memebuy23buy

e39 alustasarja?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • janke
    replied
    Originally posted by Bomb5 View Post
    Bmwfans.info ei listaa m-sport alustalle erilaisia koiranluita.
    Mä etsin myös, mutta en löytänyt:think

    Leave a comment:


  • Bomb5
    replied
    Bmwfans.info ei listaa m-sport alustalle erilaisia koiranluita.

    Leave a comment:


  • janke
    replied
    Originally posted by ämsport View Post
    Laitoin itse ainakin ihan orggis luut (lemförder) vanhat oli jotkut topranit joista sai miltei pallot väännettyä käsin kuopastaan,ja alla on eibachin sportline.Saas sitten nähdä kauanko noi on siellä hiljaa.Mutta eikös noissa m-sporteissa ole lyhyempi se varsi kuten myös paksumpi vakaaja.
    Niikös:think Eli M-sport koiranluitako tilaamaan?

    Leave a comment:


  • bemmeri
    replied
    Originally posted by Martti View Post
    Tuo jousisetti menee kyllä vielä vakio M-Sport (II) iskareillakin hyvin..
    Mutta ainakin takana taitaa olla iskarit kaput. Eli siksi mietin myös iskarien vaihtoa samalla. Ei ainakaan mehut ole tullu pihalle, tai pakkasella kivikova. Mutta paikaltaan lähtiessä rupee takarenkaat "pompottamaan" jos lähtee rivakammin ja kumi lyö joutavaa. Syksyllä ei löytyny välystä mistään alustasta, ei kolise. Hieman seilaa maantiellä (joutuu koko ajan hieman ohjaamaan) . Jotenkin mieltäisin iskarien piikkiin nuo oireet. :think

    Leave a comment:


  • Martti
    replied
    Originally posted by bemmeri View Post
    Mitä iskareita noissa KAWin sarjoissa käytetään?



    Pitäis saada autoa kenttään enemmän ja tuo KAW vaikuttaa sopivalle madallukselle. Ennemmin laittaisi jonkun tuollaisen, kuin halvan säädettävän sarjan. :think
    Tuo jousisetti menee kyllä vielä vakio M-Sport (II) iskareillakin hyvin..

    Leave a comment:


  • ämsport
    replied
    Originally posted by janke View Post
    Kysymys tähän väliin.. Oletteko noita koiranluita vaihtaneet lyhkäisempiin autoa madaltaessa? Tuolla alla linkissä on jotain puhetta ja alustasarjojen kestävyydestä.

    http://www.btcf.fi/forum/showthread.php?t=211497
    Laitoin itse ainakin ihan orggis luut (lemförder) vanhat oli jotkut topranit joista sai miltei pallot väännettyä käsin kuopastaan,ja alla on eibachin sportline.Saas sitten nähdä kauanko noi on siellä hiljaa.Mutta eikös noissa m-sporteissa ole lyhyempi se varsi kuten myös paksumpi vakaaja.

    Leave a comment:


  • janke
    replied
    Kysymys tähän väliin.. Oletteko noita koiranluita vaihtaneet lyhkäisempiin autoa madaltaessa? Tuolla alla linkissä on jotain puhetta ja alustasarjojen kestävyydestä.

    Leave a comment:


  • janke
    replied
    Originally posted by ämsport View Post
    Mites porukka on toiminut noiden säädettävien sarjojen kanssa.Eihän niiden tukivarsien/reaktioiden kumihelat voi mitenkään kestää tuota jatkuvaa asennon muuttumista ilman että aina kun on säädetty alustaa on myös avattu sisäpäät varsilta ja kiristetty uuteen kohtaan :think vai oonko ihan puskassa
    Noinhan se menee. Jos autossa on ollut vakio alusta ja se pudotetaan vuosien jälkeen, niin kiinnityspisteet muuttuu ja näin alusta alkaa kulumaan eri kohdista ja välystä tod.näkösesti luvassa.:think Huomannut vain, että noi yläpään laakerit eivät tykkää jäykästä ja madalletusta alustasta:think

    Leave a comment:


  • dede
    replied
    Mitkäs jouset taakse keulan -50 kaveriksi? 18kiekot alla.

    Leave a comment:


  • bemmeri
    replied
    Mitä iskareita noissa KAWin sarjoissa käytetään?



    Pitäis saada autoa kenttään enemmän ja tuo KAW vaikuttaa sopivalle madallukselle. Ennemmin laittaisi jonkun tuollaisen, kuin halvan säädettävän sarjan. :think

    Leave a comment:


  • Bomb5
    replied
    Onko Sachs Super Touring (perusiskari) ja Sachs Advantage (M sport 1) välillä eroa mitoissa? Vaikuttaako auton lopulliseen korkeuteen mitenkään, kummat noista laittaa alle, eli onko jousilautanen samalla korkeudella tolppaan nähden? Tällä hetkellä suunnitelmissa on laittaa Eibach Prokit-jouset ja Sachs Advantaget alle. Marmorilta kysyin m-sport jousia, 125 euroa / kpl, eli saa unohtaa.

    Leave a comment:


  • ämsport
    replied
    Mites porukka on toiminut noiden säädettävien sarjojen kanssa.Eihän niiden tukivarsien/reaktioiden kumihelat voi mitenkään kestää tuota jatkuvaa asennon muuttumista ilman että aina kun on säädetty alustaa on myös avattu sisäpäät varsilta ja kiristetty uuteen kohtaan :think vai oonko ihan puskassa

    Leave a comment:


  • tenzo
    replied
    Itellä oli vuoden TA coilit e39:n alla (n.25000km) Korkeuden säädössä kesän/talven jälkeen ei ole ollu ongelmia ja muutenkin hintasekseen ihan laadukas. Kovahan tuo on varsinkin talvella. Kesällä 19" vanteilla ja n.60mm madalluksella tunsi kyllä kaikki pikkukivetkin Säätövaraa on ihan hyvin, tolla setillä saa kyl kohtuu kenttää e39:n. Mut nyt ku auto vaihtui niin todennäkösesti en tuu Mersuun ostaa halpoja coileja

    Uskosin et K-Sport ois aika hyvä alusta, mut hintaa on 849,00€

    Leave a comment:


  • bemu2000
    replied
    Originally posted by Mik@ View Post
    Luultavasti Mutta saattaa tietysti olla tuon kasin alla hieman pehmeämpi? Tietysti jos pohjailee liian herkkään niin eipä sillä silloin oikeen mitään tee. Mutta ei toisaalta jaksa panostaa mihinkään kw:n settiin kun aina tiedä miten kauan nuo autot on pihassa..


    Kasikoneiseen joudut vaihtamaan iskarin yläpäät, että menee nuo halvat sarjat. Jouset on toki täysin pohjilla jo paikallaan ollessa TA-Technixin setin saa tilattua meidän kautta suoraan hiukan jämäkämmillä etujousilla. Sarjan vakio etujousi on sama mitä käytetään mm. Golf 1 kopan etutolpissa, eli suositeltavaa on valita tuo jäykempi jousi aina isompiin autoihin

    Supersportin Black Evolution sarja kasataan saksassa KW:n iskareilla. Tuota sarjaa saa myös meiltä kohtuulliseen hintaan.

    Leave a comment:


  • marcus_108
    replied
    Originally posted by ämsport View Post
    No könig ei oo tehny ainakaan yhtäkään paskaa tolppaa pyöriin samoin kuin öhlins,tais olla juu kolmonen mutta eroa mun bilsteinin "lattarautoihin" on melkoinen,siis pakkasilla.Kesällä toimii hienosti B8 bilsteinitkin.
    Joo niin se silverlineki oli kesällä hyvä ajaa, se olis vaan se königsport n. Puolet kw:n hinnasta...:think

    Leave a comment:

Working...
X