Originally posted by Bomb5
View Post
e39 alustasarja?
Collapse
X
-
Originally posted by ämsport View PostLaitoin itse ainakin ihan orggis luut (lemförder) vanhat oli jotkut topranit joista sai miltei pallot väännettyä käsin kuopastaan,ja alla on eibachin sportline.Saas sitten nähdä kauanko noi on siellä hiljaa.Mutta eikös noissa m-sporteissa ole lyhyempi se varsi kuten myös paksumpi vakaaja.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Martti View PostTuo jousisetti menee kyllä vielä vakio M-Sport (II) iskareillakin hyvin..
Leave a comment:
-
-
Originally posted by bemmeri View Post
Leave a comment:
-
-
Originally posted by janke View PostKysymys tähän väliin.. Oletteko noita koiranluita vaihtaneet lyhkäisempiin autoa madaltaessa? Tuolla alla linkissä on jotain puhetta ja alustasarjojen kestävyydestä.
http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=211497
Leave a comment:
-
-
Kysymys tähän väliin.. Oletteko noita koiranluita vaihtaneet lyhkäisempiin autoa madaltaessa? Tuolla alla linkissä on jotain puhetta ja alustasarjojen kestävyydestä.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ämsport View PostMites porukka on toiminut noiden säädettävien sarjojen kanssa.Eihän niiden tukivarsien/reaktioiden kumihelat voi mitenkään kestää tuota jatkuvaa asennon muuttumista ilman että aina kun on säädetty alustaa on myös avattu sisäpäät varsilta ja kiristetty uuteen kohtaan :think vai oonko ihan puskassa
Leave a comment:
-
-
Onko Sachs Super Touring (perusiskari) ja Sachs Advantage (M sport 1) välillä eroa mitoissa? Vaikuttaako auton lopulliseen korkeuteen mitenkään, kummat noista laittaa alle, eli onko jousilautanen samalla korkeudella tolppaan nähden? Tällä hetkellä suunnitelmissa on laittaa Eibach Prokit-jouset ja Sachs Advantaget alle. Marmorilta kysyin m-sport jousia, 125 euroa / kpl, eli saa unohtaa.
Leave a comment:
-
-
Mites porukka on toiminut noiden säädettävien sarjojen kanssa.Eihän niiden tukivarsien/reaktioiden kumihelat voi mitenkään kestää tuota jatkuvaa asennon muuttumista ilman että aina kun on säädetty alustaa on myös avattu sisäpäät varsilta ja kiristetty uuteen kohtaan :think vai oonko ihan puskassa
Leave a comment:
-
-
Itellä oli vuoden TA coilit e39:n alla (n.25000km) Korkeuden säädössä kesän/talven jälkeen ei ole ollu ongelmia ja muutenkin hintasekseen ihan laadukas. Kovahan tuo on varsinkin talvella. Kesällä 19" vanteilla ja n.60mm madalluksella tunsi kyllä kaikki pikkukivetkinSäätövaraa on ihan hyvin, tolla setillä saa kyl kohtuu kenttää e39:n. Mut nyt ku auto vaihtui niin todennäkösesti en tuu Mersuun ostaa halpoja coileja
Uskosin et K-Sport ois aika hyvä alusta, mut hintaa on 849,00€
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Mik@ View PostLuultavastiMutta saattaa tietysti olla tuon kasin alla hieman pehmeämpi? Tietysti jos pohjailee liian herkkään niin eipä sillä silloin oikeen mitään tee. Mutta ei toisaalta jaksa panostaa mihinkään kw:n settiin kun aina tiedä miten kauan nuo autot on pihassa..
Kasikoneiseen joudut vaihtamaan iskarin yläpäät, että menee nuo halvat sarjat. Jouset on toki täysin pohjilla jo paikallaan ollessaTA-Technixin setin saa tilattua meidän kautta suoraan hiukan jämäkämmillä etujousilla. Sarjan vakio etujousi on sama mitä käytetään mm. Golf 1 kopan etutolpissa, eli suositeltavaa on valita tuo jäykempi jousi aina isompiin autoihin
Supersportin Black Evolution sarja kasataan saksassa KW:n iskareilla. Tuota sarjaa saa myös meiltä kohtuulliseen hintaan.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ämsport View PostNo könig ei oo tehny ainakaan yhtäkään paskaa tolppaa pyöriin samoin kuin öhlins,tais olla juu kolmonen mutta eroa mun bilsteinin "lattarautoihin" on melkoinen,siis pakkasilla.Kesällä toimii hienosti B8 bilsteinitkin.
Leave a comment:
-
Leave a comment: