memebuy23buy

e39 alustasarja?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gedd
    replied
    Originally posted by Hebbu ///M3 View Post
    Tuota ei vissiin saa kunnolla kenttään, ku 65mm luvattu madallusta.

Mitenkähän lie näissä, ku on tuo maaginen -100mm, niin onkohan siellä ala-asennossa joustovaraa yhtään?

http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-5-Seri...item4ac7bef417
    Useimmissa coileissa korkeuden säätöhän ei vaikuta joustovaraan itse iskarin tai jousen puolesta kun säätöä varten on ihan oma kierre tolpan rungossa, auton pohjaaminen tai pyörien ottaminen kaareen on ainoa raja.

Leave a comment:

• dokki
    replied
    Huhujen mukaan tuolla fk streetillä ei tee mitään.ei omia kokemuksia.tuolla ap:n sarjalla ainaki menee alemmas kuin ta tekniksillä.

Leave a comment:

• Hebbu ///M3
    replied
    Tuota ei vissiin saa kunnolla kenttään, ku 65mm luvattu madallusta.

Mitenkähän lie näissä, ku on tuo maaginen -100mm, niin onkohan siellä ala-asennossa joustovaraa yhtään?

Leave a comment:

• IIIolut
    replied
    Originally posted by dokki View Post
    Tänään tuli ruuvattua tuommone ap coilisarja alle ja olen tyytyväinen ei läheskään yhtä pinta kova kuin orkkis tolpat ja h&r -30mm jousilla.
    Täältä ääni myös AP:lle. Ollut alla kolmisen vuotta ja todella tyytyväinen olen ollut. Alusta on jämäkkä, mutta ei liian kova

Leave a comment:

• dokki
    replied
    Tänään tuli ruuvattua tuommone ap coilisarja alle ja olen tyytyväinen ei läheskään yhtä pinta kova kuin orkkis tolpat ja h&r -30mm jousilla.

Leave a comment:

• Simo e39
    replied
    Käykö tuohon H&R cup kit sarjan sisältämiin etujousiin ns. normaalit iskarit?

Ajan tällä siis sitä takaa että kun tuon sarjan sisältämät iskarit tulee tiensä päähän voisi ostaa esim. bilsteinit ja laittaa jouset noihin.

Leave a comment:

• dokki
    replied
    Toiset väittää että samat ku kw variante 1 alusta.eli hintasekseen hyvä.

Leave a comment:

• asis
    replied
    Onko minkälaisia kokemuksia näistä ap-coilovers alustoista?
    Last edited by asis; 29-04-2015, 22:57.

Leave a comment:

• Hammerhood
    replied
    e39 528ia touring m-sport

Kellään kokemusta kuinka 525d ja 530d touringin h&r -40mm madaltavat jouset pelaa 528i:ssä? Madaltaako hieman vähemmän kuin että jos olisi tuohon 528i sopivat jouset?
    Sen verran tiedän että dieselhän painaa sen 110kg enempi kuin vastaava bensa, mutta kuinka paljon sillä on vaikutusta madallukseen?

Olisi tiedossa melkein ilmaiseksi uudet jouset ja sillä kyselen että onko kannnatusta laittaa m-sport alustaiseen noita jousia mahdollisen madalluksen toivossa :think

Ja kyse on siis pelkistä etujousista
    Last edited by Hammerhood; 27-04-2015, 10:09.

Leave a comment:

• Samppale
    replied

ja

Tuollaiset profiilin autoon?, tietysti mukaan vielä yläpäänlaakerit ja hyvä tulee?

Leave a comment:

• dokki
    replied
    Tarviis omaan pulkkaan jonkun säädettävän alustan ja halvan semmoisen eli tekeekö tuolla FK street alustalla mitään vai onko yhtä huono kun ta tekniksi ja jom?
    autona 530d sedan

Leave a comment:

• Poro
    replied
    Onko kellään mitään tietoa tuollasista jousista eibach e2069-140?
    Kyseessä on m-sport 530d ja tarvis vanhojen sekä väsyneiden jousien tilalle uudet. Peräpäätä pitäis saada vähän nostettua ja keulaa aavistuksen tiputettua(Ehkä?) Autossa on Bilsteinin b8 iskarit ja ne on vielä kokolailla uudetkin niin ei viittis niitä coilien edestä poiskaan vaihtaa.
    Nykyisillä jousilla tuo peräpää tuntuu olevan aika vetelä.

Jos kyseinen setti joltain löytyy, niin olisko mitään mahiksia saada mitat vanteen keskeltä kaaren reunaan?

Leave a comment:

• Löwen
    replied
    Kärrissä M-sport 1 alusta, mitkä jouset kantsis laittaa eteen kun tahtosin tipauttaa keulaa pari senttiä kesän tullen? H&R-50 vai mitkä olis hyvät?

Leave a comment:

• HTK12
    replied
    Originally posted by apche View Post
    Näin se on. Jos on kiire, ota suosiolla paikalliselta.

Itse tilasin turbon saksasta ykkösautoon joku vuosi sitten ja paketin saapumisessa meni noin kuukausi. Onneksi sain "auton" sukulaisilta lainaan siksi aikaa kun oma odotteli osia. Kuitenkin hintaero saksan turboon vs. merkkiliikkeessa sama, oli noin tonnin, joten olisihan tuolla jo ostanut hyvän käytetyn auton ja ajellut sillä sen aikaa kun oma on telakalla.

Yleensä kyllä osat tullut saksasta noin viikossa, joten tilaan sieltä itse edelleen...
    Se riski aina on, jos tilaa tuotteen mitä ei ole varastossa. Tietenkin jos hinta eroa on riittävästi niin ostaa jonkun pommin, missä on leimaa ja ajaa sillä sen aikaa.

Leave a comment:

• apche
    replied
    Originally posted by HTK12 View Post
    Niin riippuu kuinka kiire sillä autolla on. Jos auto seisoo osien takia niin kannattaa harkita hankkimista siitä paikallisesta, monesti saavat seuraavaksi päiväksi tms. Itsellä kesti vähän vajaa vko saada iskarit ja jouset saksasta, kun ei sattunut olemaan varastossa. Toki jos osat on vastossa niin 4-5 työpäivää yleensä kestää. Itsellä meni toisella paketilla DHL:n kyydissä 4 työpäivää ja toisella 5 työpäivää.
    Näin se on. Jos on kiire, ota suosiolla paikalliselta.

Itse tilasin turbon saksasta ykkösautoon joku vuosi sitten ja paketin saapumisessa meni noin kuukausi. Onneksi sain "auton" sukulaisilta lainaan siksi aikaa kun oma odotteli osia. Kuitenkin hintaero saksan turboon vs. merkkiliikkeessa sama, oli noin tonnin, joten olisihan tuolla jo ostanut hyvän käytetyn auton ja ajellut sillä sen aikaa kun oma on telakalla.

Yleensä kyllä osat tullut saksasta noin viikossa, joten tilaan sieltä itse edelleen...

Leave a comment:

Working...
X