Syttyi luistonestonvalo. Inpassa abs puolella jatkuvasti päälle tuleva ohjauskulma vikokoodi. ABS näyttää nopeudeksi 0 kun on paikallaa. Ohjauskulma näyttää ihan oikein kun kääntää rattia mutta nopeustieto on 2,75km/h vaikka auto paikallaan.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 Kysymyksiä ja vastauksia XVII
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Teitkö ohjauskulma-anturin alustuksen uusiksi? Ei tosin taida yleensä INPA:lla onnistua, vaikka se sieltä valikosta löytyisikin. DIS tai ISTA toimii.E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Post
Ainakin M52tu:ssa vanokset lakkaavat toimimasta jos jako pielessä ja tälle oli todella kryptinen vikakoodi, vanos end stop tjsp.
Harmi että nyt kun Vanoksen vikakoodista pääsi eroon, tuli tilalle fuel trim koodit jotka vinkaavat imuvuotoihin. Pitää perehtyä niihin vielä kun ainakin kaksi katkennutta pikkuletkua on jo löytynyt.
---
Comment
-
-
Originally posted by Alfistipohjoosesta View PostVM.2003. Kiitos, löysin inpa videoita mutta en omastani löytänyt koko kalibrointi kohtaa. Pitää kokeilla toisilla softilla.
Comment
-
-
Originally posted by -Tapi View PostMistähän etsisin vikaa kun kauko-ohjaimen nappuloita saa välillä painella kymmeniä kertoja ennen kuin ovet aukeaa tai menee lukkoon? Sama vika toisella kakellakin ja nämä on aftermarketia eli paristollisia. Olen vaihtanut patterit mutta ei auttanut.
Antennivahvistin lienee ainoa auton päässä asiaan vaikuttava osa?
---
Comment
-
-
Tarviiko faceliftin alkuperäisille led takavaloille tehdä jotain virityksiä jos asentaa prefaceen kyseiset valot? LCM3B on asennettu ja koodattu autoon ja varmistettu ncs:llä että led takavalot on ruksattuna, riittääkö tämä vai pitääkö vielä tehdä jotain lisää? Tällä hetkellä jännitemittarilla mitattuna liittimeen tulee 13.8V kun moottori käynnissäE39 523i Turbo
Comment
-
-
Eikös led takavaloille tarvinnut jotkut ballastit tms. ja prefaceissa sitten vielä peltiä piti vähän muotoilla että sopivat paikoilleen? Dokumentoi toki homma tänne, itseänikin kiinnostaisi ko. muutos.E39 528iA Sedan AC Schnitzer -98 (JP)
Porsche 944 -86 (DE)
Saab 9-3 Turbo Jubilee -01 (FI)
Comment
-
-
Originally posted by Wespa View PostSamaa vikaa omaan E39:iin retrofitatun systeemin kanssa. Kai ne antennivahvarit sitten vaan alkavat vanhemmiten pätkiä välillä..
Edit. Tämä siis Tapin postaukseen kommenttina.E39 523i Turbo
Comment
-
-
Originally posted by naikou View Post
Mulla kans tehty keskuslukon kaukosäätö retrofit kun alkuoeräisenä sitä ei ollut, kaukosäätimenä joku ebayn 15€ maksanut kopio ”salmiakkiavain” ja tosiaan on sekin välillä tehnyt sellasta että saa monta kertaa painaa avausnappia ennenku reagoi, yleensä silloin kun on auton takana oikealla niin toimii ekalla kun silloinhan se antennivastaanotin on lähempänä kaukosäädintä eikä välissä ole kuin c-pilarin pelti
Mittasin eilen että se korimodulille lähtevä piuha ei maadoita kun kakea naputtelee ja lukot eivät reagoi. Eli vika ei ole ainakaan korimodulin päässä.
Koetan ensi hätään löytää antennivahvistimen samalla osanumerolla 65258380685 ja laittaa sen paikalleen. Jos vika ei poistu, niin sen täytyy olla itse kakessa. Harmi kun sen mittaus ei minun taidoillani tai vehkeillä onnistu. Eli olisi kiva saada jollain mitattua lähteekö kakesta aina signaali ja vaihteleeko sen voimakkuus.---
Comment
-
Comment