E39 ilmastoinnin kennon flekti ei toimi
Collapse
X
-
Originally posted by Jarde View PostEikös tuo ole se automaattisen sisäkierron "haistelija". Tulee kiinni siihen tuulettimen muovisuojaan, edestä katsottuna oikealle.Pitää yrittää ettiä tuota paikkaa huomenna. Tuntui että johto yltää vain siihen umpion taakse ja siinä ei oo paikkaa tolle missään.
Leave a comment:
-
-
Eikös tuo ole se automaattisen sisäkierron "haistelija". Tulee kiinni siihen tuulettimen muovisuojaan, edestä katsottuna oikealle.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Petri.Kekkonen View PostTuli taas hiukan vainoharhainen olo kun näitä luki ja äsken ajelin ilmastointi päällä eikä tuo flekti kyllä tehny mitään. Ulkolämpö oli +8°C. Toisaalta ainakin viime kesänä ilmastointi toimi ihan OK, enkä silloinkaan muista juuri kuulleeni ton flektin pyörivän, ainakaan niin lujaa että sen ois usein huomannu pyörivän.
Mutta yksi kysymys tähän liittyen kuitenkin olisi. Kun käytin umpiot irti niin huomasin että vasemman umpion takana on tällainen irtonainen musta laatikko, joka ei ole kiinni missään.
Numeron perusteella tuo on "sensor f. auc", eli joku tän flektin sensori kai? Löytyy tältä sivulta:
Mutta missä sen pitäis olla kiinni? Kun nyt se on vain johdon varassa irtona kolisemassa.
Leave a comment:
-
-
Moi
Itse eilen purin keulalta 530Dat vm-00 lisäflektin ja aukaisin sen, koska purki akun kun liitin oli kiinni...
Oletin että aika simppeli härveli olis sisältä, missä FET olisi oikosulussa ja purki näin akun, mutta kuvat kertokoon mitä "uber-suunnittelua" löytyikään...:think
Viddu saksalainen insinööri kun on iskenyt erotiikkaa moiseen murikkaan...
-Teijo
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ks528 View PostKyllä kiitos . Kantti ei riittänyt jos vaikka hajoaa käsiin. tänään +14 ja
Flektin se hyrisi keulilla, kesä vois alkaa
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Stone View PostNe pinnit on siellä liittimessä todella tiukassa, mutta sopivilla pihdeillä painamalla ne kyllä lähtee, yksitellen. Tätä ilmeisesti tarkoitit..
Flektin se hyrisi keulilla, kesä vois alkaa
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ks528 View PostTuli vaihdettua flektin vastukset. Osaako joku selittää miten sen töpselin
pinni/johdon saisi purettua ei selvinnyt mulle. johdot poikki ja kolvi käteen
tyyliin joutui työstämään. ( korjaus sarjan kahdessa johdossa oli ne uros
piikit mut en osannut irroittaa niitä vanhoja) E39 528 -96
Leave a comment:
-
-
vastus
Tuli vaihdettua flektin vastukset. Osaako joku selittää miten sen töpselin
pinni/johdon saisi purettua ei selvinnyt mulle. johdot poikki ja kolvi käteen
tyyliin joutui työstämään. ( korjaus sarjan kahdessa johdossa oli ne uros
piikit mut en osannut irroittaa niitä vanhoja) E39 528 -96
Leave a comment:
-
-
Originally posted by TJJ View PostPitäisi sen silti pyöriä hitaimmalla nopeudella kun ilmastointi on päällä.
Tarkista sulakkeet: 7, 20, 22, ja 105 (takakontissa). Ja releet 21, 22 ja 201 (22 hanskalokeron takana, muut moottoritilassa oikeanpuoleisen raitisilmakotelon alla).
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Vehkis View PostHyvä pointti,eipä tullut tuo tosiaan mieleen.Missähän lämpötilassa v8 koneen flktin pitäis lähteä pyörimään:think.
Tarkista sulakkeet: 7, 20, 22, ja 105 (takakontissa). Ja releet 21, 22 ja 201 (22 hanskalokeron takana, muut moottoritilassa oikeanpuoleisen raitisilmakotelon alla).
Leave a comment:
-
-
Originally posted by jartsa02 View PostV8-pannun normaali käyntilämpötila on siinä 108-110 astetta, joten ei sen propellin kuulu lähteä pyörimään vielä 104 asteessa.,eipä tullut tuo tosiaan mieleen.Missähän lämpötilassa v8 koneen flktin pitäis lähteä pyörimään:think.
Last edited by Vehkis; 30-04-2007, 16:20.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Vehkis View PostOsiaiskohan kukaan selittää,että minkä takia mulla ei pyöri tuo flekti vaikka koneen lämmöt nousee yli 104 asteen(eikö sen kuulu lähteä vanhemassa malissa pyörimään kovimmalla nopeudella kun lämmöt nousee yli 104 asteen?)Olen kokeillut antaa virtaa siihen nopeimman nopeuden johtoon ja flekti kyllä pyörii.Sulake on oli palanut mutta vaihdoin sen ehjään,mutta virtaa ei siltikään tule siihen liittimeen..
Leave a comment:
-
-
Osiaiskohan kukaan selittää,että minkä takia mulla ei pyöri tuo flekti vaikka koneen lämmöt nousee yli 104 asteen(eikö sen kuulu lähteä vanhemassa malissa pyörimään kovimmalla nopeudella kun lämmöt nousee yli 104 asteen?)Olen kokeillut antaa virtaa siihen nopeimman nopeuden johtoon ja flekti kyllä pyörii.Sulake on oli palanut mutta vaihdoin sen ehjään,mutta virtaa ei siltikään tule siihen liittimeen..
Leave a comment:
-
Leave a comment: