E39 530i:ssä on orggis webasto. Miten sen saa purettua irti? Onko jossain ohjeita? Sijainti kuskin puolen etulokasuojan takaosassa sisälokasuojan takana.
Ajatus huoltaa tai tarvittaessa uusia.
E39 Kysymyksiä ja vastauksia XVII
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Linkkasin näemmä väärään videoon aloituksessa. Selvensin edittiin tuota, mutta sitä ei näemmä näkynyt. Kiitos
Leave a comment:
-
-
Okei, juuri tämän kaverin videon takajaruuputkista katsoinkinLaitan linkin jos joku muukin iinostuu hommasta
Originally posted by Jarger View PostVaihdoin joskus tankit ja muut paikallaan uudet, kupariputkea. Huonona puolena toki se että jälkikäteen linjat ovat rumat, koska ei suoraa putkea kulmineen. On se kyllä silti vähän inha, rautaputkella ei noin edes onnistuis. Tuossa Etelä-Helsingin toverin video aiheesta, ihan viihdyttävä https://www.youtube.com/watch?v=4yVM6rFojIA
Leave a comment:
-
-
Vaihdoin joskus tankit ja muut paikallaan uudet, kupariputkea. Huonona puolena toki se että jälkikäteen linjat ovat rumat, koska ei suoraa putkea kulmineen. On se kyllä silti vähän inha, rautaputkella ei noin edes onnistuis. Tuossa (alla) Etelä-Helsingin toverin video aiheesta, ihan viihdyttävä.
Leave a comment:
-
-
Terve! Osaakos joku täällä 530i takajarruputkien vaihdolle heittää "noin"? hintalappua ihan korjaamolle meinaan siis ajaa. Taka-akselia, sekä apurunkoa joutuu ilmeisesti irroittamaan, tämän katselin youtubestarepsikanpuoli vuotaa, mutta varmaan se koko takajarruputkisto siinä menee vaihtoon..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Haju69 View Post
Avain 1 asentoon. Oikea mittariston nappi pohjaan 10-12s. Eikä tapahdu mitään?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by lapmiro View PostKaivaittaisiin apuja E39 2002 lci High OBC mittariston kanssa. Kolinaysi seisoi hallin takana hieman toista kuukautta ja siinä ajassa oli mennyt akku tyhjäksi. Tässä sitten vaihtui mittariston / ajotietokoneen kieli ranskaksi. Muutaman tunnin tuossa katselin Youtube videoita ja luin foorumeita sekä painelin mittarin nappeja sormet valkeana. Edelleen se ranskaa haastelee. Navigaattori puhuu englantia. Inpa/Ista käytössä, mutta sieltä en kielen vaihto ominaisuutta löytänyt.
Eli eli, onko tosiaan OBC oma kieli, joka pitäisi pystyä vaihtamaan Test Nro10? Minulla se sieltä sanoo Land 06F, eikä vasemman mittariston napin painelu tai pitkäänkin pohjassa pito sitä miksikään vaihda. Jossain huhuiltiin että mittariston oikean napin pohjassa pitäminen ja virtojen päälle laittaminen vaihtaisi kieltä, mutta ainakaan itsellä se ei toiminut.
Leave a comment:
-
-
Mikä on "tie onneen" retrofitata peilit E39 prefaceliftiin? Nykyiset on ihan hyvät, mutta ei kääntöä, eikä tummu. Sisäpeili kyllä muuttuu tummuvaksi jossain vaiheessa, mutta ei millään ehkä viitsisi laittaa noita pallokorvia... Onko M5 peilit liikaa, tarkoitus ois joskus saada museoleimakin tuohon joten toki vaan alkuperäiset tehtaalta tulleet jutut käy optioiksi. Katselin että alkuperäiset M5 peilinlasit ovat hiukan hintavia tummuvina
Leave a comment:
-
-
Kaivaittaisiin apuja E39 2002 lci High OBC mittariston kanssa. Kolinaysi seisoi hallin takana hieman toista kuukautta ja siinä ajassa oli mennyt akku tyhjäksi. Tässä sitten vaihtui mittariston / ajotietokoneen kieli ranskaksi. Muutaman tunnin tuossa katselin Youtube videoita ja luin foorumeita sekä painelin mittarin nappeja sormet valkeana. Edelleen se ranskaa haastelee. Navigaattori puhuu englantia. Inpa/Ista käytössä, mutta sieltä en kielen vaihto ominaisuutta löytänyt.
Eli eli, onko tosiaan OBC oma kieli, joka pitäisi pystyä vaihtamaan Test Nro10? Minulla se sieltä sanoo Land 06F, eikä vasemman mittariston napin painelu tai pitkäänkin pohjassa pito sitä miksikään vaihda. Jossain huhuiltiin että mittariston oikean napin pohjassa pitäminen ja virtojen päälle laittaminen vaihtaisi kieltä, mutta ainakaan itsellä se ei toiminut.
Leave a comment:
-
-
Edellinen oli preface ja siinä oli jotain, että vanhan mallin maffi poistu saatavilta ja sitte uudemman mallinen ois pitäny koodata. Tästä on yli 10v aikaa, nii ei muista tarkasti enää.
Leave a comment:
-
-
Ei minun ainakaan ole tarvinnut mitään koodailla maffeja vaihtaessa M52TU/M54-koneisiin. Eikös koodailut tämän ikäisissä liity lähinnä moduulien vaihtoihin?
Leave a comment:
-
-
S62 heikko tyhjäkäynti ajoittain lämpimänä. Saattaa sammua jos kaasua nypäyttää. Vetää normisti ajossa. Sammuu heti jos adaptaatiot nollaa.
lambdalta koodi 144 koodien nollausten jälkeen
Ykköspuolen korjaus tapissa, katin jälkeinen antaa samaa matalaa arvoa. Kakkospuoli vaikuttaa ookoolta.
Imuvuoto, lambdat, maf, alipaineet? Laippatiivisteen lisäksi muuta tarkastettavaa mikä voisi vaikuttaa vain toiselle puolelle? Vika alkoi pian pakoputken irrotuksen jälkeen, mikä voi olla sattumaakin.1 Photo
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Wespa View PostTaisi olla juurikin 3/99 kun tuli 2-vaiheinen, oma 11/98 ainakin on vielä yksivaiheisella.
Edit. Niin ja ensirekisteröintipäivämäärä ei toki tässä yhteydessä merkkaa oikein mitään, vaan VINin mukainen build date.
Leave a comment:
-
Leave a comment: