E39 Kysymyksiä ja vastauksia XVII
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Kyseessä on vasta 93tkm ajettu auto, niin ajattelin, että vika voisi olla myös muualla?Originally posted by Wespa View PostKylläpä ne orkkis flektit monesti jo näillä ikävuosilla rentoutuvat, omastakin meni, vaihdoin purkuautosta ehjän tilalle. Voi vika toki olla johdotuksessakin, mutta melkein silti laittaisin rahani likoon itse flektin puolesta.
mutta tosiaan ennen uuden ostamista olisi hyvä saada varmistettua, että vanha on varmasti rikki. Jospa joku osaisi kertoa tuon diagnoosiprotokollan ja että mistä tuohon johtoon pääsisi helpoiten käsiksi, jotta pystyisi mittaamaan jännitteet. Sen verran kallis on toi flekti ja iso homma vaihtaa ettei ihan arpomaan viitsisi lähteä.
Leave a comment:
-
Kylläpä ne orkkis flektit monesti jo näillä ikävuosilla rentoutuvat, omastakin meni, vaihdoin purkuautosta ehjän tilalle. Voi vika toki olla johdotuksessakin, mutta melkein silti laittaisin rahani likoon itse flektin puolesta.
Leave a comment:
-
Undervoltage...missä kunnossa akku, jos vaikka käynnistyksessä SZM ei saa tarpeeksi virtaskaa.Originally posted by hyde92 View PostNoniin, apuja kaivattaisiin. Flektistä antaa vikakoodia. Onko näissä jotain tyyppivikaa näissä flekteissä vai peräti johto- / sulakeongelma? Ei mitään hajua miten tuohon johtoon pääsee käsiksi, jotta voisi tuon jännitteen mitata. Kokeilin istalla käynnistää tuon flektin manuaalisesti, mutta antaa vaan vikakoodia. Lisäksi kuvassa näkyvää alijännitekoodi vainoaa ..
Leave a comment:
-
Noniin, apuja kaivattaisiin. Flektistä antaa vikakoodia. Onko näissä jotain tyyppivikaa näissä flekteissä vai peräti johto- / sulakeongelma? Ei mitään hajua miten tuohon johtoon pääsee käsiksi, jotta voisi tuon jännitteen mitata. Kokeilin istalla käynnistää tuon flektin manuaalisesti, mutta antaa vaan vikakoodia. Lisäksi kuvassa näkyvää alijännitekoodi vainoaa ..1 Photo
Leave a comment:
-
Noniin, apuja kaivattaisiin. Flektistä antaa vikakoodia. Onko näissä jotain tyyppivikaa näissä flekteissä vai peräti johto- / sulakeongelma? Ei mitään hajua miten tuohon johtoon pääsee käsiksi, jotta voisi tuon jännitteen mitata. Kokeilin istalla käynnistää tuon flektin manuaalisesti, mutta antaa vaan vikakoodia. Lisäksi kuvassa näkyvää alijännitekoodi vainoaa ..1 Photo
Leave a comment:
-
Asetettu aika on Weban käynnistysaika ja kiinteä 30 min toiminta-aika.Originally posted by hyde92 View PostLisää vaikeita kysymyksiä: ymmärsinkö oikein, että webastolle ajastettu kellonaika on webaston käynnistysaika eikä se kun auto on lämmin?
ja onko tuo webaston käyntiaika enintään sen 30min?
Leave a comment:
-
Mikä tuo webaston valikossa oleva MEMO ON - toiminto on? Ja ymmärsinkö oikein, että kun näytöllä lukee ON, niin toiminto EI ole silloin päällä?
Leave a comment:
-
15vuoteen ei ole tullut ikinä pidettyä päällä sitä puhaltimen sisäkierron automaattiasentoa missään autossa
Leave a comment:
-
Mulla on molemmissa E9x-autoissa herja tuosta AUC:sta. Toistaiseksi se saa olla, vaikka hiukan tuo häiritsee.
Leave a comment:
-
Kiitos vaivannäöstä! Ovokosta näyttäis saavan kympillä, niin täytynee ottaa riski ja kokeilla josko vaihtamalla anturia tulee kuntoon.Originally posted by Clavurion View Post
Itsekin olen perfektionisti, mutta tuo AUC saa edelleen mun puolesta tehdä tai olla tekemättä, mitä lystää. IHKA:n osalta BMW dokkari ei maininnut AUC:n syöttöjännitettä. Ei jaksa enempää kaivaa.
Leave a comment:
Leave a comment: