    Leave a comment:


  • jonijuhani
    replied
    paloko pikselit..

    Hoksasin tuossa kun löin auton käymään, että tuossa radion näytössä ei pala tuo alin rivi ylemmässä "ruudussa" ollenkaan? Paloko pikselit vai missä häikkää? Jännä kun kerrasta hävisi tuo alarivi.. Tuo sigun vm.2002 auto kyseessä.

    Leave a comment:


  • erä-koira
    replied
    onko kukaan asentanut nuita color angel eyes valoja että kestääkö kosteutta jos umpion menee sitä? ja kannattaako ne pintaliitos komponentit jotenkin suojata ennen asennusta?

    siis tuollaiset http://www.ebay.com/itm/4Pcs-Multi-C...JWTYF-&vxp=mtr

    Leave a comment:


  • 523i
    replied
    Pystyykö -97 523i uuden/käytetyn DME boxin koodaamaan ilman nuita EWS vaihtoja? Kyseessä siemens 5wk90322 1 429 861 DME MS41.0
    Ja miksi kyseisessä autossa nuita on kaksi? Liittyykö toinen jotenkin abs?
    edit: Onnistuuko -97:sta tuo koodaaminen tuolla ohjeella

    Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.
    Last edited by 523i; 20-11-2015, 16:09.

    Leave a comment:


  • timppa811
    replied
    e39 M54B25.
    Nollasin kaikki "sopeutumat" vai mikä oikea nimi lieneekään, ja olen nyt ajanut nollauksen jälkeen ~300km ja kevyessä kiihdytyksessä tuntuu pieni nykiminen. Tässähän oli ainakin 5kpl "sopeutumia", niin pitääkö niitä jotenkin erityisesti inpalla asettaa vai nollaus vain ja ajoa päälle? Ainakin kaasupoljin piti asettaa uudelleen nollauksen jälkeen.

    Edit: Adaptaatio oli hakemani termi.

    Ja näköjään pitää 4x pumpata kaasua adaptaation nollauksen jälkeen. Kiitos Google.
    Last edited by timppa811; 19-11-2015, 12:55.

    Leave a comment:


  • eeneljäkuus46
    replied
    Auto pätki ja nyki ja savutti kun kierroksia yli 3000. Rupesin tutkimaan asiaa ja huomasin että kaasuläppä kotelo ja siltä lähtevä imuputki olivat täynnä vettä? Miten vitussa sitä on voinut sinne joutua? Kellekkään sattunut vastaavaa?

    Leave a comment:


  • Haatainen
    replied
    Originally posted by Jasuuu View Post
    Onkos tollasessa m54 koneessa 4 lambdaa? Jos vaihtaa peltisatsin orkkisputkiston tilalle niin toimiiko ihan vaan laittamalla ne kiinni?
    On neljä lambdaa. Taitaa tulla vikakoodia, jos vaihtaa etukatit peltisatseihin.

    Leave a comment:


  • eeneljäkuus46
    replied
    520 -99 alkaa pähkimään heti kun kun kierrokset käyttää ajaessa neljässä tunnissa. Ennen sitä ei ongelmia. Kiihdytys 4 tuhanteen kierrokseen ja pöllähtää putkesta savupilven, nykii ja yleensä sammuu kun laskee kierrokset alas. Vikakoodit luettu tänään ja kaikissa sylinteristä palamis katkoksia, sitten oli jotain seosvaihtelu juttuja ja lambdan säätö vastine juttuja. Osaisiko joku auttaa?

    Leave a comment:


  • Jasuuu
    replied
    Onkos tollasessa m54 koneessa 4 lambdaa? Jos vaihtaa peltisatsin orkkisputkiston tilalle niin toimiiko ihan vaan laittamalla ne kiinni?

    Leave a comment:


  • eeneljäkuus46
    replied
    Originally posted by janke View Post
    Vaihda vuotavat osat uusiin ja koita käydä lukemassa koodit. Kuullostaa joltain tunnistin vialta:think
    kävin äsken vielä kokeilemassa niin toimi siihen asti ihan ok kunnes vähän kiihdytin ja kierroksia oli yli kolmetonnia, sytytti vikavalon, pölläytti savupilven putkesta, alkoi nykimään ja tyhjäkäynnilläkin kierrokset olivat juuri ja juuri 500

    Leave a comment:


  • janke
    replied
    Originally posted by eeneljäkuus46 View Post
    kerran aikaisemmin tehnyt tämän samantempun pari kuukautta sitten, silloin luin vikakoodit ja antoi 3,4,5 ja 6 pytyssä sytytyskatkoksia, sitte oli jotain lamdan säätö juttuja? vaihdoin tulpat tuolloin ja toimi tähän päivään asti. voiko mitenkään liittyä huohottimeen? se näyttää ainakin vuotaneen öljyä. päällisin puolin muuten kaikki ok. savutti normaalia enemmän käydessään
    Vaihda vuotavat osat uusiin ja koita käydä lukemassa koodit. Kuullostaa joltain tunnistin vialta:think

    Leave a comment:


  • eeneljäkuus46
    replied
    kerran aikaisemmin tehnyt tämän samantempun pari kuukautta sitten, silloin luin vikakoodit ja antoi 3,4,5 ja 6 pytyssä sytytyskatkoksia, sitte oli jotain lamdan säätö juttuja? vaihdoin tulpat tuolloin ja toimi tähän päivään asti. voiko mitenkään liittyä huohottimeen? se näyttää ainakin vuotaneen öljyä. päällisin puolin muuten kaikki ok. savutti normaalia enemmän käydessään

    Leave a comment:


  • Muurahainen
    replied
    Originally posted by eeneljäkuus46 View Post
    nyt tuntuu kaikki hajoavan. käynnistin auton muutaman tunnin seisomisen jälkeen ja lähdin ajamaan, vääntö täysin kateissa ja rupesi nykimään kun kierroksia oli yli 2500, kytkin pohjaan ja polkaisin kaasua ja käytin kierrokset neljässä tonnissa, kiersi sinne ihan hyvin mutta kun kierrokset tulivat alas niin auto sammui. ei aluksi huolinut enää edes käynnistyä mutta 5min päästä taas lähti käyntiin muttei vieläkään toiminut hyvin.

    auto siis 520 -99

    kellään mitään hajua mistä tämä johtuu?
    Vikakoodien luvusta on hyvä aloittaa.

    Leave a comment:


  • eeneljäkuus46
    replied
    nyt tuntuu kaikki hajoavan. käynnistin auton muutaman tunnin seisomisen jälkeen ja lähdin ajamaan, vääntö täysin kateissa ja rupesi nykimään kun kierroksia oli yli 2500, kytkin pohjaan ja polkaisin kaasua ja käytin kierrokset neljässä tonnissa, kiersi sinne ihan hyvin mutta kun kierrokset tulivat alas niin auto sammui. ei aluksi huolinut enää edes käynnistyä mutta 5min päästä taas lähti käyntiin muttei vieläkään toiminut hyvin.

    auto siis 520 -99

    kellään mitään hajua mistä tämä johtuu?

    Leave a comment:

Working...
X