Milloinka muuttui ratin airbägi 2 vaiheiseksi e39:ssä? Oma on 2/99 ensirekisteröity ja tarjolla ois 7/99 mallista sportti ratti.
E39 Kysymyksiä ja vastauksia XVII
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Kyllä ne TYCitkin harmittaa ihan tarpeeksi.No tuli nyt saunassa lämmitettyä tuota niin näköjään nämä ovat vielä ihan butyylilla kiinni, lähti suht suosiolla irti. Täytyy kaivella varastoja olisiko sopiva ehjä lasi jonkun miljoonalaatikon syövereissä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Wespa View PostEi taida saada prefl sumareihin vaihtolaseja mistään, ja liekö ovat taas jollain ikiliimalla kiinni? Sylettää vaan kun pari vuotta ajetut pränikät Hellat ja eikö taas ole apparin puolella lasi ihan säpäleinä..
Leave a comment:
-
-
Ei taida saada prefl sumareihin vaihtolaseja mistään, ja liekö ovat taas jollain ikiliimalla kiinni? Sylettää vaan kun pari vuotta ajetut pränikät Hellat ja eikö taas ole apparin puolella lasi ihan säpäleinä..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by peto2 View Post
Oliskohan siitä hajonnu laatikon öljypumppu asentaessa?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by FeikkiÄmmä View PostHei. vaihdoin tuossa vaihdelaatikon edellisestä e39 toiseen ohjauksineen ja suoraan ajosta purettu joten ehjänä. Mutta nyt ongelmana kun se on kiini tuossa toisessa e39 niin vaihteet eivät mene päälle vaikka valitsin toimii ja vaijeri liikkuu normaalisti ja vaihtaa laatikossa pykäliä muttei silti mitään tapahdu. Kokeilin ja katsoin öljytilannetta täyttöpropusta ja se työnti öljyt pihalle auton lämpimänä ollessa eli öljykään ei laatikossa kierrä.. Minkäänlaisia vikatietoja auto ei anna ja käy ihan normaalisti eli mistä lähteä vikaa etsimään?
Leave a comment:
-
-
Hei. vaihdoin tuossa vaihdelaatikon edellisestä e39 toiseen ohjauksineen ja suoraan ajosta purettu joten ehjänä. Mutta nyt ongelmana kun se on kiini tuossa toisessa e39 niin vaihteet eivät mene päälle vaikka valitsin toimii ja vaijeri liikkuu normaalisti ja vaihtaa laatikossa pykäliä muttei silti mitään tapahdu. Kokeilin ja katsoin öljytilannetta täyttöpropusta ja se työnti öljyt pihalle auton lämpimänä ollessa eli öljykään ei laatikossa kierrä.. Minkäänlaisia vikatietoja auto ei anna ja käy ihan normaalisti eli mistä lähteä vikaa etsimään?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ritariässä View PostÄänitteen äänenlaatu sen verran suttuinen ettei täyttää varmuutta saa, mutta nostin on selkeä tik tik ääni kun tämän ääninäytten perusteella äänessä muutakin kuin pelkkää tik tikkiä eli varmistaisin ettei ole imuvuotoa jostain saumasta/laipasta ja suhahtele sielä lisääänen kanssa!
Ajotuksesta ei koodeja. Starttaa, käy tyhjää ja ottaa kierroksia normaalisti.
Ehkä mä luotan, että se tuosta hiljenee kun ajokausi starttaa. Internetin mukaan normaalia, että kuukausien öljyttömän seisonnan jälkeen näistä alkupään laitteista paikat kuivuu.
lisäys: ääni hävisi kolmannella käynnistyksellä.Last edited by Kese.; 26-02-2025, 13:14.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Kese. View Post
Voi olla että keksin argumentteja tätä vastaan, kun en halua alakertaan enää koskea. Mutta eikös sen männän varsineen pitäisi kolkuttaa tuolla jatkuvasti tai edes joka kierroksella? Kk-välykset varmennettu plastigaugella, toki pultit kävi vielä auki sen jälkeen. Ääni tulee vahvimmin yläpäästä, apparin puolen bänkistä.Tuota tarkennusta naputuksen puolesta olisinkin seuraavaksi kysynyt.
Last edited by Heguli 31; 16-02-2025, 18:56.
Leave a comment:
-
-
Äänitteen äänenlaatu sen verran suttuinen ettei täyttää varmuutta saa, mutta nostin on selkeä tik tik ääni kun tämän ääninäytten perusteella äänessä muutakin kuin pelkkää tik tikkiä eli varmistaisin ettei ole imuvuotoa jostain saumasta/laipasta ja suhahtele sielä lisääänen kanssa!
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Heguli 31 View PostOnko naputus satavarmasti yläkerrasta, vai voisiko olla alakerrasta (kk-laakeri)?
Leave a comment:
-
-
Onko naputus satavarmasti yläkerrasta, vai voisiko olla alakerrasta (kk-laakeri)?
Leave a comment:
-
-
S62 naputtaa inspection 3 jälkeen kerran per nokka-akselin pyörähdys = 1/2 x rpm. Kerran käytelty kuumaksi tallissa max 4krpm, ei vaikutusta.
Onko yksi hydraulinen nostaja kuiva vai voiko olla jotain muuta? Kovaa ajoa vai kannet takasin auki?
Remontissa uusittu vanosten tiivisteet ja jouset, kk-laakerit, pääketjun kiristin, öljyketjun kiristin ynnä muuta tarpeellista näiden ympäriltä. Ketjut, ohjurit ja pikkukiristimet jäi, kun kaikki näytti hyvältä, eikä ennen remppaa mikään ääntänyt pl. kuumakäynnistyksissä.
Leave a comment:
-
-
S62 naputtaa inspection 3 jälkeen kerran per nokka-akselin pyörähdys = 1/2 x rpm. Kerran käytelty kuumaksi tallissa max 4krpm, ei vaikutusta.
Onko yksi hydraulinen nostaja kuiva vai voiko olla jotain muuta? Kovaa ajoa vai kannet takasin auki?
Remontissa uusittu vanosten tiivisteet ja jouset, kk-laakerit, pääketjun kiristin, öljyketjun kiristin ynnä muuta tarpeellista näiden ympäriltä. Ketjut, ohjurit ja pikkukiristimet jäi, kun kaikki näytti hyvältä, eikä ennen remppaa mikään ääntänyt pl. kuumakäynnistyksissä.
Leave a comment:
-
Leave a comment: